Vervolgens kijk ik op: http://www.vliegticketstool.nl/ naar álle andere sites om verder te kijken of er iets tussenuit springt, en mocht dat zo zijn ga ik is kijken op de site van de betreffende maatschappij of het inderdaad zo is!
Is goedkoop trouwens met die bus! Ik ken het busstation niet. Maar t zal vast niet ver van het “centrum” af zijn. Ik ga altijd met de Thalys. Maar misschien in Juni vliegen. Ben een beetje laat met boeken. En kans dat het vliegen goedkoper is.
Ja ik had de mogelijkheden van met de trein en vliegen ook overwogen, maar uiteindelijk ben ik (via het frankrijk forum) op eurolines.com terecht gekomen, en als je eroptijd bij bent kun je een retour hebben voor 30e, volgens mij een goedkope/mooie deal!
Je zult verstelt staan! Het is zo’n supermooie stad! Maar smaken verschillen natuurlijk. Vooral de niet zo toeristische plekjes (die je vriend ongetwijfeld wel weet!)
Das echt goedkoop hoor! Het goedkoopste met de trein is €70,- retour en vliegen €131,- retour! Ik ga t dus zeker onthouden! Ben gewoon een verwent nest;) en houd van snel, snel, snel. Thalys voor mij een dikke 2,5 uur!
Waaaahhhh! Heb net even gekeken! Als ik ga, 17 juni! Kan ik voor €28,- heen en terug! En je kan nog kiezen tussen verschillende tijden ook nog! Ga dus even verder uitdokteren hoe het zit met dat busstation. Ik moet namelijk zelf naar de andere kant van Parijs, mijn vriendin werkt in het American hospital en daar moet ik heen.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“fBfPoBQBpsM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>droom maar zacht over parijs als je deze beelden ziet Thomas!!
Ghe, je zult t denken he. Dit is één van de vele trapjes wat Montmartre rijk is. Dus je zit wel in de buurt! Wij waren aan het dwalen en toen kwamen we dit punt tegen.
Leuk filmpje Georges! Alleen dat wat je daar zag, daar houd ik dus niet vanlol2 Natuurlijk ken ik de Eifeltoren, Notre Dame, etc. Maar juist die kneuterige achteraf plekjes, dat is voor mij Parijs!
Maar zoals Thomas, natuurlijk moet je die trekpleisters gaan bekijken! Helemaal als het je eerste keer is!
En ik geef toe, ik heb geloof ik in de gauwigheid de verkeerde foto gepakt! Heb 2 van zulke, bijna identiek. Maar omdat er op beiden bijna geen sterveling te bekennen is…Zal eens kijken of ik die andere nog ergens snel kan vinden. Deze stond op mijn Hyves, heb m daar net snel vanaf geplukt.
Heb ze iig niet op deze pc staan. Wat ik nu wel weer herinner, ze zijn niet in dezelfde tijd gemaakt. Deze was uit 2009, geloof die andere uit 1 van de keren dat ik er was in 2008. Staan ergens op cd.
Was idd Pongphen in Kanchanaburi ja, maar de huisjes waren blauw De groene waren op bij Kata beach op Phuket. De huisjes die je op de website van http://www.pongphen.com/ ziet zijn wat duurder en liggen aan de andere kant van het guesthouse
Ik zat er voor iets van 500 Baht in zo’n blauw huisje hieronder, was eenvoudig, schoon en het zwembad is natuurlijk heerlijk om een dag aan te liggen
Super! Dankjewel voor de info. Was de locatie ook een beetje goed? Beetje dichtbij winkeltjes ofzo? (gewoon simpel hoor, een 7 eleven ofzo, hoef niet naar een big malllol2)
En tja, vergissing he…je had ook zooooveel foto’s! Dat ik me even vergiste in blauw en groen;)