Thailand zever-topic: Aan den toog

Ha, gelukkig ben ik eergisteren voor controle bij de tandarts geweest !
Alleen wat tandsteen weggehaald en wat foto’s gemaakt verder niet.
Ik ben ook echt geen held bij de tandarts en er is ook aardig wat gedaan aan mijn gebit. Toch ga ik trouw naar de tandarts maar ben ik ook heel blij als het er weer klaar is :biggrin:.
Een flinke borrel en een paar paracetamol helpt best goed tegen kiespijn !

Sterkte,
Groetjes Antonietta

(ik moet nu echt gaan slapen, morgen moet mijn zoon om 8.15 verzamelen om te voetballen in Verweggistan…) :tongue:

Goede nacht toegewenst,Antonietta!!

da s t voordeel van een tandarts als schoonvader hebben, hé Georges! even tandsteen verwijderen na het diner i t ouderlijk huis…

Thanks Bloem (Fleur(e)) voor de frisse bloemen. Sorry, late reactie, het internet sloeg hier WEER tilt.
Ken ook hun naam niet, 'k heb ook geen groene handen maar naast mijn hek toch een overwoekert stukje grond wat opgefrist met wat ik in het wild vond.
MVG Frank

George, je klaagt regelmatig over tandpijn, bang of niet 'k zou toch mijn moed onder de armen nemen en mijn mond eens volledig laten nazien.
Dit om erger te voorkomen en om lang gerust te zijn.
Tandartsen zullen alles doen om een tand te redden i.p.v. trekken, door de dan lege plaats komen de buurtanden na een tijd ook los. Denk niet dat een vals gebid het ideale is en zeer duur op jou leeftijd, ik zelf heb 1 valse ingemetste tand bijna direkt na het trekken.
DOEN MAN

MVG Frank

Ja Neyana, ’ k hoop hem regelmatig te zien. Gelukkig zijn we het ietwat gewoon elkaar lang niet te zien, daar hij op 400km (Puhket-Town) van thuis werkt in een hotel. Hij komt nu voor 2 maand naar huis om het normale dagelijkse ritme weer op te nemen, in het hotel werkte hij in schiften en soms on call (zijn bioklok slaat tilt).
MVG Frank

En ik ben ook al in juli jarig, de 7de!

Ik geloof trouwens niet dat tandartsen er zijn om je zoveel mogelijk pijn te doen. Ik denk eerder dat ze je juist heel graag helpen, om zo een ander persoon te kunnen helpen en zodat ze weer een rekening uit kunnen schrijven lol2.

Oh das dan al wel “prettig” je bent t gewent, zou wat anders zijn als jullie nu 24/7 op elkanders lip zouden zitten. Maar evengoed, leuk is anders? Hoe oud is je vriend/man?

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/12/1208033961-366.gifDeze Tandarts is al aan het uitrekenen,hoeveel hij me gaat aansmeren!!

Ghe, Juli word hier wel vertegenwoordigt! Lastige mensen schijnt, kreeften:D Maar natuurlijk telt Georges niet mee, das een Leeuw, al weer een iets makkelijker volklol2

Gelukkig zie je er de humor nog van in! Maar denk maar eens goed na over de wijze woorden van (TH) Frank! Van uitstel word het alleen maar erger…anders kom ik wel, houd ik je handje vast;)

Gaan zo met de kids van het lekkere weer genieten, gaan naar een park in Rotterdam. Dieren/speeltuin. Hebben vorig jaar een abonnement aangeschaft dus mooi gebruik van maken!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/12/1210614721-032.gifHet is goed weer buiten,Esher!!de vogeltjes zijn al aan het fluiten!!

Heerlijk genoten vandaag! Alles zat mee, het weer, het verkeer, niet te druk en kinders waren niet oervervelendlol2

Nu lekker met de pootjes omhoog! Och nee, eerst naar de "video"theek. Lekker een paar filmpjes halen!

:chin:Wat een heerlijkweer vandaag morgen ook zo dag mijn weekend kan niet kapot(ja liever in Thailand ) maar zo als nu het weer is valt er eigen lijk niks te klagen:zon02:

:chin:Het is wel heel rustig:slapen:slaapt iedereen ik heb wel zin in een lekker potje Bier proost

Hoi Fransjes,ik ben nog wakker,heb daarjuist nog een artikeltje (deze keer niet van de red shirts)geplaatst ivb:border Cambodia!

[quote=“fransjes, post:2176, topic:69058”]

:chin:Het is wel heel rustig:slapen:slaapt iedereen ik heb wel zin in een lekker potje Bier proost
[/quote
Omdat je het zo vriendelijk vraagt Fransjes,hier een biertje komt juist uit de frigo(lekker koud)
[http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-677.gif]
(http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/577362.html)

:chin:Het lijkt er op dat de rust is weer gekeerd volgens mijn kennissen in bkk of zou het stilte voor de storm zijn

Laten we het beste hopen Fransjes,deze betogingen doet niemand goed(economie,het land en zijn mensen en de toeristen) Nu was er weer een incidentje aan de Thai&Cambodia border.