Thailand zever-topic: Aan den toog

Ze zitten op mijn hielen,Esther!!(de kameleon vandaag 6stemmen erbij!!)zal een tandje moeten bijsteken!

Kijken ze naar IP adres? Anders vraag ik of mijn man ook wil stemmen! Maar misschien kan dat ook wel mijn mobiel? Zal eens kijken.

Bij vrienden of in een internetcafe kan ook, denk ik toch.
MVG Frank

:chin:George al 16 stemmen als je de 4 van je andere foto er bij telt al 20 niet slecht

Nou t gaat mij een beetje om mijn account, je mag dus per account maar 1x stemmen. Dus vandaar dat ik zei, misschien dat mijn man wel even wil stemmen (met een nieuw account op zijn naam;))en dan desnoods via mijn mobiel want das een ander IP adres dan deze pc. Al zou dat niet hoeven uitmaken, nu is het niet zo maar stel mijn man was ook actief op WW zou toch gegund hebben?

Goede avond iedereen,sorry dat ik vandaag niet veel op het thaiforum was(werken)Vind het heel lief van je Esther dat je me wilt steunen tijdens de stemronde verkiezing"echt topie"!!Zoals het nu bezig is (zie helpdesk topic stem verloren)sta ik nog op kop,maar voor hoelang nog?Als ze mij uitsluiten dan mogen ze ook mijn premiumaccount verwijderen.
Ik kan tegen kritiek,maar ik kan niet tegen mensen die achter mijn rug “een klacht hebben ingediend”!!
Vind ik erg laag bij de grond,stemmen ronselen doe iedereen op de reisfotoverkiezing!!
Ikzelf kom er opelijk voor uit,andere mensen die kritiek op mij hebben doen het achter de rug.
Ik heb een goed geweten,en ik kan gerust slapen.
Moest dit ff kwijt op het forum,voor de rest is alles goed met me!!

Georges, ik vraag mijn man maar niet! Straks vinden ze dat ook nog oneerlijk!

goeimorgen iedereen… Mijn werkweek begint alweer… Vlug nog kopke koffie en dan er weer voor gaan!

Grts,

Jelle

Heb gevraagd om me uit te sluiten voor de reisfotoverkiezing(ik hou de eer aan mezelf:zie helpdesk stem verloren)
Ik kan niet tegen dat achterbakse gedoe(klacht wwz)en hou de eer aan mezelf!!
Voor degene die op mij hebben gestemd,bedankt vrienden.

Welke klacht is er binnen gekomen dan?

verschillende klachten volgens Jurjenb,zodoende heb ik mijn conclusies uit getrokken!!
Ik kom er voor uit dat ik stemmen ronsel(daar is niets mis mee alsook geen fraude)Iedereen doe het,hun eigen foto promoten via stemmen ronselen.
Ik wordt er moe van om mijn eigen te verantwoorden.
Ik kan genoeg voorbeelden geven van gechoemel op de reisfoto verkiezing,maar zo zit ik niet in elkaar.
Het achterbakse,achter mijne rug gaan reclameren,zonder dat ik de kans heb om mij te verdedigen,vind ik beneden alle peil,Bahhhh!!
Tjaa,Jelle! ik ben verbitterd op sommige mensen hier op wwz!!.
Ga nu slapen,moet morgen vroeg op!! groetjes:georges.

Ok, dan vraag ik niet verder… Slaap lekker, Georges.

Even iets anders: Jullie weten allemaal wel dat ik niet bepaald een voetbalfanaat ben, maar deze vond ik toch de moeite… GENT VERSLAAT CLUB BRUGGE MET 6-2!!! Wooaaaaaaoowwww… Mijn Gentse hartje sprong toch even op! En dan te weten dat wij naast het Gentse stadion wonen, dus bij elke goal hoorden we het indrukwekkende geraas van de Buffalo-supporters als een golf door onze huiskamer beuken!!! Interessant detail: doordat Live-uitzendingen op tv altijd een paar seconden achterkomen, weten wij dus altijd al dat het goal gaat zijn nog voordat dit op tv te zien is…lol2
Enfin, normaal zegt het me niet veel, maar op dit moment is het toch; BUFFALO BUFFALO A A GENT!!!lol2lol2lol2

Grts,

Jelle

goede morgen thailand nederland en Belgie!
Wat weer zal het vandaag worden,regen of zonneschijn?
Dat Gent ging winnen van Brugge,dat was geen verrassing(maar het aantal doelpunten 6!!!)
Dan nog niet te spreken over de doelman van Club Brugge na de match!!!

Ok, ik ga afsluiten… Straks naar de markt en dan naar bedje!

Ciao iedereen!

Wat jammer nou Georges! (zie dat je foto’s er nog wel tussen staan) Ik zou zeggen, houd de eer aan jezelf en ga straks lachend het vliegtuig in naar New York!!! Je hebt t verdient! En doe jij het niet…dan doet een ander het!

Ik begrijp je echt, en dit toont ook alleen maar lef van jou! Jezelf laten uitsluiten. Maar ik vind dus dat je dat niet moet doen!!!

Ben ik volkomen mee eens Esther. Er blijven voor gaan Georges, begrijp je frustratie maar ik zou niet weten wat je verkeerd gedaan hebt door te laten weten dat je meedeed aan de wedstrijd. Niemand was toch verplicht om op jouw foto te stemmen en diegenen die het wel gedaan hebben moeten zich toch niet verantwoorden en de motivatie opgeven, dit gebeurt ook niet voor de andere deelnemende foto’s. Dus gaan met die banaan zou ik zeggen en wie weet … op naar N.Y.

:chin:Is het zeker dat je stopt dan breng mijn stem op een andere foto zo niet blijft hij gewoon bij jou
groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia:

Yihaaaah!!! en Gent scoort opnieuw: Wouter Weylandt wint etappe in de ronde van Italië!!! (Was die rit niet in…NEDERLAND???)lol2:unibrow::biggrin:

Grts,

Jelle

:chin:George de foto van het meisje (met vogel) uit Birma mag er zeker ook zijn dus als je niet meer mee doet ga ik voor die foto laat het even weten
Groetjes Fransjes:THAILAND::cambodia: