Thailand zever-topic: Aan den toog

The! Wat ik al vaker had na het weekendlol2 KATER!

lol2

:chin:toch maar in een pilsje bakken in onze toog

en t werk is weer begonnen…

Hey iedereen.

Grts,

Jelle

Werkse!

Goedemorgen iedereen!!ben juist thuisgekomen(heb het laatste nieuws betreffende red shirts op het forum gezet)En nu ga ik slapen,want het is een vermoeiende nacht geweest!!

Slaap lekker Georges ! Voor mij weer een nieuwe dag…tijd om klaar te maken voor werk…
Fijne dag allemaal !

:chin:Er wordt weer gepraat tussen de partijen laten we hopen dat er iets zinnigs uit komt en er niet meer bloed gaat vloeien in ons mooie Thailand
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Moet je teleurstellen.

Leesbalk LATEST Cannel News Asia…

De vredesvoorslellen van de roodhemden afgedaan als NONSENS.

Geen gesprekken meer tot de roodhemden Bkk verlaten.

MVG Frank

Wat triest en treurig nou weer!

Zit trouwens echt in dubio…wel of niet de tickets boeken?! Als het zo blijft zoals nu, dan boek ik! Maar straks breekt in heel het land de pleuris uit…wat dan? Is zo’n ticket makkelijk om te boeken naar een ander land? Weet iemand dat? Behalve natuurlijk dat het voor de Thai vreselijk zou zijn is het voor ons ook niet leuk als je een kweet niet hoeveel geld kwijt bent!

Het is even afwachten wat de volgende stap gaat worden van de roodhemden, als ze zouden stoppen met actie voeren is de overheid bereidt te praten.

Maargoed, ik vind het ongelooflijk vervelend wat er gebeurd momenteel daar, maar dat is niet een reden voor me om niet te gaan. Eerder de daling vd euro…

Idd Thomas,de euro zakt elke dag wat meer,krijg er grijze haren van(voor mij persoonlijk is het een klein drama,ik verlies hopen geld)
In iedergeval de problemen die er nu zijn in Thailand,hou me niet weg om (spijtiggenoeg:oktober)af te reizen naar Thailand.

Ik hou de koers goed bij, en afgelopen dagen lijkt hij min of meer te stabiliseren… Wat voor soort geld verlies je dan Georges?

Sorry dat ik antwoord. Georges stuurt geld (via bankkaart in euro) en ik leef hier.
Vroeger 45 000ThB voor 1000 euro (ooit zelfs 50 000).

Nu amper 40 000Thb voor 1000 euro.
Met 5000 tot 6000ThB kan je hier zeer veel doen (het verlies is MEER dan mijn huishuur).

MVG Frank

Oké op zo’n manier. Dat is inderdaad erg zonde. Maar - als je bedenkt dat de euro vroeger nog minder waard was dan dat hij nu is, kun je het ook van de andere kant bekijken en denken dat je een paar voordelige jaren hebt mogen hebben :smile:! Maar dat is natuurlijk lastig, ik denk dat zowel wij als de Thai de euro liever in waarde zien stijgen…

Zou het niet beter kunnen formuleren Frank!!
Ik hou ook mijn hart vast als ik de 3de schijf moet betalen(huis)want dan spreken we al van verschillende duizende Baths,die langs mijne neus voorbij komen.
Ik heb al één en ander gecheckt,moesten ze de koers die ze vandaag hanteren, hebben in Oktober dan verlies ik eventjes rond de 33.000bath!!
Ik hoop dat de euro een beetje stabiliceerd rond de tijd dat ik arriveer in Thailand!!groetjes van een hardwerkende georges!!:dag:

100 bath is 2.49 euro!! :crybaby:

ik ben aan het gokken heb baht ingewisseld voor euri’s nu maar hopen dat de euro gaat stijgen

Ja, dat willen wij allemaal!!
Ten eerste hopen we dat de politieke situatie stabiliseert zodat we veilig
naar Thailand kunnen. En als de euro zo laag blijft wordt de vakantie wel een stuk duurder dan gedacht.
Het hangt af van onze Zuidelijke landen. Zij hebben hun huishoudboekje duidelijk niet op orde.:mad: