Thailand zever-topic: Aan den toog

Kan niet om verschillende redenen:

A. zit hier op t werk :slight_smile:
B. Toen ik nog veel met fotografie bezig was, trok ik met een oude pentax-reflexcamera. Waar je een filmpje moest insteken etc. Geen digi-kenner dus, al zou ik deze vakantie wel willen switchen. Moest ik een goede scanner hebben zou ik wel eens wat dingen kunnen doorsturen, maar helaas… Komt er ooit nog wel van, en als t meezit, krijg je na sept het een en t ander uit TH the zien… :wink:

Wat betreft A. t hoeft niet nu gelijk;)
Wat betreft B. Stjaaa…Maar ik kijk met smart uit naar na September!

Toevallig vandaag weer een nieuwe camera gekocht, formaat broekzak. Kan er ook mee filmen (in HD) en natuurlijk foto’s maken. Hebben al jaren een hele goeie maar ook een grote (Canon EOS digital) Dus als we er echt op uit trekken dan nemen we die ook mee. Maar er zijn ook zat situaties dat ik dacht had ik nu maar een handzamer exemplaar. In Thailand ook bijvoorbeeld, geen ene foto dat we een hapje en/of drankje aan het doen waren. Ja 2 geloof ik maar met mobiel genomen dus bagger kwaliteit. S’avonds vonden we het gewoon niet handig om die grote camera mee te nemen. Dit dingetje wat we nu hebben is net zo groot als mijn mobiel.

Heb t alleen zogenaamd cadeau gegeven, mijn man is jarig (de 11e, gisteren dus technisch gezien;)) maar ik heb er ook wat aanlol2

Handig :slight_smile:

Nu zo n klein pentaxje digi (zakformaat) hebben we ook (hier heb ik enkel een paar concertfotos mee genomen in de hotsy, k zal deze missch al eens op mn profiel zetten). Maar een grotere met een aantal lenzen (groothoek, fisheye, enz. zou ik toch wel leuk vinden… tja, sparen voor de reis of voor t toeste, dan weet ik het wel zenne!

Het exemplaar wat wij hebben koste toen €700,-! En dan heb ik t nog niet eens over alle toeters en bellen die we erbij kochten (steeds iets, want damn wat een geld zeg!)

Wij hebben de EOS 350D. Nu in digi ogen een oud toestel. Maar wat een fijn toestel zeg! Misschien is ie nog wel te koop ergens? Maar dan voor veel minder!

Misschien vind ik er wel één in Th…lol2

Dan kom je bedrogen uit want dat soort spul is net zo duur als hier. Soms zelfs nog duurder!

Heb net even snel gezocht, maar zover ik zie zijn ze niet meer leverbaar. De opvolger, de EOS 400D wel, deze is nu zo rond de €400.-

Boaaf!!! Zal voor later zijn. Op dit moment spendeer ik die 400 eur liever in Th. kunnen we daar wel even mee voort!

Mijn man kwam zich bemoeien, hebben €850,- betaald voor het ding. Dacht echt €700,-. Nou ja, maakt niet uit. Duur dat zoiezo.

Ghe, en nu niet denken dat we rijke stinkerds zijn helol2

Absoluut! Dit cameraatje wat we nu hebben gekocht was €125,-. Goed te doen dus en er moest toch ook een cadeautje komen, ghe

Lullig, maar ik ga slapen Jelle! We leven nu eenmaal in de omgekeerde wereld;)

Werkse en tot snel!

Heel begrijpelijk! En nee hoor, ik denk niet dat jullie rijke stinkerds zijn… Anders stuurde je toch gelijk een toestelletje of 5 op?lol2lol2lol2
Serieus nu, hobby’s kunnen nu eenmaal veel geld kosten, hé…

Slaap ze!

Snap hem maar al tegoed,Esther!!Btw:het is nu 6:25am,heb al een uur gechat met mijn vriendin,zodadelijk gaan werken,tegen mijn goesting(regent buiten!!)

5? Wel 10! Kun je iedere soort uitproberenlol2

Hobby’s zijn leuk, maar kunnen idd duur zijn. Maar in ons geval, t was een eenmalig aanschaf. Mijn man heeft nu alles wat die erbij hebben wou/wil.

:chin:Esther die foto uit birma(meisje met vogel)
vindt ik ook heel mooi waarom laat men je niet uit 3 fotos kiezen
groetjes fransjes

Zoals je ondertussen al weet? Zijn mijn foto’s verwijderd van de reisfotoverkiezing 2010.
Dus je bent vrij om een stem te geven aan andere mensen.
Ik wil iedereen nog bedanken die op mij heeft gestemd!
Morgen zult je ook zien dat mijn premiumaccount(wwzvip)niet boven mijn gebruikersnaam staat.gegroet:georgessiam.

:chin:George zie het nu pas dat ze weg zijn jammer voor je ik hoop dat de gene die dit gedaan heeft dit met gegronde reden heeft gedaan en uit leg wil geven aan de rest van de forum bezoekers.
groetjes Fransjes

Ach Georges, wat jammer, de tickets waren je zo gegund ! Begrijp dat je ontgoocheld bent !

Bedankt Fleurtje!! Dit hoofstuk is voor mij afgesloten!!
Heb gelijk gekregen van wwz,dat er ook door andere duchtig wordt geronselt om hun foto te promoten.
gegroet:georgessiam.:kus::zon02::dag:

Nou, voor mij duurt het nog twee maanden voordat ik voor het eerst naar
Thailand ga. Ik ben alleen maar steeds nieuwsgieriger geworden !!!
Ik ben vorige week nog naar Parijs en naar Disney geweest. Rara wie ik daar tegenkom ??? Een heel stel Thaise royals !!! Geen idee wie het waren maar ze werden omringd door mannen en vrouwen in blauwe pakken. Ze droegen allemaal een badge met daarop geschreven; personeel van de koninklijke Thaise familie. Mijn man vroeg nog wie het waren maar ze zeiden alleen maar dat het The Royal Thai Family was.
Ze konden rustig hun gang gaan want niemand wist volgens mij wie het waren.Het was wel duidelijk dat het een vader en een moeder waren met in
ieder geval een klein jongetje en een wat ouder meisje.
We hebben wel een paar foto’s gemaakt maar van een afstand en daardoor waren ze niet allemaal goed scherp.
Ach,ik vond het wel grappig dat ik een stel Thaise Royals tegen kwam.
Ik ga vrijdag wel een Thais restaurantje in de buurt uitproberen om lekker in de sfeer te komen cheer

Groetjes Antonietta