hhhmmm… dooie boel hier vanavond…
pfffuuuuiuuuiuuuuu… whoa whoa whoa…
http://www.luminous-landscape.com/images/Tumbleweed_Dunes.jpg
hhhmmm… dooie boel hier vanavond…
pfffuuuuiuuuiuuuuu… whoa whoa whoa…
http://www.luminous-landscape.com/images/Tumbleweed_Dunes.jpg
?:slapen:
Aha… Toch nog iemand wakker:vak02:
Jaja ik ga zelden vroeg slapen ,ik ga op kabouterjachtlol2lol2
Today it’s garnacha 555555
2 x :retard:…
Op een ander forum hadden ze last van kabouters ,ik heb er vier zoekdagen over gedaan en ik heb ze gevonden !
Allé nen 3 dubbele please , zet maar op den dave zen kosten lol2
vino
Owwwkeeeee…, dus je hebt wijn gedronken, en nu ga je kaboutertjes zien… Help me eraan te herinneren dat ik die Granasha de volgende keer ook eens probeer…lol2
Onze Thaise vrienden zien af ’ no job ’ !
Toeristen blijven weg, maar ze ( de thais ) blijven positief denken , ik zou voor minder met mijne kop tegen de muur lopen !
Sorry voor de R, maar de kabouters moet je kennen of ben je later op het andere forum gekomen ( praatcafé )?
Hoho Jelle is weg op ronde !?lol2
Ik ben hier, neen, die kabouters ken ik niet…
Ok laat maar rusten ik wacht mijn moment af want ze zitten hier ook op dit forum !
Nu iets anders,waarom staat mijn foto op uw profielpagina ?
lol2lol2lol2lol2lol2
Wat is dat nu met die kabouters, en hebt ge iets tegen The Dude, misschien…?
Wie is da ?
Breek je kop er niet over indien je het verhaal ni kent !
Ik stuur het verhaal wel eens door via PM ( maar eerst nog afrekenen met hen )!
Jeff Bridges in de film “the Big Lebowski”… door de Coen-broers. Fantastische film. En een jaar of zeven geleden liep ik er ook altijd een beetje zo bij: los lang haar, redelijk baardje, veelal heel de dag in mijne peignoir, white russians zuipend en regelmatig eens gaan bowlen met maten… Daarom noemden ze me okk ‘the dude’ (knickname van Jeff B. in deze film)
Kijk anders hier effe, Liu, deze film MOET je trouwens gezien hebben (en al de rest dat de Coen brothers al gemaakt hebben: Blood simple, Barton Fink, Fargo, Oh brother where art thou, the hudsucker proxy, no country for old men, Burn after reading,…
A godverd, ik was nu helemaal weg in de waan da dat iemend van het forum was, lol2 awel ik heb er trug de glimlach van gekregen lol2 zo liep ik dertig jaar terug maar nu alles eraf met de tondeuse hoofd en baard ! Mijn dochter heeft mij gisteren nog geholpen lol2babyliss for men ( janetten jo )!lol2lol2lol2