Haha ja ieder zijn ding he… Wat ik al zeg ik ben gewoon erg gehecht aan Nederland en met name aan de luxe die wij hier hebben. Ik vind het voor vakantie niet erg om primitief te leven maar ik zou nooit me hart kunnen verliezen aan zon land, omdat de luxe er niet is…
Wel Anouk,Ikzelf heb geen behoefte om in Thailand in duure hotels te verblijven,maar mijn vriendin is juist het tegenover gestelde dan mij!Ik denk dat jullie goed overweg kunnen komen samen!ha ha ha.Ben altijd bang als ik mijn geldbeugel afgeef aan haar om te gaan winkelen.tenslotten luxe vind je overal als je maar betaald Anouk.met een knipoog,gegroet:georgessiam.
We wijken af van de topic,een beetje mijn fout,rap corrigeren!!Nee alle gekheid op een stokje Anouk,ikzelf heb heel veel last om terug te komen.Alleen al de koude winters in Belgie maken me somber.Ook een feit is dat ik minder stress heb in Thailand dan in Belgie.(de mentaliteit:kom ik er vandaag niet, dan morgen)begrijp je Anouk?georgessiam.
Ik snap je… zoals eerder aangegeven eerder zijn ding!
Er zijn mensen die juist van de stress van deadlines e.d. houden (hier val ik zelf niet onder hoor even voor de duidelijkheid) maar ik snap dat het leven daar minder gehaast is…
Dan weet ik niet wat je tot nu in Thailand bent tegen gekomen en ik weet dat het daar op vele plekken primitief kan zijn, maar kom ik wel eens op plekken die net zo luxe of nog luxer kunnen zijn dan in Nederland.
Ik neem aan dat je bedoelt die “zekerheid” die ons wordt meegegeven vanaf de wieg tot aan het graf, maar owee als dat weg valt in het leven, want wat is zekerheid, daar zijn we zo aan gewend. Maar kijk maar eens hoe dat stapsgewijs aan het veranderen is hier in Nederland. Langer doorwerken(met dank aan de bankiers boeven), nog hogere ziektenkosten etc.
Maar bovenal gaat er natuurlijk niets boven een vakantie en het gevoel daarbij en daar ging het eigenlijk om :vak01:.
Hoi Anouk wat niet is kan altijd nog komen.
De eerste keer dat ik ging had ik dat ook nog niet zo.
Maar inmiddels ben ik getrouwd met mijn thaise vrouw.
En yes ook ik ben weer aan het aftellen nog 5 weekjes ole ole.Kan niet wachten
Had hetzelfde als Leon… Na de eerste keer Thailand had ik nog geen heimwee, vond het eigenlijk wel weer lekker om na een aantal weken Thailand naar huis te gaan…
Bij de 2e keer Thailand had ik al iets meer heimwee…en nu na al die jaren helemaal…het wordt elke keer erger
Nou ik denk dat jij ook al weer redelijk in de buurt komt toch?
Ik ben echt aan het aftellen,gewoon nog paar weekjes wat extra weken des te sneller gaan de weken.
Amaai knap dat dat nog zo lang geduurd heeft eer ge de smaak te pakken had! Ik had dat direct na men eerste keer. Ik was eigenlijk zwaar down toen ik terug op de luchthaven stond na 3 weken. Ik wilde gewoon niet meer naar huis. Wat heeft Thailand nu niet dat wij hier hebben? Ge hebt daar toch alles zeker. Tenminste als ge geld hebt…
grtz
Het is maar voor een weekje Leonlfm,de moeite niet!!Mijn echte vakantie begint in December,bijna een maand!!En om je nog waterachtig temaken Leonlfm,februari ook voor een maand.Ik durf het bijna niet te zeggen,"Four off a kind"Ik begrijp je wel Leonlfm dat je snakt naar je vakantie,ik hoop in iedergeval dat je een fijne tijd meemaakt in Thailand!!just relax and take it easy*groetjes:georgessiam.
Ja daar kan ik helaas niet tegenop. Ik ga gemiddeld 4x per jaar waarvan 1 x 1 maand en 3x gemiddeld 2 weken.Moet een beetje de vrede houden met mijn vrouw aldaar.Maar hopelijk in ongeveer 2 jaar verdwijn ik voorgoed naar mijn lievelingsland. Ver van hier dus ik moet nog even volhouden. Voor jou alvast veel plezier.
Wel Leonlfm,Ik denk dat het een gelijk spel gaat worden!!Ik moet nog 5jaar wachten om definitief naar Thailand te gaan.Hopelijk moet ik niet langer werken in Belgie,om de ministers hun loon te betalen???In ieder geval Leonlfm,Je heb groot gelijk om je valiezen te pakken.groetjes en misschien komen we elkaar tegen in Thailand.Ben wel van plan om naar Isan country uit te wijken.georgessiam.
Ja dat is inderdaad dicht bij. Maar ik woon eigenlijk in een dorp ernaast, maar ik ga naar school, ik werk en ik ga uit in Breda - dus ik beschouw mezelf als een Bredanaar. Alhoewel, ik ben niet voor NAC…