Stagiaires januari 2011?

Hallo allemaal,

Ik ben 21 jaar en zit in het 3e jaar (stagejaar) van mijn opleiding.
Ik ga eind januari voor 5 maanden stage lopen op sintmaarten bij een architectenbureau.
Ik heb nog geen woonruimte gevonden, erg moeilijk te vinden!
Ik ga alleen en zou het leuk vinden om met andere stagiaires/jongeren een huisje te delen.
Heeft iemand een adresje in de buurt Colebay?

Ook kom ik graag in contact met nederlandse stagiaires/jongeren die in de periode van eind januari t/m begin juli 2011 op Sint Maarten verblijven.
:zon02:

Hee Sanne!
Ik zit momenteel ook in mijn 3e jaar en ben van plan om op St Maarten stage te gaan lopen.
Deze zou dan ook van eind januari t/m eind juni zijn!
Ik ben aan het mailen met Llink2, heb jij jouw stage ook via hun geregeld?
Is het niet zo dat hun ook huisvestiging regelen?

Hoi Vatrine,

Nee ik heb het geluk dat school veel adressen in het buitenland heeft om stage te lopen.
huisvesting is via mijn stagebedrijf geregeld.
Ticket is net 5 minuten geleden geboekt>>>
Nu alleen nog een visum en paspoort regelen en mijn koffers inpakken.
Hou me op de hoogte wat je gaat doen! Als je nog vragen hebt kun je mij mailen [EMAIL=ā€œsannevdlinde@hotmail.comā€]sannevdlinde@hotmail.com

groetjes

Oh leuk joh!
Waar ga je nu ergens wonen?
En ik had te horen gekregen dat je geen visum nodig hebt :S ?

Ik zit op union road het nummer weet ik zo even niet in colebay. Als je laner dan 3 maanden aan een stuk op sint maarten verblijft heb je een visum nodig. paspoort is ook nodig.

groetjes

Heey Sanne,
Bij mij is het ook allemaal bijna geregeld met mijn stage in St. Maarten. Ik zal halverwege Februari beginnen. Moet alleen nog wel huisvesting regelen, maar zou het wel leuk vinden met je in contact te komen als ik op het eiland ben.

Mvg Michel

Hoi Michel,

Leuk! Als je wil mag je mij mailen, is wat fijner dan hier…
[EMAIL=ā€œsannevdlinde@hotmail.comā€]sannevdlinde@hotmail.com

Ik zit trouwens op almond grove in colebay niet op union road…

Groetjes,
Sanne

Hey!

Ik moet ik begin februari, of eind januari, het is maar net hoe je het ziet:P, ook stage lopen op St. Maarten. Ik zit in het laatste jaar van het MBO, ik heb de kans gekregen om stage te lopen bij een automatiseringsbedrijf.
Ik ga samen met wat klasgenoten, eentje gaat bij pricewaterhousecoopers, eentje bij het ziekenhuis, en nog 2 anderen bij een webdesignbedrijf. Dus met 5 man. Ik denk dat wij een of ander appartement gaan huren daaro, 3 van ons hebben rijbewijs waaronder ik. Maar auto valt daar wel te regelen.
Mocht iemand een huisje in de aanbieding hebben, of een huis willen delen?, dan hoor ik het graag. Wel even de prijs vermelden etc.
brambruning@gmail.com
brambruning.hyves.nl
Danku

Bram, ik weet niet wat jullie budget is maar als jullie met zijn vijven zijn en alles bij elkaar leggen… Dan kan je serieus erg mooie dingen huren. Kijk even in de krant www.thedailyherald.com onder ā€˜classifieds’. En wellicht wat real estate agents, die zullen ook wel sites hebben.

1 like

Kijk, dat zijn nog eens berichten:d
Hartelijk bedankt, ik ga er zeker even naar kijken

Ik heb trouwens nog een tip voor de mensen die met KLM vliegen:

Economy Class 1 stuk ruimbagage*,
tot 23 kg (50,5 lbs),
l + b + h max. 158 cm (62 inch)

en dan staat eronder:

• U mag 2 stuks ruimbagage meenemen, elk tot 23 kg (50,5 lbs),
    max. 158 cm (62 inch) l + b + h:

op KLM- en AIR FRANCE-vluchten vanaf en naar:

• Cuba (Havana), de Dominicaanse Republiek (Punta Cana, Santo Domingo), Guadeloupe (Pointe-Ć -Pitre), Ecuador (Guayaquil, Quito), Frans-Guyana (Cayenne), HaĆÆti (Port-au-Prince), Martinique of RĆ©union, **Sint Maarten. **

Hopelijk hebben jullie er wat aan!:wereld:

Er staat bij: - indien u reist in boekingsklasse X; en dat heb je alleen als je **Economy fully flexible **hebt geboekt, een stukje duurder, dus niet alleen voor economy class…

Nee, dat zie je denk ik verkeerd, kijk maar het is een opsomming. Het geld voor elk in de opsomming, zoals ik het begrijp. Ik bel er zometeen dan nog even achteraan voor de zekerheid:D

Wil je het hier dan even laten weten, wilde ook bellen maar ik zit op mijn stage…

Zowee, na bijna 10 minuten in de wachtrij de hebben gestaan, heb ik eindelijk het antwoord:D
Het klopt! Je mag dus 2x 23 kilo meenemen:D
Zijn we allemaal weer wijzer

Wanneer vlieg je SanneLinde?

Daar ben ik blij om, hoef ik niet bij te boeken:D
Ik vertrek de 30e om 5 over half 10.

En jij?

groetjes

Ik weet het nog niet, ik ga vnaaf boeken, maar word of de 29e of de 30e…Heb er al zoveel zinin, nu begint het echt dichtbij te komen. Nog een paar dingetjes op school regelen, huisvesting is zo goed als rond, wij zitten dan cole bay met z’n 2en, die andere 3 hebben nog niks gehoord, heel jammer…

Leuk!
Ik zit ook in Colebay, almond grove road #12. ook een soort van studentenhuis…
Ik zag gisteren bij de 30e dat ze goedkoper zijn geworden, die gele vakjes weet je wel. ik heb voor €748 geboekt volgens mij.
En het is op zondag dus iedereen kan je wegbrengen en uitzwaaien, wij rijden met 2 auto’s om mij uit te zwaaien haha!

Haha , leuk zeg! De gele vakjes inderdaad, die zijn nu 725! Ik zit in Diamond Hill #10, kan het alleen niet vinden op Gmaps…beetje raar.
Maarja, ik wil het liefst ook de 30, alleen beetje raar want dan is me ma jarig. Dus nog fff kijke hoe we dat gaan doen.
Ik heb een paar foto’s gezien van de kamer, ziet er allemaal gewoon normaal netjes uit, ik verwacht er ook niet teveel van. In mijn ogen ben ik er toch alleen maar om te slapen en te koken…

Dat is inderdaad zo!
Als je toevallig de 30e boekt om 09.35. ik heb stoel nr 24a. kun je zelf kiezen als je je boekingsbevestiging hebt gekregen;) naast me zijn nog 2 stoelen vrij.