'k zit te kijken naar thailandblog.be sssttttt
Zijn er verkiezingen op komst?dan kan ik weer al gaan zitten,voor 0frank!!
Awel wa nieuws OFrank ?lol2
Tjah, er is ook de prijs voor democratie. Spijtig dat nog maar weinigen dit willen betalen. Onze overgrootouders gaven hun bloed om ons het recht te geven om te stemmen, tegenwoordig wil men al betaald worden om 4 uur per 4 jaar even de burgerplicht te vervullen. Vergeet niet: stemmen is een voorrecht, kijk maar naar driekwart van de rest van de wereld.
Tjaaa??Het gaat niet om het geld,maar "ze"verplichten de mensen om te komen zitten,Het woord âverplichtingâ is al teveel voor mij!!
Hmmm, met de inzet die de modale westerling tegenwoordig toont om iets te doen voor de maatschappij is er niet veel keus meer. Verplichtingen zijn sowieso soms nodig om bepaalde zaken in goede banen te leiden. Je kan toch niet verwachten dat verkiezingen worden uitgesteld tot er iemand âgoestingâ heeft om te zittenâŠ?!? Neen, om rechten word tegenwoordig luidkeels geschreeuwd en bij een plicht, klinkt algemeen gemor. Alexandre Dumas schreef ooit: âéén voor allen, allen voor één.â Nu klinkt het: âAllen voor mij, alleen voor mijâ. Individualisme in de context van een graaicultuur en een instant-media leidt al snel tot egoĂŻsme en egocentrisme. Weet je wat? Geef de baan maar aan mij, ik zou het een EER vinden om morgen VERPLICHT te MOGEN zitten. Alstublieft.
Grts,
Jelle
Neem het niet verkeerd op hé, Georges. Maar ik vind dat er om een samenleving te laten draaien rechten EN plichten nodig zijn. Zo gaat dat nu eenmaal. :wereld:
Grts,
Jelle
Zou jij het ook leuk vinden dat je smorgens van je werk afkomt en 2uur later al moet gaan zitten?
Heb al 3 keer mijn burgerplicht gedaan,dat ze de doppers eraan zetten!!
Verder is voor mij deze discusie gesloten,ik kom daar niet meer op terug!
Dat is dan duidelijk. Georges, we gaan die domme Belgische politiek toch niet tussen ons laten komen, hĂ©âŠ? Kom we drinken nog een pint, dat doen we toch t besteâŠ:dag:
Deze indruk wou ik niet geven,wil maar zeggen hoe ik erover denk!!
Komaan kerel, this one is on me! Laten we gewoon klinken op een mooie volgende Thailandreis!
http://image44.webshots.com/44/6/28/54/381562854tYaPzR_fs.jpg
Hoi Esther,
Denk dat ze in Bkk andere zorgen hebben dan aan die farrangs te denken.
Ze kunnen ook niet telken male er ergens een slechte wisselkoers is reageren he, hier wonen veel nationaliteiten.
Iemand iets toesturen via de bank is GEEN bewijs. U moet Uw maandelijks inkomen bewijzen dat door officiele instanties betaald wordt (anders kan men hier komen met 10 euro inkomst en de rest getrukeerd)
Ik ben Belg en men is op rustpensioen van het leger op 56 jaar (wilen of niet).
49,2 is inderdaad veel, heb voor 2 jaar nog 52 gekregen, ±48 is meestal normaal.
MVG Frank
Jaaaaaah, frisse pint om t week-end te vierenâŠcheer
Grts,
Jelle
Goedemorgen iedereen!!!:kus:
Grts,
Jelle
voila Georges, ik hoop dat de haag af is, anders ga je straks toch last hebben om voort te doenâŠlol2
http://i120.photobucket.com/albums/o184/tkgorham/MySpaceBigBeer.jpg
Bedankt Jelle,ik zal hem in ééne keer uitdrinken!!lol2lol2
Goede middag,thaiforum bezoekers,mag ik een tip geven?
Het is lekker buiten,ik ga mezelf straks in een ligstoel neerploffen en een lekker biertje drinken(het is wel geen thais bier)OOk heb ik op mijn I-pod een paar thaise muzieknummers staan.
Goeie tip Georges :biggrin:
Een heel goeie tip Georges, maar ik ga hem toch niet volgen, hihi ! cheer
Ik haal mijn fiets van stal en ga zoân 20 km fietsen, alle begin is moeilijk hĂ©, en toch trachten een beeeeeetje conditie op te bouwen.
Geniet maar van uw biertje en uw zalige muziek !:dag:
Hoi "Bellfleurtje"vergeet je fietsbanden niet op te pompen hé !!!lol2Moet jij aan jou conditie werken Fleurtje?