Ja ja, Jelle over een dikke maand schrijf je hier weer op dit topic;) Ook aangestoken met het virus!!! Maar eerst eens even een maand genieten in LOS! GENIET ERVAN!!!:vak01:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Dat zal wel zijn! Ik betaalde voor juli ā¬800 voor een tiketje. (Eigenlijk toch ook niet ZO duur als je weet dat je met Etihad vliegt)
Is Etihad dan werkelijk zo goed�
Geen vuiltje aan de lucht met deze maatschappij Jelle!!
Goede service,geen lange wacht tijden tijdens het inchecken en het eten kon er mee doorgaan!
Idd zoals georges zegt, het is echt een super maatschappij! Nu 2x mee gevlogen en echt HEEL tevreden van. Niet voor niets de beste vliegmaatschappij ter wereld. Zou direct opnieuw boeken met Etihad.
Beste vliegmaatschappij zou ik niet zeggen Stoffel,maar voor de prijs die je betaald krijg je veel voor terug(service,vriendelijkheid,geen lange tussenstops)
Ook een voordeel als je aankomt in Abu Dhabi is dat je niet ver moet lopen om een sigaretje te roken(60meter)tja ik weet het ,kan stom klinken maar voor mij is dit ideaal!lol2lol2
Ik weet precies waar je het over hebt hoor. Ik moet nog even wachten maar ben al aan het aftellen⦠Vandaag is mijn vrouw weer terug gegaan naar
na 3 maanden Nederland :crybaby: Maar goed ik zie haar weer in December :biggrin:
Heerlijk om te horen dat er weer een aantal mensen binnenkort die kant weer opgaan. Ps heeft je vrouw een leuke tijd gehad hier? Ik denk voor haar dat ze voor het weer net op tijd weer de juiste kant opgaat. Ik mag ook weer naar mijn vrouw in december:cheer:, dus dat wordt weer aftellen kan niet wachten.
Ja hoor ze vond het hier helemaal leuk!! In het begin moest ze natuurlijk wel even wennen maar dat ging allemaal vrij snel.Je denkt 3 maanden is een hele tijd maar het is ook zo weer voorbij⦠Wat leuk om te horen dat jij ook je vrouw weer gaat bezoeken in december joh. Als het allemaal zo gaat als we willen kom ik haar dan niet alleen opzoeken maar gaan we samen ook terug naar NL :chin:. Waar komt je vrouw vandaan als ik vragen mag?
Okay dat is leuk om te horen. Mijn vrouw komt uit Nakhon Sawan breed gezegd tussen Bangkok en Chiang mai. Nakhon Sawan is een vrij drukke stad zeker niet toeristisch. Haar moeder woon ongeveer 25 kilometer buiten de stad het plaatsje heet Prachuap Khiri. Ik heb daar 2 jaar geleden ook een stukje grond gekocht met de bedoeling daar binnen een paar jaar na toe te gaan. Ik verhuur het nu zolang aan een plaatselijke bewooner die er zijn fruit op verbouwd. Zo snijt het mes aan 2 kanten ik blij en hij ook. Ik kan niet wachten om terug te gaan, ik ben het hier weer zo zat. Dat gevoel zal je ook wel kennen. Ach ja lekker aftellen.
Dat is inderdaad breed gezegd haha. Mijn vrouw komt uit Si Saket. Wij gaan in December kijken voor het bouwen van een huis de grond is reeds in bezit dus daar hoeven wij ons geen zorgen meer over te maken. De bouw zal nog wel even duren eerst willen we samen flink sparen om daarna een huis neer te zetten waar we in de toekomst veel plezier aan kunnen beleven. Haha ik weet precies wat je bedoelt hoor ben het hier ook wel een beetje zat. Maar voorlopig blijf ik mooi nog een aantal jaren op en naar gaan samen met haar.
Hoi Rik voor mij hetzelfde hoor ik blijf voorlopig ook heen en weer pendelen. Eerst alles goed op de rit hebben en dan is er tijd genoeg. Maar zie wel naar December uit. En het wor
dt ook steeds moeilijker om afscheid te nemen. Maar dat maakt het ook weer leuk om terug te gaan.
Nou inderdaad het afscheid is 100% zeker het minst leuke. Maar als alles goed gaat is dit de laatste keer dat we afscheid hebben moeten nemen,dan gaat ze in Januari lekker mee naar het koude Nederland :chin: Dan gaan we voortaan samen naar Thailand toe :biggrin:
Ik ken het helemaal. Wij hebben ook de eerste 3 jaar heen en weer gependeld tussen NL en TH. Dan kwam mijn vriendin weer voor 3 maanden naar Nederland, vervolgens ging ik weer voor paar weken naar Thailand etc etc.
In 2006 waren we met de hele MVV-procedure bezig en hoopte ik tijdens mijn vakantie in Thailand goed nieuws te krijgen, zodat ze meteen met mij mee terug zou kunnen naar NL. Hele vakantie gewacht, maar goede nieuws van de IND kwam maar nietā¦tot de laatste avond. Net afscheid genomen en ik zit nog geen 5 minuten in de taxi naar de airport toen ik smsje kreeg van mān buurjongen dat er een brief was van de IND. Meteen teruggesmst dat ie hem open moest maken en na paar minuten in spanning gezeten te hebben, kreeg ik sms met goede nieuws dat MVV was goedgekeurd. Helaas kon ze dus niet meer mee terugvliegen, maar paar dagen later stond ze alweer op Schiphol.
En nu lekker elke keer samen naar Thailand en gelukkig niet meer elke keer afscheid nemen⦠Nog even volhouden dus Rik ! Gaat vast helemaal goedkomen !
En als je vriendin nou straks in NL woont en de echte Thaise massages mist, is ze altijd welkom bij The Oasis Thai Spa ![]()
Ja hoor het gaat zeker goed komen. we hebben er beide heel veel vertrouwen in!! we gaan er gewoon lekker vanuit dat we samen 18-01 samen terug komen ![]()
hoi alle heimweers ik ben ook al 4keer in thailand geweest en heb het supper naar me zin gehart ben een vrouw alleen en was er 2keer met een vriendin als alles mee zit ge ik december weer voor een maand ik ben alleen nog maar in pattaya geweest maar al ik jullie vehaalen lees moeten de anderen landen ook erg mooi zijn ik denk dat ik dit jaar van uit pattaya de anderen landen ga bekijken wie heeft er nog tips voor me ?
- groetjes heidy*
Tips genoeg hoor maar dan moeten we wel even iets meer weten.
Bv wat wil je zien en wil je daar ook kunnen uitgaan etc dat soort dingetjes. Thailand heeft zo enorm veel te bieden.
hoi allen maal ik was ook 4keer in thailand als vrouw alleen kan je er goed zijn 2x alleen 2x met een vriendin het is een supper land zou er zo willen blijven haha maar als alles goed gaat ga ik er december weer heen ik ga altijd naar pattaya heerlijk strand lekker terasje en lekker eeten maar ik lees dat de anderen plaasen in thailand ook mooi zijn ik wil dit jaar wel wat bezoeken van uit pattay wie heeft er tips:vak01: groetjes heidy
hoi ik hou van mooie plekjes van water dieren tempels ja er is zo veel maar niet constant daar om ga ik ook nooit met een gezelschap reis mee in vakantie wil ik echt doen waar ik zin in heb lekker geen verplichtinge dat heb ik in nederland al genoeg ha ha.lol2 groetjes heidy