Veel goeie moed Georges, we zullen aan u denken (tenminste als we wakker zijn hé).:slapen:
Groetjescheer
:chin:Ja in Nederland een extra lang weekend alleen de :zon02: wil moeilijk door het wolkendek heen komen daar om maar even online
doe mij dan maar een lekker Thais biertje
Iedereen een fijne dag toegewenst
Gisteren internet plat in t hotel
dus dagje gemist hier…) Enfin, morgen extra werkdagje, maar met plezier! Thais etentje voor tien man!!! Ik begin vanavond al met wat voorbereidingen en marinades… en een flesje natuurlijk! Wat is naar jullie mening nu eigenlijk het beste: Mehkong of Sangsom?
Grts,
Jelle
Van die Thaise whiskey(mehkong)krijg ik zou verschrikkelijk "hoofdpijn " van!!Dit heb ik niet als ik een black lebel drinkt van J.Walker!
Sangsom is uiteraard van betere kwaliteit dat proef je zelfs (zachter). Mekong is goed met cola of in de koffie of tee.
Hopelijk lukt alles en laat het jullie smaken.
MVG Frank
Had vroeger tijdens mijne trouw in Chiangmai een hele fles pure mekhong wiskey in mijn voeten geslagen,met als resultaat dat ik me niet veel van kan herrineren van mijne trouw!!ha ha ha ! jongens ik heb een uurtje geleden mijn ticket voor oktober besteld!
:chin:welke maatschapij is het geworden en nu maar aftellen tot Oktober nog een goeie 5 maanden tegaan sterkte:tssk:
Turkisch airlines,Fransjes!Ams/Istanboel/Bkk!
Wanneer? Ben benieuwd! Op dit moment zitten wij ook te denken aan Turkisch Airlines namelijk. Schijnt een goede maatschappij te zijn en nu op dit moment één van de goedkoopste! Istanbul is ook een fijn vliegveld heb ik gehoord van een vriendin, ze is half Turks en kent het daar op haar duimpje. Heb je een lange overstaptijd?
Heengaan =1:30min,terugvlucht=2uur!
ZO KONINGINNEdag op het eiland overleefd, voor het eerst had de ned gemeenschap hier iets georganiseerd met zelfgedraaide bitterballen, vlammetjes.
was wel lachen
Goedemorgend iedereen;
Vandaag hangt er regen in de lucht!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/28/1209399139-371.gif
Had je de regen niet in België kunnen houden?lol2
wat een bagger weer zeg!
Wat leuk! Een orange dag in Thailand!
Wij hebben het on-Hollands geviert, we zijn met de kids naar de dierentuin geweest! Haha!
Heb ondertussen 3uurtjes geslapen en ben weeral op,om straks terug gaan te werken!
Tjaa,de regen,ben vannacht niet gespaard gebleven(zoals gewoonlijk als ik moet werken)lol2
Tjee! Nou dan hoop ik dat je overeind kan blijven staan na maar 3 uurtjes slaap!
Het valt mij idd ook op, Georges werkt weer en het komt met bakken uit de lucht! Word tijd dat je de ziektewet weer in gaatlol2
Vandaag is het gelukkig de laatste dag dat ik moet werken!!
Morgen kan ik een dagje uitrusten,tjaa,ik moest vandaag vroeg uit mijn bed(chattsessie:vriendin)btw:een goede morgend toegewenst Esther!
Jij ook een goede morgen en een fijne dag want ik ga weer. De oudste word zo opgehaald, gaat een weekje bij opa en oma logeren. En moet nu z’n tas nog inpakken (lang gewacht ivm de weersverwachting…)
Good morning everybody, waar ook in Thailand, Nederland of België, maak er een prettige dag van en laat de regen geen spelbreker zijn.
Ik heb wel te doen met Georges, maar die weet waarom hij zo zn kas afdraait lol2
Voor de centen,Fleurtje!!lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207610969-536.gif