Stage Suriname februari 2011

Ja, ik vind het ook echt super spannend! Vooral in het begin natuurlijk als je nog niemand kent!
Lijkt me leuk om contact te houden! Is inderdaad wel fijn als je in ieder geval al iemand kent, haha!
Mijn e-mail is [EMAIL=“j.eijsbergen@hotmail.com”]j.eijsbergen@hotmail.com, kunnen we mailen!
Jij gaat in januari al toch?

Ja ik vind het best eng om alleen te gaan. Ik heb afgelopen week ook een paar keer getwijfeld.
Maar ik heb besloten dat ik toch wel heel graag wil gaan, hoe eng het ook is. Je leert toch weer mensen kennen als je eenmaal daar bent.
Vandaar ook dat ik op internet ben gaan zoeken naar meerdere mensen die naar Suriname gaan rond de tijd dat ik er ben.

Heeft Student Inn trouwens een site ofzo?

nee, ze hebben geen site! Maar als je zoekt bij google, vindt je wel informatie. De eigenaar van Student Inn heet volgens mij Joel. Zou leuk zijn als je daar ook komt! :smiley:

Ja inderdaad, lijkt me ook wel leuk om bij Student Inn te gaan wonen dan!

Hoi Jolijn, Laura en Lisette!

Wat leuk dat jullie naar Suriname gaan!!! Ik ben vorig jaar juli voor 6 maanden gegaan. En
wil heel erg graag in maart weer terug!! Vond het er zo geweldig haha!
Studeer na de zomer af aan de HAN Nijmegen studie SPH. Wil in maart ongeveer 3 maandjes gaan werken/vakantie vieren! Lijkt me leuk om dan vast wat mensen te kennen. Is inderdaad wel spannend om alleen te gaan! Vorig jaar ging ik met een studiegenoot maar volgend jaar maart ga ik waarschijnlijk alleen en dat maakt het wel allemaal wat spannender! Maar denk dat forums als deze dan inderdaad wel fijn zijn om vast wat contact te leggen! Ik heb een halfjaar op stagewonen gewoond. Groot studentenhuis met zwembad! locatie en huis was wel ideaal. Maar de beheerder erg streng. Dat zorgde regelmatig nogal eens voor gezeik helaas… verder was het wel oké. Hebben jullie je tickets al geboekt?? Als er vragen zijn… mail me maar!

Mailadres is btw: fanniejanssen@hotmail.com

Groetjes, Fannie

Hi Laura, Jolijn en Lisette

Ik heb jullie berichten gelezen en zie dat jullie ook alleen naar Suriname gaan rond dezelfde periode als ik ga.
Ik ben op internet wat aan het zoeken naar studenten die rond dezelfde periode alleen heen gaan. Best een stap, dus leuk om in contact te komen met anderen die dezelfde uitdaging aan gaan.
Ik ga stage lopen in een psychiatrische instelling. Ga eind januari heen en verblijf voor 10 weken in Suriname.
Ik heb toevallig vanmorgen een mail gestuurd naar iemand voor informatie m.b.t. het studentenhuis van Student Inn.

Zou ik evt. jullie emailadressen mogen? Vind mailen via hotmail makkelijker.

Gr. Joyce

Heej Joyce,

Leuk dat je ook naar Suriname gaat!
Mijn mailadres is: [EMAIL=“laurapeters1990@hotmail.com”]laurapeters1990@hotmail.com
Mailen is inderdaad makkelijker.

Groetjes, Laura

Hoi!

Wat leuk zeg, en spannend dat we allemaal alleen gaan!
Mijn mail is [EMAIL=“j.eijsbergen@hotmail.com”]j.eijsbergen@hotmail.com
Leuk om te mailen!

Groetjes Jolijn

Hee meiden,

Ik ben ook van plan om in januari voor een halfjaar naar Suriname te gaan. Ik ben nog aan het kijken waar ik kan gaan werken (ziekenhuis ofzo) en de volgende stap is het wonen… Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of ik wat ga vinden. Ik ben vooral nog aan het kijken over het hoe en wat. Ik zou het leuk vinden als jullie me op de hoogte willen houden over jullie plannen… Stel dat ik er tegelijk zit!

Groetjes Cassandra

Sorry meiden, ik ben een tijdje eruit geweest. Ik was op vakantie naar Sint Maarten en na deze tijd zwaar gaan twijfelen aan een stage in Suriname. Ik werd helemaal lek geprikt door de muggen zelfs zo erg dat ik naar een arts moest etc.
Ik voeg iedereen even toe op de mail/msn.
Groetjes

Hee Meiden!

Ook ik ga in februari voor een half jaar stagelopen in Suriname. Ik zou eigenlijk met een klasgenootje gaan, maar zij is toch afgehaakt… Ik vind het wel spannend om alleen te gaan, maar heb er wel heel veel zin in!
Ik doe Pedagogiek en wil graag stagelopen in een kindertehuis. Dit wordt via school geregeld. Heb verder nog geen huisvesting…
Vind het wel leuk om alvast contact te hebben met medereizigers!:wink:

Liefs Daphne

Hoi meiden!

Wil jullie laten weten dat mijn stage is goedgekeurd.
Ik ga stage lopen bij het 10 minuten Jeugdjournaal in Paramaribo. Echt zo gaaf, ben er helemaal blij mee!

Nu ga ik mijn woning regelen, wordt waarschijnlijk Student Inn.
Leuk dat je ook naar Suriname gaat Daphne. Idd spannend he alleen!

Groetjes!

hoi Jolijn,

Ik heb namelijk een woning die ik alleen aan stagiares wilt verhuren. Let wel: geen bemiddeling. Maar moet je wel nog 2 andere zoeken. ik vraag dan maar Euro 125,= per maand.

Hoi allemaal,
Hoe gaat het met de plannen voor een Suriname stage?:vak02: Ik ben er druk mee! Ik heb Joel gemaild van Student Inn voor een verblijfplek maar ik heb nog niks gehoord. Wie o wie gaat er stage lopen op een basisschool en zo ja… Welke? Alle tips en adviezen super welkom want bij mij schiet het niet op…
Groetjes,
Lisette

Mijn email adres is lisettekrans@live.nl
Mailen of msn kan ook!

Heej

Ik ga ook naar Suriname in de maanden januari en februari. Ik ga stagelopen in het AZP voor mijn co-schap KNO. Ik ben nog op zoek naar huisvesting, al vele mailtjes verstuurd, maar tips zijn altijd welkom!

Hoi Allemaal!
Wie van jullie gaat er nog meer bij Stagewonen wonen?
xx

Heej!

Ik ga bij in een huis op de stoelmanstraat wonen, dus als je daar dicht bij in de buurt kan komen, gezellig :slight_smile: