Deze hebben we besteld, ben benieuwd.
Een hofbank = een zitbank voor in de hof(om te relaxen)Heb hem al gemonteerd,die Chinezen moeten ook maar eens naar de oogarts gaan,sommige gaten kwamen niet overeen met de andere gaten.
Dus opdracht volbracht,en mijn moeder blij!!
problemen om met smart voipe te telefoneren!!,hij spreekt mijn belwaarde aan op mijn gsm,en niet de belwaarde die op mijn smart voipe account staat!
Resultaat 15euro belwaarde gebeld naar thailand!
Ik ken een hofje alleen maar buiten. Een soort plaatsje zeg maar, een âtuintjeâ.
Irritant als het niet overeen komt! Maar gelukkig ben jij heeeel slim!lol2
behalve met gsmâs!! ik verloor 15euro belwaarde!
Ik belde de localnumber van smart voipe dan vroeg de elektronische stem,toets nu uw nummer in gevolgd door het hekje.
Allemaal gedaan,had verbinding"niet met smart voipe" maar ik belde met mijn operator(mobistar)naar Thailand! wat normaal een duur grap is!moet ff balen,heb al spijt dat ik me een nieuwe gsm heb aangeschaft!
Heb er ff op gesurfd,spijtig dat er geen prijzen daarbij horen!(filmcamera)
Wij betalen âŹ125,-:slywink: Op internet prijzen vanaf âŹ123 t/m âŹ149. Moet je maar eens googelen. Samsung ST60. Maar leuk dingetje he!
Heb je nou dat hekje al gevonden??? Ik baal ook ontzettend van mijn ânieuweâ toestel. Heb m nou sinds mei 2009, maar dat ding werkt vaker niet dan wel. Moet gewoon altijd mijn oude ook bij me hebben. Een Samsung van 4 jaar oud! Doet het nog perfect! Die nieuwe das een LG Arena. Is al een paar keer weggebracht, âfixenâ m, en dan zo weer kapot. Kunnen dan ook niets vinden. Een nieuwe krijg ik niet. Hoort niet bij de service. Dan moet ie eerst 4x weggebracht worden met als resultaat dat ie gewoon echt echt kapot is! Nu hapert die weer rechts bovenin. Pakt gewoon de touch niet. Kon van de week mijn blue tooth niet eens uitzetten! Stomme k.u.t telefoon! Nog een jaar en dan tief ik m bij KPN door de ruitenlol2
wie kan me helpen, moet ik tussen twee telefoon nummers in, een sterretje plaatsen om te bellen?
als ik bel naar smart voipe,(localnummer voor thailand) wordt er me gezegd "toets uw nummer in gevolgt door een hekje!dus dan krijgen we bevoorbeeld :2222250*00668525684# is dan de connection nog altijd van smartvoipe???want daarstraks heb ik de local nummer gevormd de oproepnummer en afgesloten met een hekje.
En ineens kreeg ik de melding dat ik geen belwaarde meer had bij mijn operator nm:mobistar!
Ik heb werkelijk geen idee Georges! Ik bel niet naar Thailand, nooit gedaan ook. Dus je zult het echt aan een kenner moeten vragen. Zet anders je vraag op het forum. Iig meer kans denk ik dat ze je je daar kunnen helpen dan hier.
Hoe belde je eerst dan?
Heb wel even gegoogeld en wat ik vind dat is bellen via internet. Dat bedoel je vast nietâŠof toch? Maar hier zie ik wel dat je naar Thailand gratis belt!
Maar nogmaals, ik heb er echt geen verstand van. Had gehoopt je te kunnen helpen, helaas.
Juist hetzelfde,maar dan met een verouderde type gsm,nu moet ik teveel handelingen doen.
Het komt erop neer Esther kan ik tussen twee telefoon nummers in een sterretje plaatsen,zodat mijn tweede nummer via smartvoipe gaat en niet van âde geldwolfâ mobistar!
Heb je je oude toestel nog? Sim kaart switchen:slywink: Of gewoon even oefenen. Kun jij bijvoorbeeld je bank bellen en het saldo opvragen? Mooie manier om te oefenen. Want zoals ik al eerder aangaf, die van mij valt dan uit zeg maar. Het beeldscherm dan. Moet m dan eerst weer zogenaamd activeren om verder te gaan. Heeft even geduurd die handigheid maar nu lukt t behoorlijk. Kan alleen niet meer âblindâ moet nu kijken ![]()
Esther mijn verouderde gsm,heb ik binnengedaan(heb er nog 20euro voor gehad).het probleem is,ik bel naar smartvoipe en ik moet de nummer intikken van mijn vriendin en afsluiten met een hekje!Had wel verbinding,maar dan met mobistar en niet met smartvoipe(gratis)
Anders ergens een goedkoop mobieltje op de kop tikken. Hier bij de Albert Heijn heb je ze al voor âŹ19,95. Wellicht in BelgiĂ« ook zulke prijzen? Al is het maar een heel simpel dingetje. Want ik begrijp je probleem met dat * tussendoor intikken en # aan het einde. Dom dat je je oude weg hebt gedaan! Dat doe ik dus nooit! Heb nu altijd een reserve in huis liggen. Altijd makkelijk in noodgevallen.
Wow, da s wat groter uitgevallen dan verwachtâŠ
Wat gaaf Jelle! Heeft het nog een betekenis?
En wat een leuke meid heb je zeg!
Ja, voor mij staat het voor continuĂŻteit en harmonie (zeer kort samengevat). Twee zaken die ik op een bepaald moment wel nodig had. Er zit ook een band naar mijn overgrootvader in. Drie jaar nadat ik dit op mân rug heb laten zetten, vond mijn vader een hanger terug met hetzelfde teken, ooit door mân overgrootvader gemaaktâŠ(uit hoefijzernagels, hij was hoefsmid in zân vrije tijd) Heel raar. Die draag ik nu trouwens ook nog altijdâŠ