Thailand zever-topic: Aan den toog

Tsssss…Georges toch;)

Welk toestel heb je? Ik heb ook met touch en bij mij zit het gewoon rechts naast de 0. Maar ik weet natuurlijk niet welk toestel je hebt. Maar irritant is het wel, als ik bel om mijn saldo te checken, dan valt halverwege het beeldscherm “uit”. Maar moet m dan weer “aan” doen om verder te gaan met bijvoorbeeld mijn toegangscode en het keuze menu.

En Dave, ho ho ho…ik lach niet omdat Ajax niet Landskampioen is! (beetje wel natuurlijk;)) Want ze hebben echt enorm hun best gedaan met 106 (en met aftrek) 86!!! Doelpunten! Maar vind t gewoon onwijs leuk voor die Tukkers! Eerste keer kampioen t is ze gegund!

Maar we zullen zien wat ze donderdag doen…word hier nog gezellig in huis, man is ook Ajaxiedlol2

Ik was gewoon in een lollige bui, juist ook omdat ik weet dat ik hier de enige (ja toch!?) Rotterdammer ben! Beetje sarren moet kunnen, doe ik hier thuis ook;) Maar blijf sportief en vind dat Ajax het prima heeft gedaan dit seizoen! Dat Feyenoord daar pas zondag mee begon vind ik ook krankzinnig;)

Hoihoi,

nog iemand wakker…? Ik heb genoten van een lang weekendje, maar op t einde van etentje wel serieus pertotal…

Grts,

Jelle

Nog wakker, maar niet lang meer…

Werkse!

Waar is Frank (Liu) trouwens? Ik mis m hier al een tijdje…of ben ik nou blind/gek?

Merci, slaap ze! :dag: En nog vlug een sterke koffie, aub…

Grts,

Jelle

Oh, frank is er nog hoor, heeft het ietsje drukker, maar ik hoor m nog. K zal hem de groetjes doen. :smile:

Heb m ondertussen al gesproken;) Maar dank iig!

Nu ga ik echt plat!

En hier nog een bak ‘sterke’ koffielol2

Slaap lekker, Esther.!

Grts,

Jelle

Merci, die zal me wel wakker houdenlol2lol2lol2

Goede morgend iedereen!!
voor de sommige die al hebben gestemd op mijn foto(reisfoto verkiezing 2010)wil ik zeggen,dank u wel voor uw steun!!Ik appriceer dit enorm!!TOOPIE!!
We zullen vandag maar gaan werken zeker?(tegen mij goesting)groetjes en nogmaals bedankt aan de stemmers!georges.

Wisten jullie dat ik vroeger verliefd was op deze schattige,sexy zangeres!!Herken je deze ouwe nog uit de verloren tijd!
Klik aan jongens,en laat je maar goed gaan.

:chin:Het lijkt er op dat de rust voorlopig terug keert in bkk in november waarschijnlijk verkiezingen ik hoop dat dan de mensen zich een tijd neer kunnen leggen bij de uitslag zelf ben dan weer in Thailand
hoop op een wat politiek rustig klimaat.:thailand::cambodia:

November dus? Mooi zo…dacht Oktober namelijk en dan ben ik er. Zag de bui alweer hangen. (maar voor jou natuurlijk minder)

Wisten jullie dat ik vroeger verliefd was op deze schattige,sexy zangeres!!Herken je deze ouwe nog uit de verloren tijd!
Klik aan jongens,en laat je maar goed gaan.

Nee Georges, dat wist ik niet:D Ken t nummer vaag, maar ja ben dan natuurlijk ook wel ietsies jonger dus daar zal het vast aan liggen.

Ik vond het vroeger echt een knappe vrouw Esther!En de muziek vond ik ook goed!Frank,je pintje staat klaar(lekker koud)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-677.gif

Kom kom kom,Esther,ik ga ook in oktober,en ik heb ook graag dat alles achter de hand is met alle ellende.
Ik zit er eerlijk gezegd niet mee,dat is een feit.
Gaan doe ik altijd,al moet ik op krukken gaan,ik zal op 9 oktober arriveren om 13:05pm thai op het survarnabhumi airport!!

Goeimôgge iedereen… Koffie svp, en lots of it!!!

Grts,

Jelle

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/20/1208702712-098.gifhier 2 tegelijk Jelle!!

Merci, Georges…!cheer En veel succes met de foto’s hé…:slywink: