Hallo allemaal,
Wie gaat er nog meer stage lopen van februari 2011 tot juni 2011?
Hebben jullie al een woning geregeld?
Groetjes Jolijn
Hallo allemaal,
Wie gaat er nog meer stage lopen van februari 2011 tot juni 2011?
Hebben jullie al een woning geregeld?
Groetjes Jolijn
voor studentenhuizen kijk op www.stagehulpsuriname.com
zij hebben heel goede prijzen.
Vermoz
Hey Jolijn,
Ik ga in januari, februari en maart stage lopen in Suriname.
Waar ga jij stage lopen?
Groetjes,
Lisette
Hoi Lisette,
Wat leuk dat je ook naar Suriname gaat!
Mijn stage is nog niet helemaal rond, hoewel ik er wel al heel lang mee bezig ben.
Waarschijnlijk ga ik stage lopen bij Lustig events, en jij?
Heb je al een woonruimte?
Groetjes!
Mijne is ook nog steeds niet helemaal rond, maar ben er ook al tijden mee bezig. Ik ga waarschijnlijk verblijven bij ‘Student Inn’ en ik ga stage lopen op een basisschool.
En weet jij al waar je gaat verblijven?
Groetjes
Haha, ja daar zullen we wel aan moeten wennen denk ik, dat het allemaal iets langer duurt
Ik heb ook al contact gehad met iemand van Student Inn, maar ik wil eerst mijn stage regelen en dan kijk ik daarna voor woonruimte.
Dat huis van stagewonen vond ik er ook wel heel mooi uitzien.
Leuk dat je in het onderwijs gaat stagelopen. Heb je dat via een bemiddelingsbureau geregeld?
Groetjes!
Nog niet… mijn eigen school is daar nu mee bezig. Pff… inderdaad handig om er aan te gaan wennen haha… Zou leuk zijn als je ook naar Student Inn gaat. Ik vind het wel spannend, ga jij alleen?
Ja ik vind het ook wel heel spannend allemaal, ook al duurt het nog wel een tijdje.
Ik ga alleen, dus daarom wil ik ook wel echt in een studentenhuis. Is wel wat gezelliger!
Ga jij ook alleen?
Groetjes!
Yep… ik ga ook alleen. Erg spannend! Ja… daarom heb ik dat liever ook. Dat je niet ‘thuis’ komt in je eentje maar onderling een beetje je verhalen kunt uitwisselen. Dat is wel erg leuk lijkt mij. Maar hoelang wil jij gaan?
Haha, ja precies! Anders zit je zo alleen.
Ik wil van begin februari t/m eind juni! Heb er echt al heel veel zin in!
Zo, dat is een pittige periode! Ik ga van jan tot eind maart. 3 maanden is prima haha! Nou, slaap lekker en wie weet tot mails! En als je nog nieuws hoort, ben benieuwd!
He Jolijn en Lisette,
Leuk dat jullie naar Su komen. Wel spannend, in je eentje. Maar je ontmoet snel genoeg mensen!
Jullie zouden een kamer kunnen huren in Huize Unu Pikin. Je zit er samen met andere stagiairs en vrijwilligers die voor langere tijd in Suriname zijn. Het is meestal erg gezellig: samen eten (als je zin hebt), samen stappen (als je zin hebt) en samen tripjes doen(als je…).
De lokatie is rustig maar wel in de buurt van winkels, een kwartiertje fietsen van het centrum, het huis is ruim, alle kamers hebben internet, en het is niet duur, vanaf € 100.- per maand.
Voor meer info kun je kijken op www.stichtingunupikin.nl.
Groetjes,
Susanne
Wij hebben een woning in Paramaribo, als er 3 studenten tegelijkertijd in gaan verblijven wordt de huurprijs voor de woning 400 euro per maand. Zie: stagewoningsuriname.waarbenjij.nu of mail naar [EMAIL=“stagewoningsuriname@hotmail.com”]stagewoningsuriname@hotmail.com
Hallo!
Ik ga als het goed is ook vanaf februari t/m juni stage lopen in Suriname.
Ik heb nog geen huisvesting en de stageplaats wordt in september bekend.
Ik ga vanuit school, maar vanuit mijn lesplaats ben ik de enige die stage gaat lopen in Suriname. Ik ken dus nog niemand, dat is wel extra spannend. Zou het leuk vinden als ik iemand ken waarmee ik daar een beetje mee op kan trekken.
Groetjes, Laura
Hey Laura,
In welke sector ga je stage lopen? In het onderwijs?
Groetjes
Hoi Laura,
Leuk dat je ook naar Suriname gaat!
Mijn stage is nog steeds niet geregeld, ik ben er al zo lang mee bezig! haha, maar gelukkig nog wel ff de tijd. Hoe heb jij je stage geregeld en waar ga je stage lopen?
Ben benieuwd!
Groetjes Jolijn
Hee Lisette en Jolijn,
Ik doe de opleiding pedagogiek, dus er is een kans dat ik stage ga lopen in het onderwijs, maar het kan ook dat ik een stageplaats krijg bij bijv. een kindertehuis.
Ik heb afgelopen donderdag de eerste bijeenkomst gehad op school over Suriname, en in september gaan we de stageplaatsen verdelen.
Moet zelf woonruimte etc. regelen. Dus daar ga ik nu maar eens naar opzoek.
Hoe hebben jullie de stage geregeld? Via school of via een organisatie?
Groetjes, Laura
Hoi Jolijn en Laura,
Ik heb mijn stage geregeld via school. Ik heb het geregeld via de site www.calibris.nl Daar stonden voor mij de scholen op waar ik stage mocht lopen. Ik moet mijn stage plek nog regelen, maar ik heb nu gelukkig wel een lijsjte met een aantal mogelijke scholen.
Verder ga ik verblijven in Student Inn. Ik heb dat gevonden via internet en contact met de eigenaar. Het lijkt me echt super leuk om daar te verblijven, dus ik ben benieuwd!
Fijne dag!
Hoi!
Ik moet mijn stage zelf regelen, dus ben zelf aan het rondmailen geweest. Als dat allemaal toch niet gaat lukken, ga ik toch wel een bemiddelingsbureau inschakelen!
Leuk dat jullie allebei in het onderwijs stage gaan lopen.
Ik doe media & entertainment management, dus ga waaschijnlijk binnen de evenementen- of televisiebranche stage lopen.
Als mijn stage geregeld is, ga ik me denk ook inschrijven bij Student Inn, gezellig Lisette, dan zitten we bij elkaar!
Succes met alles regelen enzo!
Groetjes!
Dat zou echt heel leuk zijn! Dan kunnen we contact blijven houden! Het is toch wel fijn als je een beetje een paar handvaten hebt… anders is het toch wel erg spannend! Vind ik toeminste hoor… hihi!
Vinden jullie het niet eng om alleen te gaan? Ik weet namelijk echt niet wat me te wachten staat…