Thailand zever-topic: Aan den toog

GENIETEN, hé Frank? :wink:

Wat is genieten ???

Verse frieten!lol2

lol2lol2lol2lol2 Dank voor de waarschuwing! Ik vertrek 17 Juni!

Heb t ooit eens in Frankrijk meegemaakt. Werden zo zonder pardon van de weg afgetrokken en moesten alles maar dan ook alles leegmaken. Alsof we en stel criminelen waren! En die domme Fransen maar roepen, find DRUGS!!! Tja Hollanders helol2 Moet er wel bij vertellen dat was tijdens de WK in Frankrijk en wij hadden onze auto volbehangen met orange spullol2

Eeeeeejjjj, Estherkeeeuuh!:dag:

Heeee! Kwam ff zwaaien en kijken of je je frieten nog hebt gehad, niet dus!

Zit heerlijk in de vakantie mood, lekker struinen op internet naar leuke plekjes:zon02:

Heheee, t is waar ook, proficiat met jullie tickets!!! Tof hé, zo’n voorbereiding…?

:chin:Goede morgen iedereen
vraagje aan onze vlaamse vrienden kennen je jullie het gebruik van 2de pinksterdag of is het vandaag gewoon een werk dag ?:thailand::cambodia:

lekker hoor een boterham met calve pindakaas en een boterham venz xl hAgelslag.

:chin:is het niet te warm voor hagelslaglol2lol2nog 5 maandjes dan ben ik ook weer in Thailand :thailand::cambodia:

:dag:

Zou het begot niet weten Fransjes,weet alleen maar dat ik vandaag vrij ben,en dat is voor mij het voornaamste. :dag:

Ah, telaat gezien, pech ! Maar het terras is vandaag ook nog open veronderstel ik, dus kom ik wel eens langs. Zet de parasols al maar open.
tot later …:dag:

Hoi lief Fleurtje,
Hoe is het met je,lang geleden dat ik je nog ben tegengekomen aan den toog!
Ik zal één van de dagen nog wel eens een mailtje sturen,voor het moment heb ik het te druk(werken)
Nog een dikke kus,georges.

Gallinie ís het einde/begin van een metro, als je naar boven loopt kom je op het bus station uit. Maar om in het centrum van parijs te komen is ongeveer 12euro met de taxi, misschien ook een optie. Je krijgt géén eten of drinken in de bus, dit dien je zelf mee te nemen. Op de site stond geloof ik dat je niet mocht eten en drinken in de bus, maar dit mocht wel - althans, iedereen deed het. Heb je al geboekt met Eurolines Esther?

jaja Fransjes,hier in Belgiè is het vandaag ook een betaalde feestdag… krijgen we vandaag de dag zo betaald zonder onze oude knoken te gebruiken(is toch zo he Georgessiam :dag:)En Georgessiam,ik zie da je toch moeilijk kunt wachten tot oktober,heel begrijpelijk da je een citytrip naar bangkok wilt doen in de zomer…:wub: …zeg,weet je wat,dat ware 2 ticketten,Zal ik met je meegaan >>> moet ook nog lang wachten:mad: groeten

Tjaa,ik zoek nog uit of ik een weekje weg kan in de zomerperiode,momenteel is het bij ons zeer druk(spoorwerken)kan de rust goed gebruiken.
Ben vandaag ook een beetje triest,omdat Ton(Carton)wwz gaat verlaten.
In iedergeval het gaat je goed Ton,
groetjes:georges.

Hier Georges, een Singhatje om je op te beuren, hoop dat het helpt.
Op je gezondheid !

Waaahhhh!!! Mijn droom, ooit in Thailand wonen. Groot min-punt! De Calvé pindakaaslol2

Ik lust geen pindakaas en hollandse maatjes,krijg het niet in mijn strot!

Hoi Fleurtje,ik heb het momenteel zo druk dat ik echt toe ben aan vakantie!
Vandaag tijdens mijne vrije dag,heb ik staan voegen(cement tussen de stenen doen)
Morgen en overmorgen,dagwerk en donderdag tot en met zondag,nachtwerk.
Ik leef precies als een "zombie"had vandaag een chatsessie met mijn vriendin,en heb er naar 30minuten de brui aan gegeven(zo moe ben ik)