Jij bent de Joni die samen in huis heeft gewoont met Lisan in Breda! Of heb ik dit nu mis :paranoid: ? In ieder geval, Lisan zit nu intussen alweer 2 maanden in Suriname en ik ben haar vorige maand gaan opzoeken! Wat een land is dat haha; echt totaal anders dan Nederland. Echt goed dat je een stageplaats hebt gevonden, tis echt zeker de moeite waard daar! Als tip kan ik meegeven om op trip te gaan naar Releighvallen, zeer en zeer mooi…
Ja je hebt helemaal gelijk hoor, that’s me…hahahah!! Ja, heeft ze het naar d’r zin?! Dat zal ook wel, ik lees en bekijk regelmatig de ‘waarbenjij’ van Jeroen en daar zie ik Lisanne ook best vaak op de foto staan en het ziet er naar uit of ze echt aan t genieten is!! Heb er zelf natuurlijk ook veel zin in!!! Die tip van je zal ik onthouden dat zal idd 1 van m’n vele tripjes worden!!
Hoi Joni,
Ik ga voor een periode van minimaal 2 jaar naar paramaribo. Heb totaal geen idee waar ik terecht ga komen. Aankomende zaterdag verterk ik voor een weekje die kant op.
Ga er werken als opticien.
altijd leuk om mensen daar te leren kennen.
Groetjes Thijs
**Jeetje, wat leuk dat je zelfs voor 2 jaar gaat!!! En je gaat as. zaterdag al voor een weekje naar Suriname???!!! Dat is leuk, laat ons allen even weten hoe het is geweest!! Erg benieuwd!:nod: **
**Ik moet zelf nog een kleine 2 maanden wachten voordat ik eindelijk het vliegtuig in kan stappen op weg naar Paramaribo!! Maar time goes fast, gelukkig maar!!! ** Nou veel plezier in Suriname en ik hoor van je hoe het is geweest??!
Je hebt het over: casacam(a?), Stageloket, een studentenhuis en stagewonen door elkaar. Wat bedoel je nou precies? Ik heb vaker dingen van jou gelezen op het forum waar je die bedrijven in een nagatief daglicht zet, maar dit is wel een erg vreemd onsamenhangend verhaal :tssk:
En hoe regel je volgens jou dan goed je zaken als je al weinig vertrouwen kunt hebben in bedrijven?
Harold gaat ook van januari/februari t/m juni 2007 stagelopen in Suriname!!!
Bij een verzekeringsmaatschappij ga ik mijn afstudeeropdracht doen!
Groetjes!
Hoi Nynke,
Ik wil ook stage gaan lopen in Suriname, pas in 2008 maar ben me nu wel al aan het orienteren. Had al vrij snel de site van stageloket gevonden, maar kon niet echt duidelijk vinden of jullie ook stages regelen op basisscholen?Het land lijkt me super (helemaal na de info van jullie site) ik zat alleen nog met dat probleempje… ik hoor graag van je…
groetjes Jessie
en joni en de rest, veel plezier in Suriname, en laat me weten hoe het was!
Wij regelen stages voor alle opleidingen en alle plekken, dus in jouw geval ook op basisscholen. Afhankelijk van wat de student wil, gaan wij op zoek. De vacatures die je nu op onze site ziet zijn eigenlijk maar een indicatie van de mogelijkheden.
Mocht je overigens meer vragen hebben, mail dan gerust naar [EMAIL=“info@stageloketsuriname.nl”]info@stageloketsuriname.nl
Bij welk verzekeringsbedrijf ga je stage lopen? Ik ga namelijk ook bij een verzekeringsbedrijf mijn afstudeerstage doen! Bij FATUM schadeverzekeringen!
Ik hoor van je!
Daar heb ik ook gesolliciteerd! haha… nooit wat van gehoord!
Ik ga stage lopen bij Self Reliance N.V. in Paramaribo! Ga je ook in de periode februari-juni?
Groetjes Harold
Ik ga ook stage lopen bij een incoming touroperator, zit ook op de NHTV, maar volg de richting MT.
Ik weet het allemaal pas net, dus heb nog niets geregeld, moet ook een leuk niet te duur appartementje regelen.
Ik vertrek ook in januari en zag op de site van Martinair dat ze 4 januari vliegen, dus denk dat ik dan ga boeken.
Maud, waar zit je stage precies en wat is je budget qua huisvesting? En wil je alleen of met anderen? Wil je airco, warm water, etc. Daar moet je namelijk rekening mee houden in je budget!
Beste Nynke, Mijn stagebedrijf ligt op de prinsessenstraat in paramaribo. Ik zou graag samen met anderen willen wonen en het lieftst in de buurt van mijn stage en centrum. Mijn budget ligt op ongeveer 200 euro per maand. Airco en warm water zou erg fijn zijn, maar hoeft niet percee.
quote=Nynke2109;126634]Maud, waar zit je stage precies en wat is je budget qua huisvesting? En wil je alleen of met anderen? Wil je airco, warm water, etc. Daar moet je namelijk rekening mee houden in je budget!
[/quote]
Dan zijn er zeker mogelijkheden. Je moet rekenen op een 160 á 170 Euro per maand voor een kamer in het centrum. Dan deel je het huis met andere studenten, en dus ook de badkamer, keuken, woonkamer, etc. Maar vanaf tot wanneer zou je een kamer nodig hebben?
Weet nog wel een kamer (netjes maar basic) met gedeeld gebruik van keuken, badkamer en douche in de Prinsessestraat. US-$ 100,- per maand (ca.75 euro) De rest kan je dan besteden aan trips en uitgaan want je bent toch bijna nooit thuis.
Ik ga waarschijnlijk vanaf 4 februari stage lopen in suriname. Ik probeer zo min mogelijk kosten te maken bijvoorbeeld zonder kosten een stageplaats te vinden. Dit kan dankzij hogeschool Inholland GELUKKIG !! Huisvesting is gelukkig al geregeld voor bijna nix !! Vakantievilla (kwatta) met warm water :dope: Zou echt gaaf zijn om andere stagaires te ontmoeten. mijn emailadres is [EMAIL=“DJ_FASTA_@hotmail.com”]DJ_FASTA_@hotmail.com