Thailand zever-topic: Aan den toog

Frank en Jelle ik ga slapen moet er morgen om 5:20am opstaan(chatsessie vriendin)slaapwel en tot morgen!!

Slaap lekker!!!

Oh maar het zou mij zeker niet tegenhouden hoor! Je weet alleen nooit wat ze gaan doen…Wie weet bezetten ze weer het vliegveld. Of kan je niet eens naar Bangkok omdat er negatief reisadvies is afgegeven (dus niet verzekerd) t gaat mij meer om de praktische dingen. Bang ben ik niet.

Was even op zoek naar een nieuw plaatje voor mijn avatar. Zie nu dat ik dik en half uur bezig ben geweest! Haha! Heb een foto aangepast;)

Heb je deze ook niet getatoeëerd staan op je arm of zo? Herinner ik me gelijk van op een ander forum of zo…

Jij oplettende! Ja idd, maar dan op mijn enkel. Maar of ik dat erbij verteld had? Want die foto die je zag was enkel de tattoo met huid. En kon dus overal zitten. Wil binnenkort (even wachten tot dat mijn benen wat bruiner zijnlol2) een mooie duidelijke foto maken! Dit najaar komt er namelijk weer eentje bij, dus deze wil ik ook nog eens mooi op de foto hebben.

Tjah, ik heb zelf ook een tattoo, dus dan let je daar wel meer op! Sorry voor de late reactie, had even een noodgeval op een kamer hier. Overstromingske…:mad:

Even een lansje breken voor m’n vriendin: vandaag is de laatste show van haar dichterscollectief op youtube gegaan! Als je poëzie apprecieert, zowel rauwe als zachte, doorregen met een streepje muziek, kijk dan even naar dit. (Marie is het blonde meisje in het majorettepakskecheer)

De Wolven van La Mancha: GERUIS

- YouTube wolven van la mancha geruis deel 1 nieuw[/nomedia]

- YouTube wolven van la mancha geruis deel 2[/nomedia]

- YouTube wolven van la mancha geruis deel 3[/nomedia]

- YouTube wolven van la mancha geruis deel 4[/nomedia]

- YouTube wolven van la mancha geruis deel 5[/nomedia]

- YouTube wolven van la mancha geruis deel 6[/nomedia]

Grts,

Jelle

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207643614-473.gifgoede morgen iedereen op het thaiforum!!

Good morning Georges of liever van hier uit “middag”
Ben kleine maar nodige reparaties aan het huis aan het doen. Gisteren een onweerstorm gehad dat horen en zien verging, dan zie je lekkages.
MVG Frank

Hoi Frank een goede middag toegewenst!!Is het een oud huis waarin je verblijft?(houte dak?)Tjaa,het kan er soms heftig aan toe gaan tijdens een regenbui in Thailand!!Hoop dat je niet teveel schade hebt,Frank!!.
Ik zie je berichtje straks wel,moet nu spijtig genoeg gaan werken.
Nog veel sterkte met je reparaties aan je dak!georges.:chin:

Huis is ± 15 jaar oud. Voorkant dak zijn pannen, achterkant (cement) golfplaten. Het is niet het dak maar een bijgebouwde zijmuur (keuken) en de grote origeneel aangemetste bloembakken die kleine lekken vertonen. Waar die “bloembakken” nodig voor zijn is ???. Gangen op het eerste verdiep onder de slaapkamervensters en daar in Th de vensters meestal een ijzeren hekwerk hebben kan je ze niet bereiken of alleen langs buiten met een lange ladder. Als er veel water instaat trekt dit in de muur en beschadigt het mijn valse zoldering in de woonkamer.
Heb hier al veel onweer meegemaakt maar gisteren was toch wel erg fel en lang (heel felle windvlagen), alles dicht en zelfs onze woef kroop onder de pc-tafel aan mijn voeten.
MVG Frank

:chin:Goeie morgen Nederland / Belgie goede middag Thailand wij in Nederland hebben een dag je vrij .
Ga vandaag een eens kijken voor een Ticket bkk

Wat voor tattoo heb jij Jelle? Zal vandaag eens op mijn gemak de linken van Youtube bekijken, nu een beetje hectisch in huize Esther.

Fransjes, wanneer is de planning dat je gaat?

Frank, gats zeg lekkage! Vreselijk is dat! Hopelijk heb je het snel gemaakt zonder al teveel kosten! Maar toch fijn om te horen dat er in Thailand ook niet altijd zonneschijn islol2 (grapje natuurlijk, want schade is niet leuk!)

Niet iedereen! Helaas, volgens de CAO van mijn werkgever moet ik vandaag gewoon werken…:finger: (Dordrecht)

Mooie vooruitzichten vandaag Fransjes,“ticketbkk” zoeken!!.
Ik hoop dat je er één vind aan een leuke prijs!!
groetjes:georges.

Stja, mijn man werkt ook gewoon vandaag. Weet niet waar jij werkt? Hij werkt in een bakkerij (fabriek) dus morgen moet er gewoon brood op de plank liggen;) Gisteren was hij wel vrij, vandaag zijn er niet veel winkels open natuurlijk. Maar niet iedereen was vrij gisteren op zijn werk.

Goede middag,Esterke!!.
Ik heb een half dagje gewerkt vandaag,straks moet ik een pakket(hofbank)monteren(made in China)ik hoop dat ze een plannetje hebben bijgedaan.:vak01:

Wat is een hofbank? Iig een bouwpakket dus, ghe…Hopelijk ben jij niet het standaard type man. Dus eerst gaan bouwen en dan pas de gebruiksaanwijzing lezenlol2

Had je het # al gevonden op je telefoon Georges?

Gisteren een nieuwe camera besteld. Hebben een goede, heel goed zelfs maar erg groot (Canon EOS) we wilden graag een zakformaat erbij hebben. Zoals afgelopen vakantie, heel weinig avond foto’s. We hadden gewoon geen zin om iedere keer dat lompe ding mee te nemen. Straks ga ik naar Parijs (Juni) irritant om steeds met die grote om je nek te lopen. En aangezien ik al kweet niet hoeveel foto’s van Parijs heb…en ik denk dat de Eifeltoren nog steeds hetzelfde is;) Neem ik lekker het kleintje mee.