Thailand zever-topic: Aan den toog

Goeiemorgemorgen, goeienacht…:wereld: Wat is het hier stil, vanavond. Ik pak me vlug een koffietje want mijn shift is weer begonnen…

Grts,

Jelle

Ze kwamen bijkans bij ons door de straat!

Ahhh, nog leven te bespeuren aan deze toog! alles kits, Esther? Iets te drinken?

Grts,

Jelle

Vermits ik er nog op sta,doen we verder,moest het zijn dat ik de prijs win? dan doe ik er afstand van,en verloot hem onder de stemmers die mij hebben gesteund!!!
Ik ben erg verbitterd over sommige mensen,die me willen laten uitsluiten door een klacht te melden bij het wwz.
Dit vind ik achterbaks en beneden alle niveau,dus moest ik alnog de prijs winnen,dan schenk ik hem aan de mensen die me hebben gesteund!!

Ach jee Georges, hoe loyaal ik dat ook vind…niet doen hoor! Het is JOU reisje!

Maar jij kon toch ook niet zien wie er op jou gestemd had? Van ons clubje zijn er een paar, maar de anderen dan?

Al zou ik best naar New York willenlol2;)

Ghe, ik was alweer gevlogen…:wink: Drankje is wel lauw geworden. Dus doe maar een warm bakkie.

cheeronze nieuwe camera word net bezorgt! Ben benieuwd!

Wees gerust Esther,ik weet wel wie op mij heeft gestemd.
Ik hoop(moest ik er nog op staan:reisfotoverkiezing)dat ik nog veel stemmen krijg,om de mensen die me hebben gedwarsboomd de loef af te steken.
En deze prijs verloten(als wwz akkoord gaat)onder de mensen die op mij hebben gestemd.
Want eerlijk gezegd kan het me allemaal niet veel meer schelen,maar als ik onder de stemmers iemand gelukkig kan maken,dan doe ik dit!!

:chin:George volgens mij zijn er ook vluchten van af New York naar bkk dus als je wint zal ik toch maar gaan en door vliegen naar Thailand:vak02:
groetjes Fransjes

Dat was eerlijk gezegd mijn bedoeling,Fransjes!!(eerst)Omdat mijn vriendin in oktober voor 2 maanden na Belgie komt,konden we via New York naar Bkk doorreizen(nadien)
Maar ik hou woord,en ik verloot(als ze me niet verwijderen en als ik eventueel moest winnen)de prijs onder de stemmers die me hebben gesteund!
Mijn vriendin zegde het al vanmorgend(chatsessie)“wat kunnen mensen andere mensen pijn doen”

:chin:Als je hem dan aan mij geeft krijg je van mij hem weer terug die ticket en kan je als nog gaan.>>>
Groetjes Fransjes

Ah das lief Fransjes!

:chin:het is weer rustig aan de toog

Hoi Esther,wat zie ik nu 18stemmen???moet ik een ander brilletje kopen?Er heeft iemand voor mij gestemd.
Bedankt aan die iemand,zou echt niet weten van wie deze stem komt?
En dit zonder te ronselen(werven)lol2lol2

Wat ik nog weleens doe met dit soort verkiezingen. Misschien niet helemaal fare maar wel praktisch. Als ik zie dat iemand al hoog staat dan stem ik automatisch op diegene. Omdat dan de stem die ik doe op iemand die bijv op 1 staat weinig nut heeft. Als de stemmen dicht bij elkaar liggen (zoals toen met de reistassen) dan kies ik welke ik het leukste vind. Rare stem methode misschien?
Maar ik zie het nut niet van stemmen op iemand die 0 of iets meer stemmen heeft. (tenzij het natuurlijk de eerste dag is;)) Dan help ik liever die andere nog wat hoger te komen.

Snap je mijn theorie?

Stille aanbidder Georgeslol2

Ik stem enkel en alleen puur op welke ik het mooiste vind. Ik probeer zelfs niet naar de namen te kijken. Tjah, missch. mijn handicap uit de les fotografie…
Maar op die manier vind ik het persoonlijk stroken met mijn filosofie. Ik stem ook het liefst anoniem. Zo hoeft niemand zich door niemand tegen de borst gestoten te voelen, daar hou ik wel van.

Grts,

Jelle

Oh maar dat doe ik ook wel hoor! Neem nou de World Press foto…hierbij stem ik echt op de in mijn ogen mooiste foto! Dus ik snap je echt wel, krijg ook weleens van die achterlijke mailtjes over babyverkiezingen…vaak zijn t nog lelijkerds ook;) Ik kies dan echt niet voor degene van wie dat mailtje was, dan zoek ik expres de mooiste/liefste/schattigste uit. Maar dat heeft in mijn ogen ook weer te maken met, iets winnen over de rug van je kind. En dat is natuurlijk weer wat anders dan gewoon een vakantie foto.

Mijn hobby is ook fotograferen, dus een beetje kijk heb ik er wel op. Maar al had Georges er met een aap op gestaan, of was de verkiezing lelijkste foto geweest dan nog had ik voor hem gekozenlol2 Vriendschap vind ik namelijk ook veel waard.

Vriendschap vind ik ook heel belangrijk, maar die wil ik niet aan wedstrijden en zo linken! enfin, ik hou er mij ver vandaan tot alles wat gekalmeerd is… En dan zie ik alsnog of en op wie ik stem…

Ach ja, ik maak soms uitzonderingen;) Maar komt wel bij dat ik het een hele leuke foto vind! Gewoon gezellig met z’n twee, Georges totally in love:wub: op een mooi plekkie in Thailand!

Ik had trouwens ook best mee willen doen, maar helaas heb nog geen premium account.

Over foto’s gesproken. Jij houd dus van fotograferen? Laat eens wat zien!