Stage feb+visum HELP

Hallo Allemaal,

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik per 16 feb 5 maanden stage lopen in Suriname.
Alles is geregeld behalve visum en MKV. Kan iemand mij hier mee over vertellen? Visum heb ik nu aangevraagd en ga ik maandag ophalen als het goed is kan dat dan gelijk toch? Heb je daar ook al je ticket voor nodig?
Maar omdat ik 5 maanden wil blijven weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. Een MKV gaat niet meer lukken. WAT NU?
Kan iemand mij helpen of vertellen wat ik het beste kan doen?

Groetjes Anne

hoi Anne
Met je visum informatie kan ik je niet helpen, maar op waar ben je nu. nl kan je een heleboel mensen vinden die soortgelijke problemen hadden.
Ik Chantal en ben geneeskunde student in suriname, en ik zoek naar een kamergenoot voor enkele maanden.
Ik ga in de komende twee maanden ook naar Aruba en Nederland, en vind zonde dat de extra kamer leeg staat. Er zijn twee kamers een keuken een woonkamer en een ruime badkamer met warm en koude douche, verder is er draadloos internet, openbaar vervoer gaat vlak voor de deur langs ( ongeveer srd 1 dat is omgerekend iets minder dan euro 0,24) en is het uitgangsleven niet meer dan 10 min verwijderd. Mijn email is chantalrommy@gmail.com

De huur is 175 euro per maand en dat is inclusief de schoonmaakster,draadloos internet,electra en water.
Het is leuke veilige buurt, gewoon dichtbij de stad!
Uitstekend voor studenten die stage moeten lopen in het ziekenhuis (Academisch of Diakonesse), want ik woon op loopafstand van de eerste, zo’n 15 minuten en de tweede iets verder ook 15 min,maar dan met de fiets.
Ik hoor t wel.
mgv
chantal

Hoi Anne,

Wij hebben het zelfde probleem. Gewoon visum aanvragen voor 3 maanden. Als die bijna om zijn de grens met frans guyana oversteken dan krijg je verlenging. Een andere optie is er niet en dus veel studenten doen het op deze manier.

Groetjes!

hoi channy,

is er ook een kamer beschikbaar voor een langer periode ?:zon02:

KD