Stage feb 2012 tot aug 2012

Hallo allemaal,

Ik ben van eind februari tot eind augustus in Suriname voor mijn stage, nog meer mensen daar aanwezig? Ik zal vast niet de enige zijn!

Gr. Kevin

Hey Kevin,

Ik ga ook stage lopen: begin februari tot eind juni! Ben momenteel druk opzoek naar huisvesting. Misschien tot in Paramaribo!
cheers,fem

nog geen huisvesting probeer [EMAIL=“info@stagehulpsuriname.com”]info@stagehulpsuriname.com
succes!!

Ja, ik heb hun al benaderd, maar de woningen die zij mij aanbieden liggen te ver van mijn stage af (zo’n 11 kilometer). Ik moet namelijk dagelijks op de campus zijn, dus wil in het centrum of rondom de campus wonen.

Hoi Fem,

hopelijk heb je wat aan deze link, er zijn nog 2 kamers vrij, 5 minuten van het centrum: Sint Jozefstraat

Hallo,
Ik ga ook in dezelfde periode stage lopen (feb-juni) in Suriname.:zon02:

Hoever zijn jullie met de MKV aanvraag?
Ik heb m begin november ingediend en heb nummer 39?/11.
Hebben jullie de goedkeuring al binnen? Wanneer hebben jullie de aanvraagd ingediend? en welk nummer heben jullie?

Begin het nu wel spannend te vinden of ik de goedkeuring optijd krijg. Ze zijn nu namelijk pas bij nummer 355/11 dus er zijn nog veel nummer voor mij.

Hebben jullie je vliegticket al geboekt?

Gr Anne

Hey Anne,

Wat leuk dat je ook rond dezelfde tijd er bent!!!
Ik heb mijn MKV al…maar ik had hem al eind Juli ingediend (ivm studie in het buitenland vanaf Augustus).
Ik vond het ook wel spannend, al dacht ik ‘wat zou een reden zijn om mijn MKV niet goed te keuren?!’. Maar ja…gewoon rustig afwachten. Mijn ervaring was, dat ik iets minder dan 3 maanden moest wachten.
Mijn ticket heb ik ook al geboekt…via SLM en ik vlieg op 3 februari.

Nou, heel veel succes met je MKV…het komt vast goed, duurt alleen ffkes. En hopelijk tot in Paramaribo!!

Groetjes fem

Leuk om te horen dat er nog meer die kant op gaan, ik vlieg zelf op 19 feb met KLM daarheen.
Mijn MKV heb ik nog niet aangevraagd, dus daar kan ik niks over zeggen.
Hebben jullie al huisvesting geregeld?

Gr Kevin

Hey Kevin,
ik zie dat je nog geen MKV aanvraag hebt ingediend. Ik zie dat je langer dan 3 maanden in Suriname wilt blijven en er dus eigenlijk wel één nodig hebt.

Ben je van plan om de MKV te omzeilen? zoja hoe? :stuck_out_tongue:

Gr Anne

Hey Anne,
Ik ben niet van plan om de MKV te omzeilen, maar deze wordt geregeld via het bedrijf waar ik stage ga lopen. Ik heb een afspraak staan op 12 januari, en er werd gezegd dat dit nog op tijd zou zijn. Dus als ik hem heb op tijd heb, zal jij hem ook wel op tijd hebben :wink:

Gr Kevin

Hej,

ik ga ook stage lopen in Paramaribo van februari tot mei.
Ik had mijn MKV aanvraag met de post verstuurd en er is vanalles misgegaan. Het is eigenlijk deze week pas verstuurt. Zou ik het dan nog in orde krijgen voor ik vertrek? Ik krijg wel een beetje stress als ik jullie zo hoor praten over 3 maanden! Ik vertrek trouwens ook op 19 februari met KLM!

Groetjes, x

Hallo allemaal

Ik ben eind februari tot juli in Suriname te vinden. Heb mijn mkv half november ingediend, het duurde alleen wel twee weken voor dat ik de bevestigingsbrief kreeg. Als ik mijn referentie nummer bekijk lijkt het nog wel even te duren voordat ik aan de beurt ben. Mijn stagebegeleider zegt echter dat het vaak wel binnen een maand geregeld is maar het kan soms ook daadwerkelijk drie maanden duren.

Waar gaan jullie trouwens stage lopen?? Ik zelf ga een communicatie plan schrijven voor een touroperator, dus als jullie nog tripjes naar het binnenland willen moet je bij mij zijn :stuck_out_tongue:

gr. Dico

Hey allemaal,
Als jullie twijfelen over je MKV, dan is het misschien een idee om naar het consulaat te bellen. Zij kunnen je waarschijnlijk wel vertellen of je hem op tijd binnen hebt :wink:
@Linde, leuk dat je ook op 19feb vliegt!
@Dico, een tripje naar het binnenland ben ik wel van plan ja. Ik hoor wel als je leuke tips hebt!
Ik ga trouwens stage lopen bij het rehabiliteren van de Oost-west verbinding tussen Meerzorg en Moengo.

Gr. Kevin

Dag Kevin,

In de buurt van het AZP kernkampweg zijn nog 3 kamers beschikbaar. Als je interesse hebt mail naar studentenkamerparamaribo@gmail.com.

mvg

Richard

Hallo allemaal,
Ik ga ook van februari tot en met juli stage lopen in Suriname. Ben alleen nog steeds op zoek naar een leuke en gezellige studentenwoning om in te vertoeven. Kan iemand me hierbij helpen?

Heb er in ieder geval zin in!

Ooh ik vlieg ook 19 februari. Hopelijk is mijn visum dan klaar…

hoi Lian,

helaas wel een beetje laat met zoektocht voor huisvesting.
Informeer bij [EMAIL=“info@stagehulpsuriname.com”]info@stagehulpsuriname.com, mischien dat je
in een studentenhuis met meerdere studenten terecht kan.

succes

hoi Vermoz, ik ben al vanaf eind november op zoek, echter degene die mij helpt komt niet verder. vandaar dat ik het op deze manier probeer. Ik zal een mailtje sturen.

Ik denk dat je het ook in 2 dagen kan regelen als je de juiste instantie mailt die de ervaring ook hebben. Ik garandeer je dat het goedkomt, zij accomoderen op kwartaalbasis bijna 30-40 studenten/vrijwilligers.

heel veel succes !!

Dag Lian,

Je kan mailen naar dit adres, ze hebben nog kamers vrij in de buurt van AZP. Daar zijn nu nog 7 kamers beschikbaar.

studentenkamerparamaribo@gmail.com

mvg

Richard