Thailand zever-topic: Aan den toog

Helaas zijn mijn laatste dagen in Thailand alweer aangebroken… :frowning:
Gisteren mijn favoriete Bangkok weer verlaten en nu nog paar dagen genieten op Kata Beach. Nu ik dit schrijf en naar buiten kijk, zie ik de palmboompjes en de zee…er zijn vervelendere dingen in het leven… Volgende week als ik weer wat op WW schrijf, kijk ik weer gewoon uit op de Albert Heijn lol2

Maar goed, een dezer dagen nog even bij Steven langs en zondag verder naar Kuala Lumpur…

Amuseer je daar nog en denk eens aan ons als je je laatste singhaatje op het strand uitdrinkt…! Tot binnenkort!

Grts,

Jelle

Ja Dave 't is hier al 100000000000 x gezegd he Th…Th…Th.
Via Puhket (Steve) naar Male (vliegen denk ik) anders kom je dicht bij mij in de buurt (Trang). Profiteer er nog van.
MVG Frank

Voor de achterblijvers in NL/BE, hier even wat fotootjes van deze ochtend…betwijfel of een van jullie deze ochtend een beter uitzicht heeft :slight_smile:

Misschien verwachten ze terug een aswolk Dave???kun je wat langer blijven!!:smiley:

wrijft het maar nog eens goed in Dave!!!(deugeniet)

Ah Georges, don’t worry…dinsdag ben ik ook alweer thuis in het saaie NL :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

censuuur !!! mo…

En wij (België) zitten weer eens zonder regering… Premier Leterme heeft zojuist zn ontslag ingediend bij de koning… joepie:mad:

Ah joh…in NL weten we er alles van… :slight_smile:

Misschien iets voor Georges ? De nieuwe premier van BE ?

Tja als je maar een dikke 2 weken hebt, dan heb je weinig keus dacht ik zo. Je kan dan wel van hot naar her gaan rennen en vliegen maar dan ben je einde vakantie bekaf. Dus we zijn naar Bangkok en Koh Chang geweest. Vond ik genoeg voor de eerste keer trouwens, hebben veel cultuur kunnen snuiven en veel kunnen doen en zien.

Ja t is wat voor de buitenlanders die daar wonen en die aan een bepaalde inkomenseis moeten voldoen. Snap niet dat ze dan niet wat soepeler zijn?! Je hebt toch “bewezen” dat je voldoende hebt om rond te komen, ja gaat je handje niet ophouden bij de staat als het even iets minder gaat (kan ook niet) Heb jij vervroegd pensioen? Kan iemand uit NL (of kom je uit Belgie) je niet iedere maand wat toesturen via de bank, zodat je bewijs hebt dat je wel degelijk voldoende hebt om rond te komen. Maar dat jij dan uiteraard diegene ook iedere maand weer het geld terug stort. Of denk ik nu te simpel?

Ik geloof echt dat die 49,2 die wij destijds hadden wel heeeeel gunstig en zeldzaam was! (mazzel gehad dus en daarmee verwent)

Ik leef met je mee, ik was ook zo triest. Heb later echt last gehad van heimwee, leek wel een soort rouwfase waar ik in zat. Geniet nog even en denk aan een volgende keer!

:crybaby: Wat erg zeg! Dacht dat het juist weer wat minder was. Het word dus steeds gevaarlijker…

Ghe, join the club:vak02:

Ik meld me even af voor dit weekend, morgen gaan we de hort op. Oma word 80 en viert haar verjaardag aan de andere kant van het land. Dus als ik tussendoor niet weer kom, don’t worry ik leef nog, ben gewoon aan het feesten;)

En wij Belgen maken ons voor de zoveelste keer belachelijk in het buitenland!
Nu spreek ik voor eigen rekening,laat ons vlamingen zich afscheiden van de waalse"landgenoten"dan pas zullen we het goed hebben.
Nu gaat ons belastingsgeld richting “waalse regering” om de ene put naar de andere te vullen!!
Ik ben het dikwijls zo moe van dit “apenlandje” Belgie met drie landstreken met 3 regeringen(duitstalige,franstalige en wij de vlaming)
Nee,Dave,heb geen enkele intresse om de fakel over te nemen als nieuwe premier!!lol2lol2

Tjah, ik wil hier geen politiek forum van maken… Geef mij dus maar gewoon een pintje, aub.

Grts,

Jelle

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-6811.gifaub,Jelle!!laat het u smaken!!

Tnx, Georges! Moesten de politiekers nu eens gewoon gezellig samen gaan zitten met een paar singhaatjes op een strand in Thailand, ze zouden er misschien nog uitgeraken ook…! Even voor de duidelijkheid: ik zie liever geen splitsing, ‘samen sterk’ denk ik dan, maar misschien ben ik er te utopisch in.