Hallo Allemaal,
Zijn er hier nog meer mensen die begin 1020 stage gaan lopen in Suriname? Ik twijfel op het moment heel erg of ik het wel moet doen. Ben van plan om alleen te gaan maar aangezien de tijd al heel krap is moet ik snel zijn.
Groetjes!
Hallo Allemaal,
Zijn er hier nog meer mensen die begin 1020 stage gaan lopen in Suriname? Ik twijfel op het moment heel erg of ik het wel moet doen. Ben van plan om alleen te gaan maar aangezien de tijd al heel krap is moet ik snel zijn.
Groetjes!
Hey,
Ik vertrek op 2 februari voor 3,5 maand naar Suriname om stage te lopen in het ziekenhuis. Het grootste probleem is het MKV aanvragen, de rest is wel goed te regelen.
je kan ook een toeristen visum aanvragen ik wil ook gaan in februari voor 4 maanden ik doe de opleiding marketing en communicatie
Hoi juss1989,
Indien je MKV nog niet geregeld is kun je me mailen,
Voor verblijf kun je zeker contact maken met me. Heb er een hoop appartementen in diverse
buurten. Let wel geen bemiddeling. Rechtsreeks van de eigenaar.
mail op westlive@live.com
studenten woning en vakantie woning voor tevens een-gezins woning
Ik vertrek 25 februari om stage te gaan lopen in een ziekenhuis. Ik blijf daar ongeveer 2 maanden!
Groetjes!
ok, leuk.
heb je al stage verblijf.
Hoi allemaal,
Ik ben er van eind februari tot eind mei! Ben nog op zoek naar woonruimte in de buurt van het s Lands Hospitaal, iemand tips? Het lijkt me het leukste om in een complex met andere stagaires te zitten!
Groetjes, Daniel.
hoi Daniel.
Ik heb appartementen in die buurt.
je kunt me een mailtje sturen , en stuur ik dan de foto’s naar je toe.
hurenparbo@gmail.com of westlive@live.com
Groet.
Heb je een site waar ik je appartementen vinden kan? Op de een of andere manier vertrouw ik het anders niet, ligt niet speciaal aan jou hoor. Zijn er andere stagiaires die ervaring hebben met een appartement of verhuurder?
ik geef je zo spoedig mogelijk een adres.
Ja alles is geregeld!
Hoi!
Ik ben van 5 februari tot en met 11 juli ook in suriname, Paramaribo voor stage bij een organisatie die activiteiten en programma’s ontwikkelt en organiseert voor jongeren in de gevangenis.
Heb alleen ook nog wat problemen met visum en huisvesting…
X Kirsten
Hoi Kirsten
Welke problemen heb je dan met de visum? Want ik ben daar nu ook mee bezig…
Groetjes Marije
Hoi Marije,
Ik kan geen mkv meer aanvragen doordat ik over minder dan een maand al ga.
Ben dus nu bezig met een 2mnd multiple visum wat nog veel problemen geeft doordat mijn ticket wel pas over 5,5 mnd weer terug gaat…
Wat heb jij voor problemen? En oplossingen?
Groet Kirsten
hoi Kirsten,
Indien je nog geen huisvesting hebt, laat me het weten.
Ik regel het in no time voor je.
hurenparbo@gmail.com , let wel geen bemiddelingskosten ect…
groet .
Sjoerd
hoi
Ik Chantal en ben geneeskunde student in suriname, en ik zoek naar een kamergenoot voor enkele maanden.
Ik ga in de komende twee maanden ook naar Aruba en Nederland, en vind zonde dat de extra kamer leeg staat. Er zijn twee kamers een keuken een woonkamer en een ruime badkamer met warm en koude douche, verder is er draadloos internet, openbaar vervoer gaat vlak voor de deur langs ( ongeveer srd 1 dat is omgerekend iets minder dan euro 0,24) en is het uitgangsleven niet meer dan 10 min verwijderd. Mijn email is [EMAIL=“chantalrommy@gmail.com”]chantalrommy@gmail.com
De huur is 175 euro per maand en dat is inclusief de schoonmaakster,draadloos internet,electra en water.
Het is leuke veilige buurt, gewoon dichtbij de stad!
Uitstekend voor studenten die stage moeten lopen in het ziekenhuis (Academisch of Diakonesse), want ik woon op loopafstand van de eerste, zo’n 15 minuten en de tweede iets verder ook 15 min,maar dan met de fiets.
Ik hoor t wel.
mgv
chantal
Hallo allemaal,
Ik heb verschillende appartementen beschikbaar in Suriname(Paramaribo), voor meer informatie en foto’s van de appartementen kun je kijken op: http://www.sahai-appartementen-suriname.nl/ of mail naar info@sahai-appartementen-suriname.nl
Wanneer er belangstelling is hoor ik graag van je.
Groet,
Tjeerd
He Kirsten, heb je ondertussen al iets kunnen regelen voor je visum? Ik ben wel benieuwd want ik zit nu al in Suriname voor 5 maanden maar heb ook maar een visum voor 3 maanden. Ik moest op schiphol mijn ticket overboeken omdat ze me anders het land niet in wouden laten (want mijn terugreis was later dan mijn visum…). Je blijkt geen nieuw visum meer in gyana en frans gyana te kunnen krijgen… Dus ik zit ook een beetje met een probleem
Waarschijnlijk kom ik je nog wel eens tegen, voor mijn werk kom ik ook weleens bij YiP.
Groetjes, Sarah