Ten tijde dat ik dit heb geschreven is alweer bijna 3 jaar geleden.
Ik ben inmiddels met toen mijn vriendin alweer anderhalf jaar gelukkig gtrouwd. En binnen 1 tot 2 jaartjes vanaf nu ga ik voor vast naar Thailand. Ik heb afgelopen keer in juni een mooi stukje grond gekocht waar ik een leuk huisje en daarbij een klein eet zaakje voor mijn vrouw ga bouwen. Dus ik zie de toekomst met plezier tegemoet. Dus zoals je ziet kan het ook goed gaan,al ben ik met je eens dat het ook veel mensen minder goed afgaat.
:chin: Hoi Leonlfm!! Het doe me veel plezier dit te horen!Ik ben er van overtuigd dat je een mooi leven tegemoet gaat in het land van de glimlach!!!groetjes:georgessiam.:dag:
Proficiat man en veel succes, waar ga je heen in welke plaats, kom ik eens eten bij jullie in het restaurantje, zou wel aan de mensen door willen geven, ga eens naar het platte land en kijk daar eens hoe het is, in Isaan en het platteland in- plaats van de toeristische gebieden. daar vind je het echte Thailand, gegroet dreesman:chin::dag:
Hey te gek dat duurt nog wel even eerst alles goed regelen.
Ik ga net buiten Nakhon Sawan zitten,dus zeer zeker niet toeristisch,maar dat is ook de bedoeling.Nakhon Sawan is een vrij grote stad en ik voel er mijn eigen wel thuis,plus mijn vrouwtje komt daar ook vandaan.:dag:
Nou ik ken dat ook.
Wij zijn in maart 3 weken in Thailand geweest en hebben er heel veel gezien, gestart in Bangkok met een fietstocht en wandeling door Chinatown, toen naar de Bridge over de RiverQai en de watervallen, vervolgens naar Chang Mai, hier heeft de vriend van onze dochter nog in het ziekenhuis gelegen, werd daar prima verzorgd. Daarna zijn we ook ong op twee eilande in het zuiden geweest, Ko Lanta en Ko Tow.
Toen we in Bangkok aankwamen voelde we ons direct thuis, ook in het gasthouse.
De mensen zijn zo vriendelijk, behulpzaam en hebben respect voor andere mensen.
De cultuur en tempels zijn zo mooi om te bezoeken.
Toen we weer thuis waren kon ik de draai moeilijk vinden, dat heb ik nog nooit gehad.
En nu heb ik nog steeds heimwee en weet zeker dat ik terug ga.
Beste,
Hier kom je nooit meer vanaf :wub:. Jaar in jaar uit.
Idd, welkom bij de Club van Thailand-verslaafden !
Heel leuk om te horen en dit is een gezonde verslaving. elke keer als je weer terug komt in Nederland,is het gevoel sterker om weer terug te gaan.
Ja jou verhaal klinkt mij o zo bekend! In thailand voelde ik mij ook thuis terwijl ik 10.000km van huis was. Ik ben ook al hier en daar gaan reizen maar Thailand is toch echt magisch. Heb het ook nog nooit zo zwaar gehad als nu en zoān heimwee. Ik ga ook zeker nog terug :nod: > VOLGEND JAAR!! :wub:
Elke keer als ik terug komt uit mijn Thailand,ben ik niet te genieten,het duurt dagen om terug mijn ritme te vinden.En ik heb nog de pech dat er op mijn werk(2 personen)ook naar Thailand gaan, juist als ik terug kom!!Het leven kan zo hard zijn,ik gun het de mensen maar ik zit altijd met een wrang gevoel.g.s
Ja 2 maten van me (broers) zitten nu ook in Thailand. Ze zijn wel voor een korte periode gegaan (10 dagen) maarja fijt is wel dat zei daar nu zijn en ik zit thuis op mijn kin te kloppenā¦
Ochja we kunnen maar vooruitkijken en er volgend jaar weer het beste van maken he!
nors,ambetant,voor niets interesse hebben,dat is mijn terugkomst naar mijn thuisland!!plastiek.
Het is moeilijk te beschrijven voor mij ! ik noem het de" opiumverslaving " Eenmaal⦠en je geraakt er nooit meer van af !!!
Dat heb ik nu ook na een lang weekend naar Belgie.
Op het klimaat na geeft dat mij hetzelfe gevoel smkiek.
beste Thailand liefhebbers!! :chin:
En ja ook ik ben niet te genieten hier in NL na 2 1/2 maanden reizen, en nu net 3 weken terugā¦
Aangezien ik hier geen werk heb heb ik besloten dat ik
gewoon terug ga⦠Ik heb een stage plek gevonden en ik ga
het komende jaar in Thailand wonen!!!
Dus mensen, waar een wil is is een weg⦠:zon02:
Thailand here i come!!!
Groot gelijk !!!
SUCCES !
Is er geen plaatsje voor mij???ha ha ha!!!begindt hier ook mijn voeten uit te hangen in het aardsparradijs van Belgie!!Geeft je groot gelijk Jikstra*je moet het ijzer smeden voordat het te heet is(is dat een goed gezegde liu??)groetjes:g.s
inderdaad plastiek, je moet het ijzer smeden als het heet is
nu ik er zo over ga nadenken vindt ik het wel super spannend, maar ja
het gaat vast goed komenā¦
Ik had geen heimwee toen ik terug kwam maar zou nog wel graag een keer terug willen.
Misschien komt het omdat ik erg gehecht ben aan Nederland en de luxe die we hier hebben.
Maar buiten dat is Thailand een prachtig land en zal ik zeker weten nog een keer terug gaan.
Anouk heb jij wel de juiste Thailand pillen ingenomen??ha ha ha!!Je moest is weten hoe ik tegen de muren opklim Anouk,ben elke dag aan het aftellen.Ikzelf ben zwaarverslaaft,tot men spijt moet ik dat toegeven,Anouk!!In iedergeval ik begrijp je wel hoor,ieder zijn ding,daar is niets mis me.groetjes:georgessiam.