Stagiaires januari 2011?

edit

Iemand vroeg mij gister hier of je nou een internationaal rijbewijs nodig had, het antwoord is nee, ze accepteren ook je gewone rijbewijs…
Bram wat erg! Je weet dus vrijdag of je nog naar Sint Maarten mag? Je hebt ticket etc toch al betaald, kunnen ze niet zomaar zeggen dat je geen stage mag lopen toch? dan moeten hun alles vergoeden volgens mij.
Succes ermee!!

Ik heb net een heel serieus gesprek gehad met de opleidingsmanager. Daarna nog een goed woordje met de directeur gehad. Zij zien het goede in mij. Vandaar dat ik niet verder vervolgd wordt. Ik ben hartstikke blij, en ga daarom met een gerust hard over 9 dagen naar St. Maarten. Iedereen op dit forum bedankt voor het meeleven.
Gr Bram

Goed nieuws jongen! :smiley:

Momenteel in bemiddeling met het Rama Hotel? Wie verblijft hier ook? of ervaringen mee?

Heb ik van gehoord, echter was deze mij te duur…Schijnt ook goed en betrouwbaar te zijn! Helaas heb ik geen vaste feiten voor je…

hallo.
ik ga in februari een week bnaar sint maarten om kennis te maken met de le grand marche supermarkt. ik zit bij de laatste 2 kandidaten voor de functie.
zu zoek ik nog een goedkope slaapplaats voor die wek.
iemand en tip voor mij?
gr Toine

Hoi iedereen, ik loop stage van maart tot aan augustus bij de overheid.
Het vinden van een (goedkope) woning op Sint Maarten gaat toch wat moeilijker dan ik dacht.
Ik heb net als strijkijzer RAMA hotel aangeboden gekregen. De prijzen zijn hoog,dus wou nog een keer de vraag herhalen. Heeft iemand ervaring met RAMA?

mvg,

Strijkplank

Beste mensen,

Ik heb eindelijk een huisvesting gevonden, Sun tan appartements,
ground dove road 25, zit iemand daar ook, of heeft iemand daar gezeten?

Groetjes,

Julian

Dat is hetzelfde adres als het Rama Hotel… dus ik zit daar ook vanaf 11februari.

oke, volgens mij heete het vroeger rama hotels, en is het nu veranderd van naam.
hoeveel betaal jij dan, en deel je kamer?

Mocht er nog iemand interesse hebben in een kamer/villa, wij zijn per direct opzoek naar een huisgenoot, we wonen in Mount William, Lower Princes Quater, Port of Spain Dr. Je kamer bevindt zich op de begane grond, en je deelt het met nog 4personen verdeelt over 3 kamers. Het huis bezit over de volgede faceliteiten, 2 badkamers, internet, zwembad, 2 te(waarvan 1 met een prachtig uitzicht over Phillipsburg), grote woonkamer en wasmachine en droger. De prijs die wie hiervoor vragen is 900$ in de maand dit is ex gas water licht, hierbij komt nog een borg bij van 900$ 3 van de 4 huisgenoten werken in het Holland House Beach Hotel gelegen in phillipsburg (www.hhbh.com) de andere werkt voor een dans school!! Mocht je geintreseerd zijn kan je contact opnemen met de volgende 2 nummers +5995873897 en of +5995203113.

gr, Ray, Daphne, Gaston en Willem

Hallo,

Gaat iemand van jullie 15e naar Rama Hotel?
Ik zit nu daar en krijg 15e een huisgenoot.

Groetjes,

Julian

Hey Julian,

Waarschijnlijk word ik je huisgenoot. Vertrek de 13de richting St. Maarten en heb vanaf de 15de huisvesting aan de Ground Dove Road. Ik ga stage lopen bij het Holland House Beach Hotel op de financiele afdeling. Hoe bevalt de woonruimte?

vr. groet,

Bart

Hey Bart,

De huisvesting hier is wel te doen, maar je moet geen luxe ofzo verwachten, is ook niet superschoon. Ben je van plan een auto te huren? want je kan hier niet zoveel zonder vervoer. Gelukkig is mijn stageplaats echt 3 minuten lopen.

groetjes julian

Hey Julian,

Verwacht niet zoveel, heb de foto’s gezien. Hoop alleen dat er internetverbinding is in het appartementen complex. Ik was niet van plan een auto te huren, tenzij het echt niet anders kan. Mijn stageplaats zou op ongeveer 10min lopen zijn. Zolang de belangrijkste zaken op loopafstand zijn: supermarkt, strand en fitness moet ik me wel redden.

Groeten,
Bart

mmm oke,
Gelukkig is er wel internetverbinding, alleen niet echt super snel. Verder is wel supermarkt op loopafstand. Fitnesscentra weet ik niet
groetjes julian

Hallo allemaal,

Ik vertrek as zondag naar St Maarten voor stage! Zou leuk zijn om met wat mensen in contact te komen die er al zitten om wat ervaringen uit te wisselen! Ben ook erg benieuwd naar hoe jullie huisvesting geregeld hebben, iemand ervaring met Llink2?

Gr Chris

Hoi Chris,

Ik zit nu 8 weken op sxm en het is hier super!
Heb je al een slaapplaats?
Ik heb heb geen ervaring met dat stagebureau, maar hun regelen je verblijf toch?
ik hoor het wel als er vragen zijn!

Groetjes Sanne

He Sanne,

Nee dat nog niet maar, ik denk inderdaad dat zij dat voor me regelen!
Tot wanneer blijf jij? Ik tot 1 augustus…

Gr Chris