Terug van Thailand en heimwee?

Ahhhhhh ik wordt gek… :crybaby:

Ben nu 47 dagen terug en ik moet nog 192 dagen wachten…

Denk niet dat ik het zo lang kan volhouden…:paranoid: :mad:

Soms heb je dat inderdaad ik durf maar niets meer te zeggen ik ga over 2 weken weer terug ik zal maar niet erbij vermelden hoe lang.

Mag ik mee…

Ik denk dat ik in augustus 2 weken ga hangt alleen nog van me wergever af.

Ik ken het gevoel :frowning:
Je gaat het vast wel volhouden…we slepen je er wel doorheen hier…

Maar op 3 en 4 juli 2010 is het jaarlijkse Thailand Grand Festival op het Beursplein in Amsterdam. Het is dan wel geen Thailand, maar je kan misschien wel weer een beetje in Thaise stemming komen…

Kapon Krap Davenuman.

op 3 en 4 juli dan ben ik er zeker van de partij. Zoals 27 juni is er ook in Almere een festival genaamd Groetjes uit Thailand.

Ja, las daar toevallig gisteren iets over. Voor andere geinteresseerden hier een link naar de website:

http://www.groetjesuitthailand.nl/

Zie ook een andere fesitval.

Thailand [COLOR=black]Summer festival[/COLOR]
op 14 en 15 Augustus 2010 in het Zuiderpark in Den Haag

http://www.thailandfestival.nl/

je mag best mee moet je wel eerst naar KL nu vliegen want ik vlieg vanuit Kuala Lumpur naar Koh Samui en ga dan met de boot naar Koh Tao. Wat leuk zeg inderdaad zeker de moeite waard volgens mij.

Ik kan misschien pas in Augustus voor maar 2weekjes gaan.

Maar dat hangt af van me werkgever en collega’s. En als ik kan gaan dan ben ik echt blij.

ja en weet je dan al waar je naar toe gaat rondreizen of op 1 plek?

Als ik kan gaan dan ga ik naar Surin naar me vriendin.

oke altijd lekker om weer even terug te gaan hopelijk gaat het lukken. Ik verblijf op Koh Tao dat is een beetje ons tweede thuis.

Kapon krap :chin:

Hoop het echt. En anders ga ik in December voor 6 weken.

Maar dan lekker met z’n tweeen rond reizen.

Ja dat is ook leuk natuurlijk ik heb wel weer zin in een lekker thais gerecht heb hier in Maleisie pas weer thai op maar was toch niet zo lekker als waar ik het normaal vandaan haal op Koh Tao.

Ja Thais eten dat mis ik ook echt. ga wel vaak hier naar een thaise afhaal toko. maar ze hebben niet alle gerechten. En zoals je zij niet zo lekker als in Thailand

ja op koh tao heb ik een vast adres en die kan het zo ontzettend goed dat het nergens anders meer zo lekker is als daar.

Misschien moet ik dan maar in December naar Koh Tan gaan. Als ik het goed heb dan is het toch in de buurt van Koh Samui?

Ja je hebt 3 eilanden Koh Samui, Koh Phanghan en Koh Tao en Koh Tao is de kleinste van de 3 en is gericht op het duiken. Ik kom er eigenlijk elk jaar en dan voor langere tijd ik ben er straks voor 11 weken dus ook in augustus. Ik ken alle goeie plekken en restaurants dus als je tips wil dan moet je het maar even laten weten.

dat zal ik zeker doen. thanks voor de tip.:chin:

graag gedaan lol