Thailand zever-topic: Aan den toog

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/09/1207718505-723.gifNog vele jaren Frank!!!en we doen er nog eens 60jaar erbij!!

Thanks a lot, mijn hartewensen gaan met deze ballon op.
Weet (nog) niet hoeveel verlof ze krijgen de kans bestaat dat hij tamelijk dicht (400Km) bij thuis gekazereerd wordt. Het is alle planning voor alles en nog wat (Th, hmm) die soms het moreel aantasten, But MAI MIE PANHAA love overcomes everything in this mad world.
Frank

Euh…Euh…Georges… NOG 60 jaar en wat kies ik dan alzheimer of parkinson?
Denk parki, beef liever de helft van mijn pint leeg dan hem vergeet uit te drinken. Mag je wens uitkomen, ben je met je vrouwtje nog 60 jaar welkom.
Frank

Ik zal bij gelegen is binnenspringen bij jou Frank,dan kunnen we eens rustig een pintje of een wijntje drinken.
In iedergeval Frank,de mensen worden tegenwoordig ouder dan dat het vroeger het geval was.
groetjes:georges.

Frank, Ik hoop iig dat je je mannetje toch nog lekker vaak ziet! Helemaal niet leuk om m zolang te moeten missen.

Knijpen jullie m ook wat betreft die aswolk? Ik bedoel dat gekke ding kan wel jaren blijven hangen! Niet dat ik bang ben voor die as, maar wel voor ons vliegtuig wat straks niet gaat opstijgen vanuit NL (vanuit Thailand is dan weer niet zo erg:vak02:)
Oktober is nog ver weg, maar ze hebben het nu al over jaren… En stel je boekt wel en kan dan alsnog niet weg, kun je dan fluiten naar je centen omdat je het “wist”? Bah, heel niet leuk!

Proficiat met je verjaardag Frank !
Kom net thuis en zie hier de berichtjes over je verjaardag. Beetje laat dus met mijn wensen, maar wel gemeend ; maak er nog maar een heel fijne avond van.
Een verjaardagkaartje met die mooie bloemen die in Thailand zoveel voorkomen, spijtig genoeg ken ik de naam niet.
Jelle, schenk maar een goeie in voor Frank deze avond, het mag wat kosten !

http://i40.tinypic.com/2cx9fv8.gif

Je hebt er weer een leuk kunstwerkje van gemaakt Fleur!

hoi Esther,alles goed met je?ikzelf heb weeral tandpijn,natuurlijk moet ik weeral wachten tot het weekend voorbij is.
Weeral die ellende meemaken,ben geen held wat betrefd tandartsen!!

Georges, ik was bang voor bevallen maar moest het ook! lol2 Dus jij kan ook naar de tandarts! Hup een skup under oe gat!

Maar vreselijk is het wel, heb ook weleens gegild dat ik liever weeen heb dan kiespijn!

Verders gaat t z’n gangetje…mag niet mopperen.

Je verjaardagskaart ziet er heel mooi uit Fleurtje!!Frank zal het erg apricieren!!oja ik verjaar de 27juli(misschien een tip aan Fleurtje???)

En ik 16 juli:smile:!

Ik maak trouwens ook kaarten he! Zal jullie smaak wel niet zijn, maar toch. Kan t wel, ghe.

Ik zegde nog de vorige keer aan de tandarts"trek die tand ook"nee,ik zal hem wel plomberen.
Kan nu weeral terug een visite betalen(50euro)voor een rotte tand!

Krijg je dat niet vergoed? Dat dacht ik namelijk ook, maar diende toch een rekening in bij mijn zorgverzekering, hoppa! Kassa! Getjing!

als je regelmatig naar de tandarts gaat,wordt je voor sommige ingrepen(vb:tandsteen kuisen )vergoed,maar niet voor tanden trekken,Esther!!!:dag:

Oh mijn mij wel, door 2 zwangerschappen raakte ik een tand kwijt. Nou niet denken dat mijn buik er tegen aan groeide hoorlol2 Weet niet of je het kent, zwanger zijn is slecht voor je tanden. Vlak na de geboorte van mijn zoon laten behandelen, maar tijdens de zwangerschap van mijn dochter was die echt niet meer te redden en moest eruit. Dacht echt dat ik dood ging! Maar kon daarna wel de rekening indienen!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/12/1208033961-352.gifBij mij komen men haren rechtop te staan,als de tandarts met me bezig is!!

Hoedat , Georges, ik dacht dat uw haren afgeschoren waren en dan nog rechtop komen staan, dat moet erg zijn lol2lol2lol2
Zijn er hier nog jarig soms ? Dat data vliegen hier rond mn oren ;-)).
Georges, je moet toch niet bang zijn van de tandarts ! je zegt gewoon bij het binnenkomen : ‘We gaan elkaar geen pijn doen hé’, hij zal het wel verstaan !

Tandartsen zijn in mijn ogen,beenhouwers(uitbeenders)het zijn niet mijn beste vrienden,Fleurtje!!:dag: