Moira,
Als ik het goed heb wonen jullie in Malaysia? Zoja hoe zit het met de werk gelegenheid?
Moira,
Als ik het goed heb wonen jullie in Malaysia? Zoja hoe zit het met de werk gelegenheid?
Ik woon niet in Maleisie hoor wij zijn aan het rondreizen zoals te zien is op onze weblog zie onder mijn naam.
Net een week terug van een mooie rondreis door Thailand en het voelt echt niet lekker. Ik had gehoopt dat nu ik voor de 2e keer ging dat de kater achteraf ging meevallen maar dat is dus niet het geval. Ik heb net het gevoel of ik ben in een totale leegte terecht gekomen. Hier thuis in België is het gewoon weer differend day, same shit. Ik mis de vriendelijke mensen, de lach, het klimaat, lekker eten, de aandacht op de straten, chang!! en de mooie meiden. Thailand heeft het toch echt allemaal he. Ok ja het zijn mss wel enkele maanden trug rellen geweest enzo maar ik moet zeggen dat ik daar echt niets of niets van gemerkt heb! Laten we hopen dat het daar vredevol mag blijven want het zou jammer zijn voor zo’n PRACHTIG land. Ik mis het enorm daar…
Welkom terug Stoffeltjeee en sterkte met de heimwee
!
Hoi Stoffel,
welkom terug hier op het Thailandforum,tja heimwee kan er ook van mee spreken(dan ben ik de eerste dagen niet aan te spreken)
Ik weet er ook alles van… Het is iedere keer als ik terug kom raak dan ben ik dagen niet te genieten en droom ik meer dan 1 keer per dag terug naar Thailand.
ik ben terug sinds zaterdag avond en ik droom eigelijk maar 1 keer per dag van thailand nu maar dan wel 24 uur lang :wub:
Bij mij is het hoe meer mijn dag slecht verloopt,hoe meer ik verlang om ginderachter te zijn.
Ik heb dikwijls nood aan een ander omgeving,het dagdagelijks leven hier in Belgie(slapen eten werken)soms wordt ik het wel een beetje moe.
Ik zal eerlijk gezegd blij zijn dat ik op 8 oktober vertrek naar Thailand.
Het is maar voor drie weekjes,juist genoeg om mijn batterijen op te laden.(geestelijk)
Thx! Het is nu al wat beter maar het blijft nazinderen.
Thx! Ja ik ben ook niet om aan te spreken de eerste dagen. Ik moet dat dan echt allemaal weer kunnen verwerken. Ge komt van zo ver en ge hebt weer zoveel mooie dingen gezien en ervaren. Achja… België is België maar e…
Ja dat ken ik ook. En meestal word ik dan redelijk emotioneel en kan ik het hier echt nie aan.
Gewoon direct weer een nieuw ticket boeken Stoffel ! Dan heb je alweer iets om naar uit te kijken ![]()
Tja ik zou wel enorm graag willen maar ik vrees dat het nu effe niets zal zijn. Ik ben na 4 jaar werken terug met een opleiding bezig en moet nog 1 jaar doen. Ondertussen gaat er meer geld buiten dan ik binnenkrijg. Zal eens een jaartje moeten overslaan denk ik. Zo rot… Achja komt wel weer goed!
Ik begrijp je wel stoffel,maar een jaartje wachten?Ik zou een depressie krijgen moest ik een jaar wachten om naar Thailand tegaan!(dan zou ik nog een extra baantje zoeken om mijn ticket te betalen)maar gaan doe ik!!
Het idee alleen al om niet naar Thailand te kunnen afreizen,mag er niet aandenken.
Ook dit persoon is besmet geraakt met het Thailand virus, zo ljkt het.Nu alweer 1 maand in Nederland,na 2 maanden verblijf aldaar.zou morgen alweer terug willen maar dat kan dus helaas niet.Wel 10 minuten terug mijn volgend ticket reeds gekocht: heen op 26 mei 2011, terug 24 juli 2011>> mooie prijs ook(vind ik)>> 526 eurootjes ,. all in. Weliswaar niet rechtstreeks maar met Egypt air via Cairo, maar weer wat om naar uit te kijken: de aftel klok op het pc scherm tikt de seconden weer weg:cheer:
Hoi was het de eerste keer naar Thailand of was je er al vaker geweest?
De prijs van je ticket is een goeie. Ik wil ook weer in die tijd en aangezien ik meestal 3 keer in het jaar ga is het wel aantrekkelijk. Ik vlieg nu al 6 jaar met china airlines en ik denk dat ik dat maar eens los moet gaan laten. Het is alleen zo jammer van de miles die je spaart. Ps ik ben in juni teruggekomen en ik ga weer 27 december voor 3 weken mijn ticket viel ook mee €765. Dus hebben we weer iets om naar uit te kijken. Het is net wat georgessiam zegt als je terugkomt wordt je al weer niet blij. Ik deel dat elke keer wordt moeilijker om terug te gaan.
Hoi Leonlfm,
Probeer eens met Etihad! Beste maatschappij die er is. Tiketje in seizoen (juli - augustus) kost je 800euro. Daarbuiten weet ik niet maar dat zal wel nog goedkoper zijn. Je zal er niet over klagen. grtz
Okay dank je voor je reactie is zeker de moeite waard ik zat ook te denken om weer eens met Malaysia airlines te vliegen.
Wij gaan nu in september met Etihad: 550 eur.
Okay dank je €550 klinkt heerlijk in de oren.
Was via de vroegboekactie van Joker. Als ik me niet vergis houden ze er op dit moment nog één. www.joker.be
Is trouwens ook niet rechtstreeks: Brussel-Abu Dhabi; Abu Dhabi-Bkk. kleine 2 uur overstap-tijd…