Thailand zever-topic: Aan den toog

Bestaat trouwens dat topic van die meeting nog?

En Georges, waar ben je? Hopelijk lig je lekker te slapen en slaap je een beetje bij!

We aim to please!lol2lol2lol2

Die topic moet nog wel ergens rondzwerven… Maar blijkbaar komen er iig al wat mensen samen op de Th-dag in amsterdam op 3 juli

Ik sta met jullie op en ga met jullie slapen! Spreek jullie meer dan mijn eigen kerellol2

:confused: Vertel! Klinkt me niet helemaal vreemd in de oren, maar er gaan dus ook mensen van “hier”?

Sorry ik was effen afwezig ! Wij hebben het geluk gehad van op toffe Thai’s te vallen ( zoals je geluk moet hebben van op goede Belgen of …te vallen )kregen geen kans om een bath uit te geven ( natuurlijk hebben we dit en beetje rechtgezet door kadootjes te kopen voor de kinderen enz …opgepast je mag de thai niet beledigen door teveel terug te doen of voor wat hoort wat ).
Jelle schenk effen bij please !

Ah! Gevonden! Ik houd het in de gaten. Gaan er ook nog mensen van de toog? Zag wel dat Thomas plannen had.

Oei, herkenbaar! In onze week-ends mag ik van Marie maar één uurke het net op! Nu ik meedoe aan die plaatjeszoektocht op t algemeen forum, vindt ze me helemaal freaky!lol2lol2lol2

Ha ja, pech! Moet je NOG eens terug naar daar, om t goed te maken!lol2lol2lol2 Ocharme!

Plaatjeszoektocht? Ga morgen gelijk kijkenlol2 Ik zweer het, ik verwaarloos alles! Mijn huis is vies, mijn kinderen zijn smotsig, mijn man krijgt te weinig aandacht en ik heb vierkante ogen en dat allemaal door JULLIE! :mad:lol2

Ik weet het nog niet… Zo een dagje Amsterdam kost ons toch al snel een paar honderd euro’s… trein, eten, drankske, ev. nachtje hotel,… Spaar ik liever eerst op om in Th uit te geven, hebben zij er ook wat aan.

Lieve mannen, ik ga slapen! Morgen weer vroeg dag want zoon lief moet naar school. Dus truste en tot morgen!

Voor je verjaardag zal ik een rond pc-scherm zoeken…lol2lol2lol2

Droom zacht.

Ach ja damn! Vanuit België kost t wel knaken ja. Jammer dat mijn huis 0 logeerplekken heeft, of je moet op de bank willen;) dat ik s’nachts ook nog in bed met je lig dat vind mijn man vast niet goedlol2

16 Juli! lol2

Oh en dat mijn huis vies is en mijn kinderen smotsig das een geintje heur! Maar mijn man word wel verwaarloosd! Das de keiharde realiteit!lol2 Maar hij moet niet zeuren, hij is met zijn verslaving bezig. Spelen met de Wii. MOH H2.

Ok, Esther, DAT bedoelde ik dus niet met ‘droom zacht’!lol2lol2lol2 En ALS ik kom, is het samen met Marie… dan is jullie zetel toch te klein…

Liu, geef je fles eens door, de mijne is al leeg…

Weet je, als ik evt oppas kan vinden dan gaat mijn man ook vast mee. Dan kunnen jullie 2 desnoods wel hier in de kamer op een 2 persoons (hoog) luchtbed! Kijk maar, een geheel vrijblijvend onder voorbehoud voorstel;)