Hoi Baco,
Vanmorgend was het aan het regenen volgens mijn vriendin(Si Saket)
Maar ook niet overdreven veel,heb jij een watertank om te douchen Baco?
Heb jij dat gezien ja ? Ik kreeg een mailtje dat er gereageerd was bij âaan den toogâ, en ik kwam eens even piepen.
Morgen terug aan het werk lees ik Georges ; Verdien maar veel centjes, je zal ze nodig hebben in oktober !!!>>>
De groeten daar,:dag:
ik zit op koh phangan in het zuiden,bij samui.
heb geen watertank, we krijgen water via waterleiding systeem maar dat is afhankelijk van regenwater.
we vullen wel altijd grote tonnen met water in de badkamer en de keuken en toiletten, maar dat raakt een keer op.
meestal heb je wel 2 uur per dag water alleen met de thaise logica weet je nooit wanneer, is geen vast tijdstip voor kan ook 's nachts zijn
Tjaa,ik stel de operatie van mijn liesbreuken uit,zo kan ik er van profiteren om mijn herstel in Thailand(oktober verder te doen!
Tjaa,centjes!! had van het weekend met de lotto gewonnen:inzet was 6euro,gewonnen bedrag:2.5euro!! En rijk dat ik er van wordt Fleurtje!!
lol2lol2
Kan het me voorstellen hoe het er ginderachter aan toe ga.
Meestal in de zomerperiode zit er praktisch "geen druk"op het water!
:chin:Het is rustig vandaag ga dan zelf ook maar vroeg onder de wol:slapen: dromen over ons mooie Thailand
Hallo ben er weer, weer terug aan de westkant van het land!
Goh, Georges weer aan het werk? En gaat dat een beetje?
Ik neus nog even rond en duik er in. Morgen op school helpen dus kan mân rust goed gebruikenlol2Pfff die kotersâŠ
Vanochtend vroeg weer geland op SPLâŠvoelt niet goedâŠmis Thailand
en moet gewoon zsm weer terugâŠ
Ik leef met je mee Dave!!
Een secretaresse, een verkoper en hun manager vinden tijdens de
lunchwandeling een oude olielamp. De manager wrijft de lamp op en er verschijnt een geest die zegt: âJullie mogen alledrie een wens doenâ.
De secretaresse gilt meteen: âIk wil naar de Malediven, heerlijk in de zon
op het strand liggen.â Floep, weg is ze. De verkoper roept: âEn ik wil naar New York, met een portefeuille vol geld om te winkelen.â En hup, ook hij is ervandoor.
âJij bent aan de beurt,â zegt de geest tegen de manager. Die zegt: âIk wil
die twee terug op kantoor na de lunch!â
Hij is leuk!!!
lol2
Wedden dat die managers bestaanâŠ
Een priester rijdt in zijn auto langs een nonnetje dat op de stoep loopt.
Hij geeft haar een lift. Terwijl zij in stapt valt haar habijt open en laat zij een prachtig lang been zien. De priester kan zich niet beheersen en legt zijn hand op haar dij.
De non kijkt hem aan en zegt vriendelijk: âDenk aan psalm 129, vader.â
De priester trekt verschrikt zijn hand weg en verontschuldigt zich.
Maar na een tijdje wordt de verleiding toch te groot en hij legt weer zijn
hand op haar dij. âDenk aan psalm 129,â zegt het nonnetje opnieuw.
âSorry, zuster, het vlees is zwakâ, zegt de priester. Bij het klooster aangekomen, stapt de non uit en glimlacht veelbetekenend naar de priester. Die rent naar zijn cel en slaat de bijbel open op psalm 129. En leest: âGaat voort en zoek, omhoog en verder omhoog, want daar is de glorie.â
lol2
Een nieuweling wordt naar het vreemdelingen legioen in de woestijn gestuurd.
De commandant leidt hem rond. Nadat ze alles gezien hebben op een kleine barak na, vraagt de nieuwe: âWat is daarin?â
De commandant antwoordt lichtjes verlegen: âNou ja kijk, zoals het jou heel
waarschijnlijk opgevallen is, er zijn hier geen vrouwen. In deze barak staat onze kameel en wanneer een van onze mannen het niet meer kan uithoudenâŠâ.
De nieuwe zegt verontwaardigd: âPraat alstublieft niet verder! Zoiets zou ik
nooit doen.â
De tijd vergaat, en zijn verlangen wordt groter. Tenslotte gaat hij naar de commandant en vraagt hem naar de kameel. âVoor vandaag is hij volgeboekt, maar morgen is hij nog vrij.â De volgende dag gaat hij in de stal, zet een stoeltje achter de kameel, laat zijn broek zakken en begint.
Na een tijdje opent de commandant de deur en zegt:
âIk begrijp dat de nood hoog was, maar kon je niet met de kameel naar de
dichtstbijzijnde stad naar de vrouwen rijden, zoals alle anderen hier doen?â
ben moe wil slapen maar ben nog aan het werk dus doe mij maar ff een rooie stier
Succes met het nachtwerk Baco, Hoe staan de zaken in Thailand?
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/23/1206274413-239.gifEn ik zie dat Fleurtje online is!!Goedeavond Fleurtje!!
het is nu ff redelijk druk ivm full moon party, maar het was een matig tot slecht seizoen en nu gaan we de low low season in
george bedankt voor de stier

Het water komt al in mijn mond!!