Thailand zever-topic: Aan den toog

Regend het in Nederland ook zo, zoals in Belgie?

http://www.gif-mania.net/signatures-animees/toons/orage.gif

In Brabant is het nu al een paar uurtjes droog :smile:

Het is vandaag een droevige dag geworden,twente is nederlands kampioen geworden in plaats van ā€œAjaxā€!!

:crybaby:

Een ontzettend droevige dag… AJAX zou de waardige kampioen geweest zijn :frowning:

lol2lol2lol2lol2

Hey overloper! Belg was het toch? Dan ga je je toch niet druk maken over Ajax?!lol2

Maar ik zeg niet al teveel, mijn cluppie snapt volgens mij pas sinds vandaag hoe er moet worden gevoetbald! 6-2! Idioten! Hadden ze veel eerder moeten doen!

Over voetbal gesproken, wat me opviel in Thailand, ze zijn daar machtig gek op Engelse clubs!

Alhoewel steeds meer voor de voetbal zelf, maar toch meer voor het (verboden) gokken erop.

Er spelen 2 belgen mee in het team van ajax Esther!!Daarom had ik liever dat de landstitel naar ajax ging!

Er zijn geen officiele wedbureaus in Thailand,had zelf via via,een gokje gedaan!natuurlijk heb je niets op papier staan(zwart)

Black Sunday…helaas weer geen kampioen geworden :frowning:
Dan maar de beker pakken tegen 010…dat moet toch niet al te moeilijk zijn. Heb me gisteren wel vreselijk geirriteerd aan al die fans van andere clubs die lieten merken dat ze zoooooo blij waren dat Ajax geen kampioen werd. Dat noemt zich supporters…ipv zich druk te maken om hun eigen club, maken ze zich altijd druk om Ajax. Ach ja, Calimero-gedrag…

Maar goed, over tot de orde van de dag…vandaag en morgen weer werken en dan woensdag Bevrijdingsdag en lekker weer dagje vrij :slight_smile:
Word wel een beetje sjaggerijnig van dit weer…het lijkt wel herfst.

Voor mij dan ook geen ijskoffie vandaag…doe maar een warme chocolademelk met slagroom !!

Engels voetbal is idd heeeeeeeeeeeeeeeeel populair in Thailand. Als er een wedstrijd is, wordt deze altijd wel ergens uitgezonden…

aub,Dave:!!

http://94.100.114.106/7050001-7100000/7067501-7067600/7067530_16_nRvc.jpeg

Khop khun mak khrap Georges :slight_smile:

Heb daarstraks een nieuwe gsm gekocht,ƩƩn probleem!! als ik naar smartvoipe belt(geen probleem)maar dan moet ik mijn vriendin haar nummer intikken op het touch screen venster +op het hekje duwen.
Weet niet hoe?

Waar is m’n koekje ??? Zeker al opgegeten door Georges ???

GS, met je telefoon kan ik je helaas niet verder helpen… Ben volgens mij een van de weinige mannen op deze aardkloot die vrijwel geen verstand heeft van (en geen interesse heeft in) telefoons en auto’s :slight_smile:

http://www.freefoto.com/images/09/02/09_02_1_thumb.jpg?ffid=09-02-1&k=Chocolate+Biscuits Kies maar uit Dave!!

Voor mij geld hetzelfde Dave, een auto is om mee te rijden INDIEN NODIG (alleen kijken lange afstand of korte uitstapjes en de familiegrote) en een gsm om op de meest eenvoudige manier mee te telefoneren en laat alle tirlantijntjes maar achterwege.
MVG Frank

:chin:Dave en George de liefde voor Thailand ga ik met jullie mee maar voetbal dan pas ik met de club van jullie ik kom uit de regio Eindhoven dus PSV is mijn club de stijgende lijn is in gezet van vorig jaar plaats 5 naar plaats 3 nu volgend jaar weer 2 er bij dus weer plaats 1cheer:THAILAND::cambodia:

Moest wel supporteren voor ajax anders krijg ik geen stem van Dave!!lol2lol2Maar volgend jaar supporter ik voor de ploeg van Fransjes(PSV)lol2