Stagiaires januari 2011?

Chris,

Ik vertrek 3 juli alweer terug naar Nederland.
Hoelaat kom je zondag aan op sxm? mijn vader komt zondag namelijk ook, misschien zit je in hetzelfde vliegtuig als hem.
Heb je al een transver naar je huisje? Of weet je er nog helemaal niets vanaf?

Groetjes

He!

Ik vlieg zondag om 8:20? Ik denk dat ik word opgehaald door iemand van stagebureau maar ga jij je vader ophalen?

Is er een leuke groep op dit moment waar jij mee uitgaat e.d.?:slight_smile:

groetjes Chris

Ik heb je btw toegevoegd op facebook praat wat makkelijker vind ik!

bye

Hoi allemaal,

In augustus ga ik voor 3 maanden naar Sint Maarten!
Weten jullie een goede verblijfplaats? En dan daar een email van? Want dat blijkt nog het lastigste te zijn… :wink:

Groetjes Lenore

Hoi allemaal,

Even een vraagje. Hebben jullie zelf jullie abonnement mee genomen naar SXM of hebben jullie een sim kaart daar gekocht?
Is er een beetje goed bereik daar?

Groeten Lenore

Heyyy,

Je kan je telefoon wel meenemen is makkelijk voor inloggen ib en internet bankieren als je tan code via tel. hebt. maar hier idd wel een simkaartje kopen, want met je nl telefoon bellen is super duur!
Zelf heb ik mijn oude telefoon meegenomen en een simkaartje van hier erin gestopt want die superdeluxe telefoons heb je hier niet veel aan.

Groetjes,
yessicasxm

Zijn er nu nog Nederlandse stagiares in Sint-Maarten? Ik verblijf samen met een klasgenoot bij Paula’s Country Inn, in South-Reward.

Larissa, er zijn zeker nog stagiares in Sint Maarten. Zijn er niet meer stagiares daar? Vorig jaar zat er een groep van 10 personen. Als je op dinsdagavond naar la bamba gaat kom je ze vast wel tegen!