Dank voor de info! Deze metro moet ik hebben naar mijn vriendin haar werk. Moet wel ergens aan het einde een keer overstappen op een bus. Maar perfect dus dat de metro er vlakbij zit. En ook echt toeval dat het die metro is die ik moet hebben. Maar zoals ik al zei, ik ken Parijs vrij goed ik red me daar prima met het ov. Maar die hoek van Parijs ken ik niet. Ik vroeg t maar, want het begrip vlakbij in het Frans gaat niet altijd oplol2
En dank voor de eet/drink informatie. Dat je het niet krijgt kon ik wel nagaan, maar idd er staat op de site dat er niets genuttigd mag worden in die bussen. Ik reis om 9.00 (dus onder lunchtijd) en terug om 16 uur (avond eten) had dus weinig zin om met een rommelende maag in de bus te moeten karren;)
Stopt het ding ook nog een keer onderweg, en dan lang genoeg? Denkt aan rookpauze:paranoid:
Dus ja, ik heb geboekt. 17 Juni om 9 uur heen en 21 Juni om 16 uur weer terug. Eerder werd een beetje risicovol. Ze woont namelijk niet in Parijs. Ze woont richting Versailles. Heb meegemaakt dat het zo druk was dat ik de Thalys miste! En dat gebeurt me niet nog een keer! Dan maar vroeg in Parijs desnoods en dan duik ik gewoon de stad nog ff in;) Ook niet verkeerdâŠ
Hoi lief klein Estherke,ik ga binnen 5 minuten slapen,want ik moet om 5:30am opstaan.
Hoe is het met je,alles goed?
Misschien komen we elkaar nog tegen in Bkk,dan kunnen we âgezelligâ ouwehoeren"bijkletsen!!!ha ha ha !!!
Ik ken niet veel mensen die geen pindakaas lusten ! Hollanders zijn meestal dol op hun pindakaas. Op vakantie gaat er meestal een grote pot mee!!
Met haring ligt dat anders. Je bent er dol op of je haat ze :(.
Ik ben echter een liefhebber maar menig buitenlander vind ons maar vreemd
met die rauwe vis met uitjes !! :dag:
Dat zou ik niet kunnen Esther,relaxen in eigen land(denk dat ik zot gaat worden als ik de hele week aan de Belgische kust zit)
Tjaa,waarom gaat Ton weg? Het heeft niets te maken met wwz.
Dat zou wel helemaal top zijn Georges! Bier drinken aan een Thaise toog! Wanneer ben je in BKK? Wij landen op 13 Okt, blijven er 2 nachten en vertrekken denk ik 15 Okt naar Kanchanaburi.
Esther ik ken niets anders dan Thailand,ik kan mezelf niet veranderen,ofdat ik in de ardennen of aan de kust zit,ik zou het niet kunnen aarden.
Rust wil ik en dit vind ik alleen maar in Thailand.
Ben ik moe,dan ga ik niet naar Bangkok,maar ergens waar er geen volk komt,zoals Koh Samet(in de week)
Goede avond Fransjes!! tjaa,het warme weer,morgen zou het 19graden zijn,voor woensdag verwachten ze regen,dus profiteer er maar van om morgen in de ligstoel te liggen!lol2