Zeker een Tom yam koong proberen! Een pikant-zuur kruidig soepje met scampi en limoen…Warmt je lekker op bij dit koude weertje hier en t is naar t schijnt goed tegen verkoudheid!
Ziet er heerlijk uit !!! Ik hoop dat een stel kleine gerechten kan bestellen zodat ik meerdere dingen kan proeven.
Ik zal jullie laten weten wat ik heb gegeten en of het restaurant een blijvertje is.:redface:
Ja, misschien klinkt Disney in Parijs toch beter. Bovendien denk ik dat ze aardig aan het winkelen zijn geweest. Als ik al zag hoeveel tassen Disneyspullen het personeel mee moest dragen !!!
Ik denk dat ze in Parijs zelf helemaal los zijn gegaan met winkelen…
Okè, maar als je incognito wilt rondlopen, waarom ga je dan met zoveel personeel met badges op stap ?
Ik had echt nooit geweten wie het waren als er niet met grote letters
Royal Thai Family op die badges stond ! En geloof me, ik kon dit zonder leesbril lezen !!!
Ik doe aan geen enkele verkiezing meer mee!Dus ik heb die premiumaccount niet meer nodig!!
Voor de rest hou ik me nog alleen maar bezig met het Thaiforum en mijn vrienden!!
Nou ja zeg:confused: t groene beest heeft alweer 15 stemmen!!! Nou ja, ik geef t voordeel van de twijfel maar…
Ik heb gestemd op, mag iedereen best weten. De olifant in de mist! Zoals mijn man net zei, die zou ik zo aan de muur hangen! Vond t moeilijk, zitten veel mooie tussen. Maar omdat ik zo fanatiek was met die wedstrijd en hij nu weer opnieuw begonnen is heb ik ook weer opnieuw mijn stem uitgebracht!
:chin:Swadee krap goede avond denk toch even kijken of er nog iets te doen is ja het is drukker dan ik verwacht had ik heb mijn stem nu maar aan het meisje uit Birma met de vogel(uil) gegeven.
de blik die zij in haar ogen heeft is zo mooi (op eens 4 stemmen)?
George maak er maar wat moois van op ons Thailand Forum
Had er al op gestemd,Fransjes!!
Vind het eerlijk gezegd ook een mooie foto!Natuurlijk kan er maar één stem gegeven worden,er zijn nog meerdere foto’s die er uitspringen.:dag:
Goedemorgend iedereen op het Thailandforum!
Mijn plannen voor vandaag waren,in de hof werken.
Gelukkig is het momenteel aan het regenen hier in Belgie,dus blijf ik lekker binnen en heb mezelf een capucino koffie ingeschonken.
Het liedje wat “eronder” zit doet mij vreselijk aan de vakantie denken! Had t op mijn Ipod en heb t helemaal grijs gedraaid in het vliegtuig en op relax momenten. Dus heeft op zich niets met Thailand te maken maar met mijn belevenis;)
Die foto’s zijn even een samenvatting. Kan altijd zo moeilijk kiezen maar kon slechts alle 1000 in een filmpje zettenlol2
En als het goed is dan is de kwaliteit over een paar uurtjes (dus morgen) beter. Youtube slaat ze eerst “gewoon” op maar ik heb m in HD gemaakt en daar is youtube nu nog “mee bezig”