16 dat zijn wij in HOT Thailand , slaap ze , alhoewel ik heb hier steeds een paar paardestallen leeg voor visite hahaha 555555
de mijne ook, ben aan die van Gg aan het sjabberen hahaahhah
Da’s heel vriendelijk! Bedankt voor t voorstel. We zien wel hoe het loopt he…
t is nog een eindje…
EN NU IN U BEDJE, GIJ!!! En pakt uw ventje mee! (vergeet de wii niet af te zetten
)
Grts,
Jelle
Mooi plekje voor Jelle! lol2 Alleen zo lullig dat ie dan alsnog aan de verkeerde kant van de grens ligtlol2
lol2lol2lol2 Uit de kontext gelicht is dit een zeeeer raaar berichtje, Frank!lol2lol2lol2
Oh die zit nog midden in een gevecht! Klotespel! Geef mij maar Mario Kart (das mijn andere verslaving, speel ik vaak met die kleine van me)
Nogmaals truste! Nu ga ik echt!
Ciao ragazza!
Moet kunnen héééééééééé !!!
De lachspieren stonden stram vandaag !
Verstaanbaar.
Verdorie Jelle ik woon hier prachtig==, de maan staat zo helder ( zonde dat je het niet kunt zien ) daarjuist liep hier een marter door heeft mij niet zien zitten …zaaaaaaalig !
Maaar wij missen het klimaat van Andalusia …
== ik zal eens foto’s doormailen …
Zeg Jelle ik heb uw pm of pb goed ontvangen van vannacht maar maak er ook werk van hé in Thailand ! lol2
Maak je geen zorgen, binnen 10 jaar is de aarde zoveel opgewarmd dat we hier olijven kunnen kweken…lol2
We zien wel, we zien wel… ![]()
Godverd het is alzo laat , Jelle ge zijt ne …deugniet !!!
Werk ze …ik ze slapen!!!
Slaap ze. :chin:
Hey, Thfrank, welk nieuws daar?
Hier in het Zuiden NOG alles rustig (98% geel gebied).
Het is wel opvallend stiller. Weinig of stille muziek, zelfs het dagelijks dronkenmansclubje (in het hoekhuis van de volgende soi) was ZEER rustig.
De mensen lopen er iets verdwaasd en triest bij, weten precies niet goed wat. En mijn stemming is ook ooit beter geweest.
Gelukkig koos mijn manneke voor de MARINE (hij moet op 01/08 binnen).
Een toost opdat het weer beter mag gaan, slechter kan niet…of.
MVG Frank
:chin:Heerlijk weertje vandaag :zon02: en er komen hoop volle berichten uit Thailand dat het geweld lijkt te stoppen hoop dat dit waar is en dat de toeristten niet massal weg blijven.
groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
o ja doe mij maar een lekker biertje
Hehowwww! Frisse pint kan er bij mij ook wel in, 20 graden hier…:zon02:
Grts,
Jelle
:chin:George nog niet gezien vandaag?