Ik ga van Januari t/m juni 2007 stage lopen in Suriname! Natuurlijk heb ik er ontzettend veel zin in!! Ik heb zowat alles al geregeld! Heerlijk gevoel. Maarrrrrr nu ben ik benieuwd wie er nog meer gaan in dezelfde periode?? Lijkt me gezellig om al wat mensen te leren ‘kennen’!! Kunnen we alvast heerlijk bijkletsen over onze geweldige periode in Suriname, want dat gaat het zeker worden!!!:unibrow:
Ik ga samen met een vriendin ook stage lopen vanaf februari tot eind juni/ begin juli! Ook super veel zin in! We zijn nu alles al aan het regelen! Heb je al een kamer? En waar ga je stagelopen?
Leuk dat jullie ook gaan! Ik ga stage lopen bij een touroperator die tours organiseren naar het binnenland en in/om paramaribo. Ik studeer International Tourism Management & Consultancy. Oftewel een internationale toeristische studie. Ik heb geen kamer, maar een benedenwoning samen met m’n vriend die ook stage gaat lopen! Dus dik voor mekaar zou ik zeggen…hahahaha :dope:
En waar gaan jullie stage lopen??
Zow, gaaf zeg! Kunnen we dus bij jou aankloppen voor mooie reisjes ;). Wij gaan als het allemaal goed gaat in een Weeshuis stagelopen voor onze opleiding Pedagogiek. We regelen het via Juriki, kunnen bij hun een kamer krijgen. Of we gaan via kennissen in een huis, of we zoeken iets via Casacama! Moeten ff kijken hoe duur dat allemaal is. Heb je al een ticket? Zijn wij nu mee bezig. We willen als afsluiting waarschijnlijk ook nog weekje lekker naar Curacao :D.
Ja ik ga samen met Lieke!! Het is leuk om daar misschien een keer af te spreken!!Het lijkt mij in ieder geval leuk om daar veel verschillende mensen te leren kennen.
Hallo!!