Ik zal ook aan de mensen denken in december,wanneer ik met een koud pilsje aan het strand ligt te genieten van de thaise zonnestralen.
Bah wat is het toch koud hier. Ben net een weekje terug. En ik iriteer me zwaar aan iedereen hier en de klimaat.het thailand heimwee knaagt aan me en het wordt elke dag erger :mad:. Kan er maar niet aan wennen. Als ik weer terug ga naar NL. Maar goed nog 50 dagen voordat ik weer ga.
Iyong,
begrijp je volledig!
Ben nog maar net n week terug en ben al terug prijs gaan vragen om terug te vliegen!
Kga proberen om in juni al even terug te gaan⦠![]()
Grtz!
hmm zo herkenbaar wat iedereen schrijftā¦
Ik zit nu heerlijk in Bangkok tot 17maart(voor de 6e keer in 5 jaar)
Het voelt zelfs al een beetje thuiskomenā¦
Het vertrek wordt straks extra zwaar,omdat mijn vriendin volgende week gaat bevallen van ons eerste kindjeā¦
Wat kan het leven toch mooi zijnā¦
groet uit een zonnig en heet BKK
Jeroen:chin:
Zo heet is het vandaag toch niet op Romklao, Jeroen ? Oke, ik zit naast een fan dus daar is het goed uit te houden ![]()
wij zijn afgelopen augustus voor 3 weken in zuid/Thailand geweest heb het echt onwijs naar me zin gehad en ik denk nog zooo vaak aan deze vakantie terug echt niet normaal! twijfelen nu of we in september weer terug gaan maar dan naar het noorden van Thailand en nog een eilandje er bij voor het strand⦠andere optie is Indonesieee⦠twijfel twijfel twijfell
lol2lol2lol2 en weer iemand met het beruchte āāThailand virusāāā
Het noorden is ook heel erg mooi en heel erg anders als het zuiden dus ik zou het wel weten :chin:
jaaa ik weet het maar twijfelen nog ivm het weerā¦
ik denk aan je naam te zien dat je uit de omgv van Heerhugowaard komt leuk!! ik kom daaar ook vandaan woon nu alleen in Beverwijk.
heimwee naar thailand heb ik sinds 20 januari niet meer, dit probleem heb ik opgelost op de enige juiste manier ⦠ik woon er nu :beef:
Wat goed Dirk! Waar woon je?
Ach het weer is dan nog niet zo slecht hoor (al kan je het natuurlijk slecht treffen) Wij gaan van 17-08 tot 09-09 weer! Haha bijnaā¦het is Alkmaar en geen HHW
Ik ben in Ao Nang neer gestreken, en dat bevalt prima :vak02:
Dat is een mooi stukje Dirk! Geen ontwenningsverschijnselen naar het koude EU ?
Hi Iedereen, Ben bijna weer een week terug was voor 2 weken in thailand. Ben van plan om me daar zo snel mogelijk te gaan wonen. Streven is binnen 1 jaar maar 2 jaar vind ik ook oke. Heb nu alweer een trip naar Thailand staan van 07-06-2012 tot 17-06-2012. ga weer naar het mooie Thap Than in de buurt van Sangkha 40 km van Surin. Wordt hier echt depresief en agrassief :paranoid::mad:
Nee Rik daar heb ik helemaal geen last van :zon02:
ik hoop dat het je lukt om je plannen waar te gaan maken en heerlijk hier in thailand kunt gaan wonen, ik begrijp dat je depresief wordt in Nederland daar had ik zelf ook regelmatig last van, maar ik ben nooit agressief geworden door het missen van thailandā¦
make peace no war!!! denk aan boeddha :beef:
Goed om te horen Dirk! Als wij een keer in de buurt zijn pakken we even een Singha :dag:
Maar 10 dagen op vakantie naar Thailand,heb je geen vakantiedagen meer over Iyong?
lijkt mij erg gezellig:beef:
Hi Goerge,
Ja helaas maar na deze 10 dagen heb ik nog ruim 18 dagen over. en die wil ik graag spreiden en alle overuren spaar ik ook op. Helaas is het nu niet anders maar hoop in de toekomst daar lekker te kunnen verblijven en nog een extra zaak te beginnen.