http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/07/1207551899-510.gifStilte in de zaal aub!!!lol2
:chin:Ja laten we maar het beste van hopen mijn toekomst ligt toch daar .
:chin:George zullen we nu misschien met de boot moeten gaan nu het in IJsland zo veel as vandaan komt word dan wel een hele lange reis
hoop dat ze dan wel Karoke bars aan boord hebbencheer wordt het toch nog gezellig.
fijn weekend ieder geval
Ik hoop dat ik mijn dagen ginderachter in Thailand rustig kan slijten zonder zorgen,nu zijn ze volop mijn huis aan het renoveren(nieuwe vloertegels)ben altijd bang dat er iets verkeerd loopt.
Ik heb er eerlijk gezegd geen controle over,mijn vriendin gaat er wel polshoogte nemen,maar toch???
Karoke,heb dat een aantal jaren geleden gedaan in Thailand(Khon kaen)mensen klapte in hun handen,dus veronderstel ik ,dat ik niet vals heb gezongen!!lol2lol2
:chin:George maak er nog een fijne avond van tegels kunnen ze in Thailand ook leggen en als je goede afspraken hebt gemaakt en je vriendin houd het een goed in de gaten wat er gebeurd komt alles goed
Ok Fransjes nog een prettig weekend,en zoete dromen over Thailand!!:dag:
Goodmorning:Thailand;Holland and Belgium!!
Mag er vandaag in de amstel gold race een Nederlander of een Belg winnen??
:chin:Wat is het weer een mooie:vak02: dag ik denk snel even naar de computer maar houd het kort
jij nog iets leuks gedaan George?
Naar de amstelgold race gekeken op tv,met een Belg als eindoverwinnaar!!(F Gilbert)
:chin:proficiat, maar was het niet te mooi weer om binnen te zitten
Goeiemorgen! En is er hier nog iemand wakker? Voor mij is t weekend alweer voorbij…
Grts,
Jelle
Hoi Jelle,ben nog wakker maar niet voor lang meer.
Ga zodadelijk slapen,heb een chat sessie morgenvroeg,moet bij de pinken blijven.goedeavond nog Jelle!!
Slaap lekker, Georges! Hoe is t trouwens nog met de tandpijn?
Hallo Jelle, terug aan het werk ? Toch een mooi weekend gehad neem ik aan.
Ik kruip ook maar eens onder de wol. Tot later eens. Werk ze !
En Georges, slaapwel hé
Ciao Fleur! Slaap ze…:dag:
Grts,
Jelle
Goede avond vrienden,momenteel heb ik het wat te druk,maar zal straks rond 21:30pm nog eens komen piepen aan de toog!!groetjes:georges.
Nou Georges zo te zien ben je niet de enige die het druk heeft, wat een rust hier!lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-677.gifHier een pintje Esther!!Wat zijn die Belgen toch vrijgevig!!lol2lol2
Ha die Georges, welk nieuws?