Thailand zever-topic: Aan den toog

Haha, dank je! Ik weet het! Al zes jaar zeer gelukkig en binnenkort dus samen naar Thailand, hé…:kus:

En dat wist je niet van die hanger? Bijzonder, echt heel speciaal!

Van mij simpel en cliché maar voor mij heel bijzonder, de namen van mijn kinderen. Wilde het altijd al wel (een tattoo) maar wist nooit wat, iig iets bijzonders en niet zomaar iets. Hun namen dat leek me wel iets moois. Maar dan niet simpel in het Nederlands. Kwam er pas op in Thailand, dus geen voorbedachte rade. Dus 2 vliegen in één klap, en de altijd al gewilde tattoo en een mooi souvenir.

Mooi! En als er nog eentje bijkomt, heb je direct een excuus om NOG eens naar Los te gaan!!! ‘Tjah, ik moet toch m’n tattoo uitbreiden!?!’ lol2lol2

Altijd heerlijk om zoiets te lezen:wub:

T zal wel heerlijker zijn om daar te zijn… Gvd, we kijken er serieus naar uit… alléz, nog vier maandjes…

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207642877-112.gifgoede morgen,iedereen in Thailand,Holland en Belgie!!Ik hoop dat de goden me vandaag gunstig zijn en dat er een paar stemmen bijkomen(reisfoto verkiezing)Zal blij zijn dat op 24mei de reisverkiezing wordt afgesloten in mijn voordeel!

Hoeveel stemmen heb je nu Georges?

Nog 4 maanden! En dat gaat snel…in de zomer gaat altijd alles snel (vind ik dan) kan me zooo voorstellen dat je je erop verheugd! Ik zat vorig jaar ook echt aftetellen. Had nog net geen turven op m’n muur staanlol2 Heb je aleens eerder een verre reis gemaakt?

Heb je een vote gegeven… :chin: Good luck!

Heb al 12 stemmen Esther,waarvoor mijn dank aan iedereen die op mij hebben gestemd!.
Now,Esther ik ga voor mijn tweeénzestigste keer naar Thailand(lol2lol2)dat is toch ook een verre reis!!:kus:

Bedankt voor je stem,Sonnve!!Ik appriceer dit enorm,misschien hang er een nieuwe verlotingsprijs in de lucht?
FF verklaren:de laatste keer als ik naar Thailand ging,had ik iets meegebracht(een geschenk)die ik verlootte onder de mensen op het thaiforum.
Dirkpie had een schitterende kookboek gewonnen.
Misschien dat ik in New York iets kan vinden om te verloten onder de Thaiforumbezoekers??
We zullen wel zien hoe het gaat evolueren,maar in oktober ga ik terug naar Thailand en dan neem ik iets mee(heb al iets in mijn hoofd)wat ik ga meebrengen dat zal ik begin september op het reiscafe plaatsen!!

De enige keer buiten Europa was in Istanbul. Even de brug naar 't Aziatisch gedeelte van de stad overgaan…lol2 Now I’m in Asia, now I’m in Europe… Asia, Europe… enz…lol2lol2lol2 Niet echt ver dus… Ik was al lang van plan om eens richting Azië te trekken, maar is er zes jaar niet van gekomen door het vele werk, onregelmatige uren (en uitbetalingen) in de horeca,…
We zijn de afgelopen zes jaar (Marie en ik) welgeteld twee maal op reis geweest. 1 week Istanbul, 2 weken Pyreneeën met de rugzak (stapvakantie)
Deze maand is zo’n beetje de bekroning op de laatste zes jaar. 't Zal wel even ontwennen worden… :wink:

:chin:gaat niet goed met de thai bath 1 euro 39 :mad:bath 3 maanden terug nog bijna 50 hoop dat hier toch snel verandering in komt
eind oktober ben ik naar Thailand

Haha Georges! 62x! De vraag was voor Jelle. Maar had het er een beetje krom neergezet… Maar tjee wat vaak zeg!!!

Tik nu met gsm, niet echt ideaal. Maar manlief heeft de pc en ik kan niet fatsoenlijk zitten want van de trap gelazerd. Dus maar even zo met rechts (de ongeschonden kant;-))

Oh en Jelle ik ben ook nier ver weggeweest hoor. Frankrijk, Duitsland en Spanje, haha. Juni weer naar Frankrijk (vriendin in Parijs) en Oktober…Joehoeeeeee weer naar Thailand!

Ik zie op internet toch nog 41,18 staan? Maar hij mag inderdaad wel weer richting de 50…

40,5 nu. om te huilen…

Nu dat de bath neerwaarst gaat,is dat voor mij een katastrove!!Ik verlies veel geld,ettelijke honderden euro’s.

Jongens en meisjes ik ga slapen moet er morgen vroeg uit.

Goeiemorgen iedereen alhier… Ik hoop dat de euro het wat ophoudt, de volgende maanden, of we zullen het tentje mogen meenemen naar Thailand in september… (en een goed tentje, regenseizoen en al…?!?lol2)

Grts,

Jelle

De Bath staat altijd iets hoger in Europa dan hier in Th. Bv. gisterenavond (06-05) 1700hr op de bangkokbank 40.92 is in Eu 41.
Raar maar zo is het.
MVG Frank

??? Dus voorlopig beter hier wisselen…? Da 's idd raar…:dag:

Grts,

Jelle