Hi Dirkpie,
Thanks for your support.
Met agresie bedoel ik dat wordt ik van al dat slechte nieuws wat je hier op het nieuws hoort (bezuinigen) tuurlijk bereik je er niks mee :). En depresi wordt er gek van.
Hi Dirkpie,
Thanks for your support.
Met agresie bedoel ik dat wordt ik van al dat slechte nieuws wat je hier op het nieuws hoort (bezuinigen) tuurlijk bereik je er niks mee :). En depresi wordt er gek van.
ja ik begrijp wat je bedoeld, zelf had ik het geluk alles te kunnen verkopen aan het einde van vorig jaar (overdracht met oud en nieuw) en ik heb in januari nederland dan ook achter me gelaten, en heb tot op de dag van vandaag nog geen 1 minuut spijt gehad. Dit is voor de rest weer 1 geluk want de kans dat een van jullie nu de staatsloterij wint is weer gestegen :cheer:
in iedergeval veel succes de komende tijd en ik hoop dat het snel beter gaat met de financieen in europa maar ik heb er een hard hoofd in
Van Harte Dirkpie,
Hoop dat het wat gaat worden. Maar wat ben je begonnen als ik vragen mag?
ik ben in de gelukkige situatie dat ik hier enkel en alleen maar hoef te genieten:cheer:
Ben je niet bang dat dat gaat vervelen Dirk ? Ik moet er niet aan denken om hier zonder werk te zitten, ik vind het mss even leuk, maar daarna ben ik bang dat ik echt iets wil doenā¦
Loterij gewonnen?
ik denk Dave dat dit zeker wel gaat vervelen, het is nu allemaal nog leuk maar ik zal zeker wel weer wat gaan doen. Het hele grote voordeel is dat ik wel eerst heel rustig kan rondkijken naar wat ik waar zou willen beginnen, want ik denk dat als je bijvoorbeeld hier in Ao Nang een bar/restaurant wilt beginnen het niet makkelijk zal zijn om als bar/restaurant nr 101 het publiek juist naar jou bar?restaurant te krijgen hetzelfde denk ik bijvoorbeeld van een duikschool beginnen op Koh Tao of een reisbureauātje in hartje Bangkok. Het is juist de kunst het gat in de markt te ontdekken en dat dan op te vullenā¦
nee, zowel mijn huis als mijn bedrijf goed kunnen verkopen :vak01:
Het is idd lastig om een gat in de markt te vinden⦠Ik weet inmiddels wel dat stroopwafels heel erg populair zijn bij de Thaiā¦misschien kan je wel Nederlandse stroopwafels gaan maken en verkopen
55555
stroopwafels zijn hier idd erg populair (dit is trouwens op heel veel plaatsen op de wereld zo) maar ik zie me zelf nog niet op de markt stroopwafels staan te bakken met deze temperaturen, echter denk ik wel dat daar leuk geld mee te verdienen zou zijn
ik heb al wel enkele ideeen maar deze moeten nog verder bestudeerd worden als ook de eventuele locatie hiervoor maar daarmee ben ik dus ook al bezig en het is dus niet zo dat ik heel de dag in mijn hangmat lig :slapen:
het rondreizen door thailand is niet gewoon alleen om de toerist uit te hangen ik ben druk zoekende naar een passende locatie voor mijn ideeen
Hallo allemaal ben nu ook alweer een jaar terug van een maand Thailand . Mis het wel erg . Maar ga 28 augustus gelukig weer tot 6 december. En zie wel wat ik dan doe overal heen denk ik . Ga echt zonder doel . Dus zie wel waar ik terecht kom. In ieder geval van het land genieten en de mensen.
Heb je al een idee wat je allemaal gaat bezichtigen die periode rexs?
Zou zeker opteren om de mooie bergen van Doi Inthanon met zijn schitterende watervallen te bezoeken.zie foto hieronder.
http://www.evabuijs.nl/wp-content/gallery/fotografie/Nam%20Tok%20Mae%20Klang.jpg
NEE weet nog niet precies wat ik ga bezichtigen .Maar die water val ziet er prachtig uit .Heb wel in mijn hoofd zitten om naar Laos tegaan en mischien Cambodja .Mischien ook naar het binnen land van Thailand ben daar verleden jaar een maand geweest. Waar ik het erg naar mijn zin gehad heb.Dus zie wel waar ik allemaal zin in heb.
Nou moest je eventueel naar Laos op vakantie gaan,dan mag je zeker niet Luang Phrabang overslaan,Rexs!
Wat je zeker moet bezichtigen zijn de Pak Ou grotten,ligt ongeveer 25km van de stad.
Je vind daar Boeddha beelden in alle stijlen en maten.
Spijtig dat ik toen maar een paar dagen in deze regio verbleef(wegens prive redenen moest ik halsoverkop terug naar Belgie)
Oke bedankt zal het onthouden als ik daar ben.Hoop dat ik veel moois zie.
Rexsā¦bekijk Nong Kai ook ff is echt de moeite waard mooie tempels leuke markt en dichtbij Laos ⦠ff een lekker visje eten op de Mekong river heerlijkā¦stuur me morgen maar terug hoor⦠HEIMWEE??? echt wel.
Vrij herkenbaar alles wat hier wordt gezegd. Nog een maandje en dan ben ik weer weg voor eventjes. Nu de kinderen weer wat ouder zijn beginnen we terug rond te trekken. Voorlopig schema is BKK-Kanchanaburi-Ayuthaya-Phitsanulok-Sukothai-ChiangMai-ChiangRai-ChiangMai dan het vliegtuig terug naar BKK om papieren in orde te brengen die we zijn kwijtgespeeld door de overstromingen (lagen allemaal bij de familie daar) dan naar Phuket en tenslotte terug naar BKK en Belgie.
Phuket zal me zoals gewoonlijk veel deugd doen. Al de kameraden die ik de afgelopen jaren heb leren kennen terugzien. Altijd feest om Amerikanen, Aussies, Zweden, Noren, Thais die je al jaren kent terug te zien. En dan hoogstwaarschijnlijk weer een jaar kas opvreten in Belgie en werken om terug te kunnen gaan.
Ja dat zal ik onthouden hou wel van een visje. Heb gelezen dat je met de bus naar Laos kan.
Ok zo te lezen een ervaren Thailand ganger . Maar dat ben ik nog niet zo ben er pas een paar keer geweest. Maar ben al wel verlieft op het land.En de mensen.
En weer een verslaafde erbij begrijp ik lol2:cheer:lol2