Thailand zever-topic: Aan den toog

Zo zwaar weeg ik nu ook weer niet hé Georges, de fietsbanden hebben het goed gehouden, en 't ritje heeft me deugd gedaan. Telkens na de winter is het toch weer wat conditie opbouwen om langere fietstochten aan te kunnen, maar dat komt wel goed.
Jelle zou zeggen : nie pleujen (of zoiets)
En nu toch nog even in het zonnetje gaan liggen, moet wel oppassen want ben pas nog maar verveld als gevolg van mijn Thailandreis.:mad:
Groetjes

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/14/1210745391-361.gifknipoog!!

goede morgen,Thailandexpats,vrienden in Nederland en Belgie!!
Het is vandaag zondag en voor mij is het een rustdag,lekker niets doen.
Vanmiddag ga ik naar de wielerkoers kijken op tv,luik-bastenaken-luik(wielerklassieker)
Hang er weer een Belgische of nederlandse overwinning in de lucht,wie weet.

:chin:George goede morgen (sawdee Krap)is het je al gelukt een vliegticket te boeken
Ik zelf ga zo weer genieten van het mooie weer dus ben niet veel aan de computer
jij ook een fijne dag:zon02:

Heb nog wel ff tijd,ik ben geneigd om met SAS in zee te gaan(650euro)
Je hebt gelijk,profiteerd er van,morgen kan het terug regenen,wie weet!

Ook een goeie morgen aan allen die de moed hebben om hun pc’tje te teisteren in plaats van te profiteren van het goeie weer cheer
Groetjes van

Hoi,goede morgen Fleurtje!! goed geslapen vannacht?Ga je vandaag weer een fietstochtje doen van 20km?

Goedemorgen Georges,

Als je met SAS gaat, via wat voor luchthaven vlieg je dan?

groeten,
Ton

Schiphol,Ton!!
Had een prijs gezien van 650euro voor de maand oktober(vliegtickets.nl)laatstleden.
Ik kan nog goedkoper vliegen als ik eventueel met Turkische airlines ga,maar dan moet ik wel lang wachten op mijn aansluiting.
groetjes:georgessiam.:dag:

Georges,

Luik-Bastenaken-Luik. Dat wordt toch weer een Belgische winnaar,nietwaar? Heb jij het parcours al op je fiets verkend of ben je met je gedachten al bij je Singha of Heineken vanmiddag? Sorry, Jupiler soms?

Ton

Nee Ton ik ben niet sportief aangelegd,volg het koersgebeuren wel op de voet,tjaa? als ik moet kiezen zal het wel een Singha worden,spijtig dat ze bij ons(klein dorp)geen Singha verkopen.
Dus we houden het bij een goede stella,wat ben jij van plan om de middag door te brengen Ton,lekker luieren?:dag:

Ja, niets doen. Klopt. Jij werkt ook bij de spoorwegen dus even uitrusten voordat morgenochtend de wekker weer vroeg afgaat.

Ton:slapen:

Ja de komende weken zal het bij ons aan de spoorwegen druk worden(volgende vrijdag:nachtdienst:10pm tot 6:00am)dan zaterdagmiddag terug opgaanvanaf 19:00pm tot 3:00am,idem zondags!

Tja, ik werk t/m woensdag en heb dan weer 2 dagen vrij. Dat houdt wel in dat ik volgend weekend weer mag werken. Geeft niet. Het levert weer de nodige euro’s op voor volgend jaar in Thailand. waarschijnlijk het noordwesten.

Ton:zon02:

Tjaa,sparen bij mij is het momenteel elke euro omdraaien,met de reden dat ik moet zorgen voor 2 tickets(want mijn vriendin komt in oktober voor 4weken naar Belgie)dus daarom doe ik ook veel weekends,verleden maand 4 achter elkaar!

Pffffiuuwww… hier gaan we weer… Al wakker van deze morgend 10 uur en nu nog een shiftje van acht uur voor de boeg… En heb net drie uur op café gehangen…:drugged: Wel met geldige reden, hé…!:lol:

Grts,

Jelle

en niemand om mij wakker te houden…

http://fc06.deviantart.net/fs32/f/2008/216/b/5/Crying_Smiley_by_AjnosFTW.jpg

was er gisteren op tijd ingekropen Jelle!En morgenvroeg moet ik al om 5:25am opstaan chatsessie vriendin.
Daarna moet ik me klaar maken om naar men werk tegaan.(tegen men goesting)lol2

Dag Fleurtje,ik zie dat je online bent,alles goed met je?georges

heeft er iemand douche water voor me de jaarlijkse water problemen zijn weer begonnen, geen regen tijdens regenseizoen.