Thailand zever-topic: Aan den toog

Ja, weet ik wel… We zien gewoon ter plekke wat de mogelijkheden zijn en dan doen we gewoon waar we op dat moment zin in hebben… Op die manier kunnen we onszelf wat verrassen…

Slaap lekker, Georgeken…:slapen:

Nee ( kust NO ?)

Onder Koh Chang en een STUK kleiner en rustiger… Hier gaan we even herbronnen voor we terugkeren.http://www.travelfish.org/location/thailand/eastern_thailand/trat/ko_maak

We hebben daar altijd verbleven in een chique hotel maar op aanraden van iemand gaan we nu naar een 3 j oud sterrenloos hotel en de duurste kamer 750 bath.

En wat maakt dit hotel de moeite?

Mooi!
Maar mijn Baskske houd ni van Robinson c . Toestanden ( te kalm )!
Dus ik doe water bij mijne WIJN ! ( garnacha )lol2

Pas maar op dat ge weer geen kabouterkes gaat zien, hé…lol2

kijk PM.

?

Nee dat is om mijn verstand stil te leggen ! gene coma hé !!lol2

Uwe mail ! Persoonlijk Mail!

Hey ja… 700 B voor die VIP lijkt me wel ok, en misschien doen z er nog iets af als we geen ontbijt nemen…:slight_smile:

Kijk ik baseer mij op nen Noorderbuur!!!nen hardwerkende zelfstandige
1 goedkoop lol2lol2lol2lol2
Nieuw, sport en zweettoestand gratis!lol2
Nauwelijks europeanen ( voornamelijk Aziaten )
kort , maar niet in het centrum !
Ne mens is meer buiten dan in zijn kot, wij hebben graag 5 sterren maar je slaapt er amper:slapen:

a gij vuile !!!lol2lol2

Niets mee te maken. Ik wil zoveel mogelijk Thais eten als ik in Thailand ben en geen Europees gericht ontbijt.
Naar ik hoor kan je de beste ontbijtjes gewoon aan de stalletjes op straat eten

Ja ,klopt !

Vergeet niet ik ben 50+ ik zit ook graag neer wij eten voor 2,3,4 00 bath in middeklas resto all-in voor twee !

In hotel 5* dubbel tot driedubbel en das dan chique hé maar daar is geen volk they are all in town !!!

Kijk PM voor hotel van afgelopen 3 jaar !

sorry dit zijn geen geheimen voor andere maar ik werk hier thuis met ne fruit pc en ik kan beter overweg in mijn zaak met XP!

Wij zijn zot op aziatisch VRETTEN ( sorry ) en in andere hotels liggen altijd kaas en ham en koeken meusli eieren en spek pannekoek en ook aziatisch !
Hier zou het ontbijt meer op den aziaat gericht zijn ik kan jou op de hoogte houden ???

Haha, ja t is waar. Gulle gaat een maand voor ons…

Ik vermoed dat je het druk hebt, ik laat je werken in CR kan ik je een beetje helpen en CRI natuurlijk!lol2lol2