Goedemorgend iedereen op het thaiforum,na een nachtrust van 10uurtjes(had nog slaap in te halen)ben ik weer achter mijn pc gekropen.
Ik zie is ff naar buiten en ik zie dat de hemel bewolkt is,regen opkomst?
Hoe is het momenteel in Nederland?
Ook somber Georges en drukkend, dus ja hier komt ook regen. Ze hadden voorspeld dat het vanmiddag zou komen.
Maar hoezeeee voor je 10 uren slaap!!!cheer
Tjaa,Esther heb maar 7uur geslapen op 2 dagen,dus had ik gisteren mijn schade ingehaald!(10uur)wat was dat lang geleden zeg!!
Heb je nog plannen voor vanmiddag?
Voor Gg
Weersverwachting voor vandaag en volgende nacht
Vandaag trekt een regen- en buienzone door ons land. Deze ochtend zijn er al buien en regen aan de kust en geleidelijk zal deze neerslag zich verplaatsen naar het oosten. Deze voormiddag is er al onweer mogelijk, maar vooral na de middag groeit de kans op onweersbuien, die het dan vooral op het centrum en het oosten van het land gemikt hebben. Deze buien kunnen ook gepaard gaan met hagel en rukwinden. Het wordt warm en zwoel met maxima tot mogelijk 28 graden in de Kempen. De kust komt sneller terecht in een koelere luchtsoort, waardoor het kwik daar blijft steken rond 18 graden. Er waait een matige wind, eerst uit zuidelijke richtingen, later uit zuidwest.
Vanavond en vannacht verlaat de neerslag snel ons land via Nederland en Duitsland. Er komen enkele opklaringen. In het westen en het noorden van het land neemt de bewolking tijdelijk toe en vallen er enkele buien, mogelijk met onweer. De minima liggen tussen 8 en 12 graden. Er waait een zwakke tot meestal matige wind uit westzuidwest.:mad:
Mooi om te weten Frank,moet vandaag en morgen niet werken.
Dus laat de regen maar ffkes komen(niet te lang)zodat de planten wat regen hebben(anders moet ik met de gieter alles gaan nat spuiten)ha ha ha !!!
Het is hier net begonnen!
De oude Maurice wil graag in zijn tuin aardappelen planten, maar hij is alleen en oud en zijn zoon leeft in de gevangenis.
Hij schrijft een e-mail aan zijn zoon: **
Lieve André,
Ik ben erg verdrietig, omdat ik in mijn tuin geen aardappelen kan planten.
Ik weet zeker dat jij me had geholpen de tuin om te spitten, als je hier was geweest.
Ik hou van je.
Je vader**
De zoon schrijft meteen terug:**
Lieve Vader,
Raak alsjeblieft niets in de tuin aan!
Ik heb daar namelijk ‘het spul’ verstopt.
Ik hou ook van jou
André**
Nog geen 4 uur later staan de federale en lokale politie, de narcoticabrigade en de terroristenbestrijding voor het huis van de oude man.
Ze spitten de tuin spade voor spade om, zoeken iedere millimeter af, maar vinden niks.
Teleurgesteld gaan ze weer weg.
Dezelfde avond nog krijgt de oude man een e-mail van zijn zoon:**
Lieve Vader,
Hoogstwaarschijnlijk is de tuin nu helemaal omgespit en kan je aardappelen planten.
Meer kon ik op deze afstand niet voor je doen.
Ik hou van je.
André**
lol2lol2lol2lol2
Ga niet veel bijzonders doen vandaag. Ben alleen, of althans de kinderen zijn er wel maar slapen allebei. Zelfs de oudste wou een tukkie doen. Ach is ook wel lekker een lummel dagje.
Waar zou mijn goede vriendin Fleurtje nu vertoeven,op een tropische eiland met een cocktail in haar hand?ha ha ha !!
http://www.plaatjesupload.nl/img26/1193378111-847.gif
Dat zou ze wel willen Georges, maar dan zal ze eerst de lotto moeten winnen. Maar met die tropische temperaturen zoals deze week is het thuis ook niet slecht. Toch al een fietstochtje gedaan vandaag en een paar druppels regen gevangen, maar een goeie flandriën kan daartegen lol2lol2lol2
Groetjes
Ik had gisteren 3 juiste met de lotto,en ik win de grote som van 2.5euro!!
Ver zal ik er spijtig genoeg niet mee lopen,mijn inzet bedroeg 6euro-2.5=3.5euro verlies!
Ook met de euromillions was het huilen met de pet op 0 euro gewonnen!
Had vroeger eens op een koude woensdag avond eens 5 juiste getallen winst was 520euro,spreek al terug van jaren geleden,Fleurtje!!
Mijn weekend is begonnen om 18 u tot morgenvroeg 11 u :mad::dag:
Mijn weekend is alweer afgelopen…Nog dertien weekjes en we vertrekken ![]()
Hier nog 5weken!
Goedemorgend iedereen op het Thailandforum,vandaag heb ik een dagje vrijaf;mijn plannen voor vandaag,ff naar de winkel lopen om een brood te halen.
Wat staat er verder op het programma?wat muziek op mijn gsm toestel plaatsen;oa:de nieuwe van katie mulea(de flood en de house)
Nog 2 weekies hiero !
:chin:Nog een 5 maandjes dan ga ik weer eind oktober ik heb zo veel heimwee:THAILAND:![]()
Nog 122dagen en ik pak mijn koffers richting Thailand!
Nog 4 nachtjes :D:D:D:D:D:D:D:D