LOL , de koopgoot ? lol2:dag:
Bijna goed! Kralingsebos!
Nope! Maar weet toevallig wel dat je niet ver bij me vandaan woont. Heb je ooit eens verteld hier op WW. Nee ik bedoelde een ander forum;)
Dat je met Turkisch airlines zou vliegen dat wist ik nog. Maar je datum wist ik niet meer. Zei net nog hier, zou wel een stunt zijn als Georges bij ons in het toestel zit! Wanneer vlieg je terug?
En voor welke overstap heb jij gekozen?
Gefeliciteerd Esther met je tickets!
Ik ben vanmiddag terug gekomen van Parijs. Het was echt heel erg gaaf!! Achteraf wel een beetje jammer dat ik er maar een dikke 36uur was, waartegen je heen/terug een dikke 7uur in de bus moet zitten.
Eurolines was opzich OK om goedkoop mee naar Parijs te rijden, maar over het algemeen krijg je wat je ervoor betaald - dus chagrijnige gezichten en een bus waarvan de airco niet geheel werkte (dit was op de terugweg).
Ik heb wat foto’s gemaakt, zal morgen een paar proberen te posten?
Wist ik :dag:
Het is mooi dat het Kralingse bos nog in goede staat is.
Plaswijk Park is heel leuk met de kinderen maar dat weet je vast wel
Dat is een mooie prijs, aftellen maar, Oktober ik moet niet denken aan de herfst en daarna de winter.
Ik vlieg terug de 29oktober Bkk/Istanboel/Schiphol!En ik vertrek ook de 6de december tot en met 27december!!
Wij vliegen 3 Nov weer terug! (balen joh, we vliegen echt letterlijk en figuurlijk langs elkaar heen)
Maar welke overstap heb je?
Parijs is leuk!!! Ik tel ook alweer af! Zeg gekke vraag, hoe zit het met eten en drinken in die bus. Las op de site dat ze best streng zijn… En heb je ergens in de buurt van Gallinie een metro gezien? Deze metro moet ik namelijk hebben straks.
We hebben een abonnement op Plaswijckpark. Idd heel erg leuk! Helemaal als ze nog niet zo oud zijn. Die van mij zijn 4 en bijna 2.
Tjah, die Eurolines, hé… Tot Parijs valt het eigenlijk nog wel mee. Moet je eens nemen tot in Bordeaux.lol2 En aan de grens België- Fr. direct controle, iedereen de bus af, mensen met een kleurtje apart en snuffelen maar die honden! Gezellig hoor! Maar ja, idd. prijzen vallen mee. (Had ik maar eerder tickets geboekt met Ryan zijn vliegtuigskes, maar t was al te laat:mad:)
Grts,
Jelle
Ahaaaa, dag Frank! Goeie hoogdag gehad?:dag:
Grts,
Jelle
Die van mij bijna 21 lol2lol2lol2lol2 park lukt niet meer lol2lol2lol2lol2lol2lol2
A O Jelle bonjour en de frieten ik dacht nog af te komen maar de zaak hé , ja Brussel is maar 15 minuuutjes from here !
Och Frank, zo’n pech. De goede man was blijkbaar drie maanden geleden op pensioen gegaan, dus geen frieten meer… ![]()
Maar hebben dan maar s middags op t Sint Katelijneplein vis gegeten en 's avonds sublieme verse dimsum in een van de beste chinese resto’s van Brussel: Au thé de pékin… GVD da was lekker!
Aaaah zie! Ons Fleurtje is ook van de partij! Zet je bij, we zitten op t terras…:dag:
Grts,
Jelle
OOOO You BASTAARD dim sun mmmmmmmmmmmmmmm
Ik zat juist op mijn terras maar met verwarming brrrrrrr
Awel morgen is het een dag dat mijn zaak dicht is oeffff geen veiling in Nederland of Belgie…
Dus werken we thuis in den tuin, paarden verzorgen enz en vanavond hebben we lekker buiten gegeten en nagedronken hahhhahaha MAMAMIA
En zo gaat het leven …