A je bent ernog
Ja, heb je een pm terug gestuurdā¦
Wij zijn er van 09 - tot 19 -07 en dan naar het zuiden .
en waar in t zuiden gaat gulder uithangen?
Om de kerk in het midden te houden Patong, in een sterrenloos hotel met 40 kamers ! en niet spotgoedkoop zoals in CR.
Maar in het zuiden kloppen ze de bath uit uw portmonā¦
Maar we voyageren hƩ !
Zij jullie al op eilanden geweest?
Jelle,
Ik ben ene ( geweest ) van den hippie tijd āpeace and loveā Dranouter en consoorten maar met het ouder worden ben ik meer een luxe- poulle geworden !
Meer geld meer geste!lol2
zeg heb je mijn drummerke gezien die ik deze morgen op deze topic heb geplaatst?
Drummerke nog niet bekeken, hier op t werk geen geluid op de pcā¦:mad:, maar ik check het morgenmiddag wel even!.
Dranouter!!! Enige festival waar ik graag uithang. Ben er vroeger 7 jaar op rij geweest, maar ik vind dat het elk jaar minder wordt. Nu laten ze zelfs het woord āfolkā al weg:mad: En daarvoor ging ik toch in de eerste plaats. Ik speel zelf bodhran, aldus
Thatās it mijn madame vind da te kalm !
Het strand OK maar daarna liever Torremolinos lol2
Wij zijn geweest BKK, pithasanuloke,CR en CM ,Mae hong son , Kachanaburi,Huan hin Patong.
Dit jaar is het de vierde maal en doen maar twee stops snif , snif de kerk hĆ©ā¦
Bodhran zijnde dus dit:
https://www.youtube.com/watch?v=[nomedia=āhttp://www.youtube.com/watch?v=NSdPOB9Snrwā]YouTube- Man Playing Bodhran (Irish Drum)[/nomedia]
Tjeez, ik kan blijkbaar geen youtube meer enbedden⦠Zou dit door vernieuwing wwz komen? of gewoon nieuwe policy�
Ik ontvang goe hoorā¦mijne tijd is meer dan 30 j terug he Angelo brandu⦠nu noemen ze da janetten hĆ©! ( Aai mocht ik weer ni zeggen foert )
Ik heb de Keltische swoeng gekregen door Alan Stivell.(Bretoens) Ook live op Dranouter gezien: kiekevel, maar ik vond zijn vroegere werk toch beter. Door hem heb ik ook een Triskel-tattoo op mān rug.
Yes,yes AS ā¦joengens mijne Alzheimer miljaar de djeu of is het den drank lol2lol2
Ouderdomsperikelen ā¦
Tjah, op Dranouter gaat er nogal wat drank e.a. doorlol2lol2lol2, Guinness in een plastieken halve liter-beker!!!lol2lol2lol2
jongens beetje bij beetje komt weer naar boven Guiness is good f⦠van 'smorgens vroeg ons tanden ermee kuisen in de modder tussen de tenten en dan liften naar Frankrijk en daar bestolen tot op bijna mijne blote flikker, slapen langs de straten en daarna landloper en in de prison lol2lol2
Ik ga ( leegdrinken lol2 ) en:slapen:
Tot in den drooeij !!!
Ciao maat, slaap lekker!
Grts,
Jelle
Ge moet toch altijd het laatste woord hebben hƩ , maar dat is gezond !
Groetjes aan 'tMarietje !
Hasta ma ā¦:chin: en ik ga :slapen: en dromen van mijn >>> naar LOS lol2lol2
Spijtig genoeg wel Esther, de Bath staat hier in Th op 42,63 voor 1 euro. Dus als ik 1000 euro wissel (meestal voor de maand) verlies ik ± 5000ThB (normaal staat de Bath aan 46 tot 48) en kom ik niet meer aan de nodige 65000ThB voor mijn visa.
Gelukkig heeft een jonge emmigratie-officer mij de 4 maanden weergegeven van mijn jaarvisa (die kreeg ik een jaar geleden niet omdat ik over het hoofd zag dat mijn pas afliep). Hoop dat tegen dan (20 augustus) de Bath op 46 komt, anders wordt het om de 2 maand naar Laos reizen voor een toeristvisa (kost ook telkens 5000ThB. Reis trein Trang-Bkk, Bkk- Nong Khai, tuktuk Nong Khai-grens, busje tussen de 2 grenzen (freedombridge) tuktuk grens-Vientiane en alles terug⦠nacht hotelā¦visa voor Laos enz.)
Groetjes aan allen, we overleven het wel (beetje (veel) troost zoeken bij mijn manneke). Frank
Verbetering Bath-euro om 08hr30 (22-04) nog 42,49
Amaai, gelukkig is het seizoen voorbij maar toch.
Frank