Thailand zever-topic: Aan den toog

Dit kan je als forumlid zelf doen! Zie je pb;)

Dus Fransjes, jij kan het ook veranderen:nod:

En pilsje? In BKK? Wanneer? :smiley:

Je staat nou mooi bovenaan toch? Jeuh houden zo!cheer

New-York, New-Yoooooooork (zingt mee met Frankie)

Ik denk dat fransjes een stem bij mij (per ongeluk heeft weggehaald)zou het anders niet kunnen verklaren!
Maar fransjes zal dit wel rechtzetten als hij dit leest.In iedergeval bedankt Esther!!:kus:

Damn hoe sluit je ook alweer een filmpje in?

wat voor filmpje Esther? you tube?:kus:

Yep! Youtube. In sommige dingen ben ik verrekte handig, maar zoals met dit, vergeet t gewoon!

Ik klik dan onderaan het filmje op delen, dan krijg ik een link deze plak ik tussen de youtube toestandjes hier op het forum maar er gebeurt niets, ja een hoop rommel krijg je te zien.

Eerst ga je naar you tube,dan kopieer je de link(maar alleen de getallen of cijfers achteraan(niet de hele link) dan ga je op reageerknop,vink het symbool you tube aan.
Daarna,zie je 2x quote(you tube)daar je link met cijfers en getallen invoegen.voorbeeld v=1 fodt5=fout esther!! fodt5=goed!!snap je hem?

Nee snap er geen jota vanlol2

Dit is mijn link, [you tube] aqlJl1LfDP4[you tube](de link is uit de adresbalk) Vertel eens, kleur het ofzo. Wat moet ik laten staan. En dus tussen die dingen van youtube plakken. Heb trouwens de link moeten onderbreken, anders zag je de artiest enzo en niet dat vage gedoe.

http:///www.you/tube.com//watch?v=/aqlJl1LfDP4

Die / horen er niet tussen! Deze heb ik er tussen gezet omdat die nog niet overkwam zoals ik bedoelde.

je zult een blauwe kleur zien dat kopieren,daarna alleen aqljl1lfdp4 of de eerste 2 cijfers verwijderen,Esther!

beginnen van aq esther!!

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“aqlJl1LfDP4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Met dank aan jou! Een speciaal nummer VOOR jou!

Mooie impressies van de stad,Esther!!Heb het filmpje helemaal uitgekeken(alleen al voor de moeite die je hebt gedaan Esther)

Zie mijn onderschrift! lol2

Ik moet eerst nog de reis winnen hé Esther!!!sorry dat we niet verder kunnen keuvelen,maar ik moet dringend mijn bed opzoeken,om uitgerust te gaan werken ,morgen en overmorgen!!Slaapwel Esther!!:kus:een nachtzoen!!lol2lol2

Welterusten Georges:kus::wink:

:chin:George het is recht gezet nogmaals succes
laat met mijn reactie wereldwijzer lag er op eens uit en had andere dingen te doen vrijdag avond.

Bedankt Fransjes!! Ik wist dat ik op jou kon rekenen!!
nogmaals bedankt!!georges.
Goedemorgen iedereen op het thaiforum,vandaag en morgen is het werken geblazen voor mij!
Ik hoop dat het niet gaat regenen,het mag al gaan stoppen met die koude temperaturen!!

14 stemmen Georges!

:chin:Denk ga eens op de Belgie tour neem eens een Grimbergen dubbel aan de toog is het hier ook maar rustig ieder toch een fijn weekend