Ik weet me verblijfadres:D
Peter john road 10
Cole Bay Sint Maarten
Die weg komt weer uit op de Union road! Waar zijn jullie gehuisvest op Sint Maarten?
De landenvoorlichting is voor mij verplaatst naar 26 Januari, dus wil ik het ticket nog omboeken om ook op de 30e te vertrekken naar Sint Maarten. Want dan pak ik ook nog een maand extra uitwonende en OV-vergoeding mee! Tenminste zo vertelde de medewerkers van DUO het. Want als ik de 4 febr. weg ga heb ik in maart pas recht op me uitwonende beurs en OV-vergoeding. Dus dat wordt nog ff bellen met KLM!
Hebben jullie allemaal een praktijkovereenkomst laten ondertekenen door het stagebedrijf? Of een ander contract?
Donders chill man! Paul Balt had dat voor ons geregeld, vandaar dat we dezelfde huurprijs betalen;) Hoeveel borg moest er eigenlijk per persoon betaald worden dan? Ik meende 500 dollar…
Mijn Pok wordt maandag aangemaakt op school, alleen het probleem is dat post heel land duurt, dus misschien is het wel wijs om het digitaal te verzenden!
Ik ben Alwin en ga ook stage lopen op sint maarten. heb er onwijs veel zin aan.
Ik loop stage bij betonbouw en die zitten in camel road 7. hoe doen jullie dat met vervoer een autootje huren ofzo?
Hoi Alwin,
Vervoer… er rijden busjes maar ik denk dat de meeste een autootje kopen met een groepje ofzo. in ieder geval dat doe ik wel! kun je daarna weer doorverkopen aan andere stagiaires ofzo!
Dat ligt eraan wat voor een je wilt. misschien kun je er een overkopen van een oud stagiaire ofzo… ook samendoen met een groepje, voglens mij kost zon autootje rond de 1200 dollar en als je dat met 3 mensen deelt is het wel te doen denk ik.
ja dat is inderdaad wel goed te doen als er meerderen zijn die dat willen. hebben jullie ook een internationaal rijbewijs aangevraagd dan? ik wel maar weet eigenlijk niet of het nu wel of niet nodig is.
Ja, daar zitten wij nu ook over te dubben…
ANWB zegt niet dat het niet hoeft, op de site van sint maarten staat dat ze zowel een gewoon rijbewijs als internationaal rijbewijs accepteren, maar daar krijg ik vanmiddag of morgen waarschijnlijk antwoord op! laat het je morgen weten.
Ik ben Julian, ik ga ook vanaf februari stage lopen in Sint Maarten, bij een accountantskantoor. Ben nog op zoek naar huisvesting, best lastig te regelen.
ik ben heel dom geweest…
Ik heb afgelopen zaterdag ingebroken op een site van mijn school:S
Om een lang verhaal kort te houden gaat de school beslissen of ik het allemaal nog wel waard ben…Ik ben deze hele week geschorst. Ik heb vrijdag een gesprek, dan hoor ik meer…
Ik voel me nu zo ontzettend rot met een onderbuik gevoel van hier tot tokyo… dit wou ik even mededelen
Alwin en ik hebben niet eens contact hoeven te zoeken met de huisbaas, Dhr Balt heeft voor ons de huisvesting geregeld! Je kunt ook veel beter bellen, weet je teminste waar je aan toe bent.
bram das niet zoon handige actie jongen. maar goed dat je op zaterdag ook met school bezig bent. haha maar hopen dat het goed komt. julian ik denk dat het verstandig is om nog weer naar de hanze te bellen die kunnen vast wat voor jou regelen aangezien ze dat ook voor ons konden.
ik ga van 11 februari naar Sint Maarten tot eind juli. Ik ga stage lopen bij de overheid. Heel spannend want ik ga alleen! Woonruimte zoek ik nog dus als er iemand woonruimte wil delen… graag!