Ik vlieg ook met Emirates en ben 1.95, maar de stoelen bij de nooduitgang krijg je pas bij het daadwerkelijk op het vliegveld inchecken omdat men moet kunnen zien dat je lichamelijk gezond bent (je moet immers snel weg kunnen zijn daar in geval van nood).
Je kunt met je “booking reference” wel al een plaats op voorhand uitkiezen, maar dan heb je hoogstens een plaats voor een wand of zo ![]()
Hij lag vlak bij de rivier, het is iets van 100 m naar een wat bredere straat, die ligt dan weer vol met cafe’s , boekhandel enz. Ben even aan het denken of er een 7-11 lag, dat weet ik ff niet meer
Alsje die straat volgde kwam je bij het oorlogskerkhof uit, dat was wel indrukwekkend. Verder ben ik toen niet geweest, zat geloof ik een beetje in tijdnood ![]()
Was er in Augustus, maar vond Kanchanaburi zelf niet heel bijzonder, was toen ook erg rustig.
De Erawan watervallen waren wel prachtig ! (dagtrip vanuit Kanchanaburi)
Hoe is de gewone beenruimte? Of is dat per toestel verschillend? Vind plekken bij de nooduitgang namelijk irritant. Continue dat geklepper langs je heen…Maar aan de andere kant wel lekker ruim! Kost dat ook extra? Wederom dank voor je info!
Ik zit alleen maar bij de nooduitgangen omdat ik op andere plekken altijd klem zit
zorg ook altijd dat ik als 1ste incheck ![]()
Bij Air Berlin betaal je 150 euro extra voor een retourtje Bangkok voor een zitplaats bij de nooduitgang, had een leuk rechtstreeks ticket gezien dat maar 100 euro duurder was dan Emirates met overstappen, maar met die 150 euro werd het dus 250 euro extra.
Bij Emirates betaal je niet extra voor een nooduitgangplek.
Over het algemeen zit in iedere straat in Thailand waar wat soeps is wel een 7/11 (met hun irritante belletjelol2) Mag ook een andere winkel zijn hoor, gewoon iets simpels waar je evt terecht kan voor je dagelijks spul. Bier ofzo;) Nee geintje, je snapt me vast wat ik bedoel met dagelijks spul.
Denk dat we een dag of 2 naar Kanchanaburi gaan. Lijkt me op sommige punten heel bijzonder.
Hoelang van te voren moet je aanwezig zijn bij Emirates? Wel balen dat het online inchecken weg valt. Maar aan de andere kant, logisch dat ze willen zien dat je gezond bent en dus kan handelen mocht er iets gebeuren.
En moet je dan 2x zorgen dat je vooraan staat in de rij? Dus en in DUS of AMS maar ook in Dubai?
Ik heb er toen nog een relaxdag tegenaan gegooid
de leukste/ indrukwekkende dingen vanuit Kanchanburi waren voor mij;
- Erawan watervallen
- Oorlogsmuseum + begraafplaats
- Bridge over the river Kwai
- Hellfire pass (helaas niet geweest)
Er ligt ook nog de tigertempel, vlak voor de beroemde brug maken ze reclame ervoor met een paar tijgerwelpjes (toen toch) maar hier ben ik bewust niet naartoe gegaan, je maakt me niet wijs dat tijgers je gewoon bij zich laten zonder dat ze gedrogeerd zijn of zo
Checkin opent 3 uur voor vertrek (in Dusseldorf in ieder geval) , bij de overstap in Dubai ben ik daar naar een ticket/service balie gelopen, die hebben me ook een plek bij de nooduitgang gegeven.
Ik kruip mn bedje in
, als je nog dingen wil weten hoor ik het wel ![]()
Op Schiphol geloof ik ook 3 uur als ik het goed heb. Alle buiten Europa vluchten dacht ik.
Super, wederom dank je hebt me in een paar uurtjes een stuk wijzer gemaakt!
Ach ja die tijgertempel. Ook niet mijn ding hoor. Ziet er leuk uit maar zijn tijgers wel leuk? Volgens mij niet;) En daarom heb ik zo ook mijn twijfels.
Jij ook welterusten! En als ik meer wil weten dan hoor je het zeker!
Ik sloot de deur en open m weer!
Goedemorgen/middag allen te saam!
:chin:Het wordt met de minuut erger in bkk hoop echt voor dit land dat het nu snel voorbij deze strijd en niet uit groeit tot een burgeroorlog
houd mijn hartvast als een groot Thailand en Cambodja Lief hebber:THAILAND:![]()
Tjaa Fransjes,het is koffiedik kijken hoe het gaat aflopen.
Ik hoop dat ze rap terug aan de onderhandelingstafel zitten en het oplossen op een vrediger manier!
groetjes:georges.
Hallo , iemand hier , nee allemaal naar tv aan 't kijken ok!
Wat een troep effen de glazen afwassen en de toog plakt verdorie !
Ennnnnnnn mijn plant is naar de vaantjes ,Esther verdomme toch ok ik koop een nieuwe !
Effen een driedubbele uitschenken en de muziek effen mmmmmmmmm
Zaaaaaalig!
Vlug één wijntje (chileense merlot) om te drinken bij de Massaman! en dan weer weg… Mijn gedachten zijn bij de Thai.
Peace out,
Jelle
Yesssssssss
Haha, Frank! K ben speciaal voor jou nog even teruggekomen! Maar nu ga k echt weer door, Marie zit beneden met smart op me te wachten!!!:kus:
Tot morgen,
Jelle
Deal maar ik ga morgen op resto dus laat en dronken hhhhhhahaha
Jelle we gaan het ervan nemen hééééé alééééééé wat er ons nog rest héééé hahahahaahh:kus:cheer:dag:lol2:slapen:
Ha! Frank zag je weer lekker op dreef bent! Fijn dat je er weer bent, heb je gemist:kus: (Maar dat wist je al wel;))