Thailand zever-topic: Aan den toog

lol2

K zal maar niet ‘Jelle, bier’ indrukken! Ben bang voor wat er uit komt!!!lol2

Goedemorgen iedereen,
Laten we hopen dat het vandaag een rustige dag wordt in Bangkok en andere provincies.
gegroet en tot straks in de middag:ik ga slapen(kan mijn ogen niet openhouden)

Slaap ze! Nog een uurke en ik kan ook naar huis

Alléz, ik ga afsluiten en de laatste loodjes afwerken. En dan is 't weekend voor mij!!!
Tot morgen misschien, anders tot zondagavond!

Grts,

Jelle

:slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen::slapen:weltrusten George

En gij hebt gewonnen , gratis vat van de Jelle santéééééééééééé

:chin:Iedereen een fijn weekend toe gewenst het weer in Nederland zal fraai zijn en in
Thailand hoop ik ook:THAILAND: :cambodia:
ps hoop dat het in Thailand ook rustig blijft naar deze zwarte week voor Thailand

:chin:IK zie dat het vrijdag avond een rustigge avond was aan de toog zal:zon02: wel door het mooie weer komen mensen zijn veel buiten kunnen we niet een terras maken
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Na een verkwikkende nachtrust van 4uurtjes gaan we volle moed de nieuwe dag in.
Normaal zou ik vandaag thuis zijn(Normaal)maar ik heb het aan mijn pan,en kan straks gaan werken.

:chin:Goedemorgen het beloofd weer een mooie dag te worden veel:zon02: een +20 graden
dus zet het teras maar weer buiten :vak02:
in Thailand lijkt de rust ook weer weer gekeerd laten we hopen dat het zo blijft
iedereen een mooie/fijne dag toe gewenst
groetjes:THAILAND::cambodia:

ik heb en ga beginnen aan een paar hele luie dagen, er is geen toerist te bekennen hier.

we kunnen een kanon afschieten.

Goedemorgen Fransjes!ben juist opgestaan(3uurtjes geslaapt)Wat sta er vandaag op mijn programma?niets,helemaal niets.
Ik heb een dagje vrij,"eindelijk"wat rust voor mijn oude knoken.
Ik heb vandaag de chat-sessie met mijn vriendin overgeslagen(te moe):slapen:

:chin:was een heerlijke dag vandaag lekker buiten en wat lezen in de zon en proberen de Thai Taal onder de knie te krijgen
groetjes fransjes:THAILAND::cambodia:

Het was inderdaad heerlijk ,visite gehad en naar de speeltuin met de kleintjes.
Even de knop om maar toch bespraken we Bangkok.
Het is allemaal onwerkelijk.

Hier idem, zalige dag! Gefietst door, ja ja het is mogelijk;) door Rotterdam! Zonder kleerscheuren en met alle ledematen nog heel thuis gekomen! Uiteraard niet alleen gefietst door de stad maar ook daarbuiten, heerlijk in een groot park/bos/recreatiegebied. Kindjes tussen door naar de speeltuin en kinderboerderij. En als afsluiter een Italiaans ijsje. Simpele dag maar heel leuk!

Gisteren vliegtickets geboekt!!!cheercheer>>>cheercheer

Wanneer vlieg jij nou Georges? Wij 12 Oktober! MĂ©t Turkish Airlines! €607,- per ticket! Uiteraard kwamen er nog een zooi kosten bij maar al met al voor €1267,- met z’n 2. Heel netjes al zeg ik t zelf!

Wat leuk Searcher dat je hier ook eens komt kijken! Ik zie je veel hier op het forum (en elders;))

Hoi Esther! mijn vertrekdatum =8oktober en ik vlieg ook met turkish airlines.groetjes:georges.

Bergseplas ?
Plaswijck Park >

De schoonheid zit vaak in de eenvoud,tevens hoef je het niet ver te zoeken om te genieten.:vak02: