Thailand zever-topic: Aan den toog

Hahaa, de Frank! wijntje?

Please!

Damn! k dacht al, zo kalm dat t hier is vanavond… voila zie!

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/0/13/9/media_xl_887889.jpg

Sloeber!!!

Ik weet ni …op zo’n forum heb je van alles hé …maar ge hebt zo van die type ( meneertjes of madammen al of ni me he kostuum) en die willen altijd de bovenhand hebben.
Kom je met iets aandraven dat hen ni aanstaat dan gaan ze vlug het ene na het andere antwoord plaatsen zodat het jouwe vlug het daglicht niet meer ziet en later gaan ze nog jouw woorden gebruiken in hun antwoorden ( begrijpe wie begrijpe kan) !
Allé zeikerds heb je dus overal !
Dominante typetjes !
Allé santé a propo heeft er iemand mijn plant water gegeven ?
ps/ zijn da nu roodhemden of zwart …555555

Ja het zit mij even te ver …

Wat ben je toch aan het mopperen Frank! Wat is er loos? Laat je niet weer in de zeik zetten he!

Kom! We drinken er samen één (of 2;):kus:

Hoy,

Esther ik dacht dat ik alleen aan 't lullen was lol2lol2lol2lol2

Haha, er zit altijd wel iemand in een hoekje te luisteren… of achter den toog te slapen…? ESTHER???lol2lol2lol2

Esther ik ga voor twee !!lol2

http://images.zaazu.com/img/male31-male-smiley-whistle-smiley-emoticon-000073-medium.gif

PM:chin:

De ThB staat in Nl en Be altijd iets zwakker dan hier.???

100Thb = 2.59 euro (19/05 om 0830)

Gisteren avond 100 = 2.53

Zo 1 euro = 38.55

Lap, Bangkokpost overbelast denk ik…

:chin:mensen ben nog niet zo in de stemming om aan de toog plaats te nemen met al die slechte berichten uit Thailand:THAILAND::cambodia:

Ik ook niet Fransjes. Hoewel ik eerlijk gezegd wel een heeeeeeeeeeel sterke borrel kan gebruiken !
Ondanks de ellende zou ik nu zo graag naar Thailand willen…

:chin:ja ik ook weet daar de weg en kan bij familie en vrienden slapen maar als je nu voor de keerste keer gaat lijkt me het verstandigste dat je even afwacht .:thailand::cambodia:

Zat gisteravond een film te kijken, zo half half. Oog op pc en oog op tv;) Ging ook gedeeltelijk over Thailand. Pfff voel me dan echt rot zeg! Volgens mij noemen ze zoiets heimwee;)

Ik ken Thailand niet op m’n duimpje heb geen ingebouwde Tom Tom in t kupke. Maar ook ik zal zo weer gaan! Weet gewoon zeker dat we ons daar wel redden. Maar als het de eerste keer zou zijn dan zou ik niets anders doen dan vragen stellen en vreselijk aan het piekeren zijn.

haha! Zag nog net een reactie van je en toen ben ik weg gegaan. Tja, bedje riep me;)

:chin:toch maar een(paar) pintjes pakken aan de toog naar deze zwarte dag voor Thailand

Op Nederland 2 om 22:15 komt NOVA, ik geloof dat ze het gaan hebben over wat er vandaag/gisteren is gebeurd in Thailand. Misschien interessant om te kijken!